Internautai sprogo, kai vyras atskleidė, kiek kainuoja naujas „Tesla“ akumuliatorius. „Norėjai būti ekologiškas, tada būk ekologiškas“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2024-12-19 07:47
Tai dar pasiskųsk, kad su dviračiu negali nuvažiuoti per dieną iki Berlyno. Leaf'as apskritai netinkamas tarpmiestinėms kelionėms ir niekada tokiu nebuvo. Kona irgi tik retam keliavimui tarp miestų. Kad nesugebi pasirinkti tinkamo automobilio savo poreikiams nėra automobilio problema. O šiaip "aaaa, nusipirkau atsuktuvą, ir tikras hemorojus sukti vinis su juo" arba "aaa, nusipirkau IQ, tikras hemorojus tempti treilerį autostradoje su 1l varikliu". Toks jausmas, kad tikslingai perki tai kas tau netinka, kad galėtum skųstis? Aš dairausi, kas 60-80km nuvažiuotų, nes man tiek užtenka antram automobiliui. Hemorojaus nematau, didesnis hemorojus į degalinę važiuoti kiekvieną savaitę su 400 km rezervu bake, kai vis visur vėluoji. Tai gal spidometras rodo 130, o važiuoji 110? Būna šventinį savaitgalį šiek tiek daugiau lakstančių, bet tada lakstyti dar mažiau apsimoka, nes toli nenuvažiuoji, bet ne šventinį savaitgalį - ramu. Lietuvoje dauguma šeimų turi ir dabar 2 VDV. Pradėkime nuo jų pas save. >90% nusipirkę EV, atgal į VDV nekeistų. Taigi, tinka daugiau nei 85%. Pagal JAV praktiką 95% kelionių nuvažiuojama iki kažkur 200-220 km vienu įsėdimu. Čia JAV, kur atstumai didesni ir pratę važinėti didesniais atstumais. Taip kad ne, Lietuvoje tinka mažiausiai 95% laiko, o daugeliui, netinka vienai kelionei per dešimtmetį, ar rečiau. Kai gyvai skeptiką sutinki, ir paprašai įvardinti, kada paskutinį kartą bent 600km nuvažiavo vienu prisėdimu, niekur nesustojus, staiga negali, arba pasirodo jau senokai. Juokingiausia, kad tie, kurie dažniau važiuoja ilgas distancijas, >1000km, neretai tai daro su elektromobiliu. Tik ne su miestui ar priemiesčiams skirtu. Automobilių pardavimai apskritai stagnuoja. Visų pardavimų paskutinę statistiką Europoje matau rugsėjį - krito 6% lyginant su pernai metais. EV rinkos dalis išaugo nuo 14,8% iki 17,3%, nes augo pardavimai 9,8% lyginant su praėjusių metų rugsėju. Grynai tik su VDV pardavimai krito 18%. Tai dabar darai išvadą, kad elektromobilių paklausos nėra, nes augimas sulėtėjo iki 10%, kai visų automobilių pardavimai krito 6%? Pažiūrėk Lietuvoje kiek naujų dyzelių parduodama, ir kiek likusioje Europoje? Pas mus arčiau 80%, ES bendrai 10%. Ir ką tai sako? Kad atsilikę mūsų pirkėjai. Perka nudrožtus dyzelius, spangsta apie kuro sutaupymą, bet važiuoja per metus <12k km ir dar pagrinde visus kilometrus mieste. Rezultate reikia keisti purkštukus, katalizatoriaus ir DPF nekeičia ir apie pigumą kalba. Turėtų patikrą sugriežtinti ir dyzelių labai stipriai sumažėtų per porą metų, kai 5k geldai pakeisti katalizatorių ir DPF kainuotų arti tiek pat. Dar vieną briedą pasakoji, kaip kinai žaliavas kontroliuoja. Kinija ličio išgauna tik 18% pasaulio kiekio: https://pubs.usgs.gov/periodicals/mcs20 ... ithium.pdf Europa nepakonkuruoja, nes aptingo, o gamintojai investavo į EV stabdymą ir šmeižto kompaniją. Berods dar prieš 4 metus tas pats VW milijardus kišo į naujo VDV kūrimą. Toyota vis dar toliau spangsta apie proveržį vandenilio technologijose jau kitąmet (apie tai girdžiu jau 20+ metų, t.y. nuo vaikystės), bet fizika jų teiginiams prieštarauja.
donatasv 2024-12-19 09:37
Gal tu nebekliedėk apie tą važiavimą nes prieš tai dar buvo juokinga, o kuo toliau tuo labiau į pievas šneki. Neskaitau ev bloga mašina priešingai tai super man kaip eiliniam vartotojui tai labai į naudą tik technologija dar nėra išdirbta masėmis. Būtent masėms nes mus nori sukišt į ne išdirbtą produktą, rodo tai kaip naują technologiją visais aspektais pranašesnį už vdv tik bėkit pirkit ir gyvenkit... nėra taip kolkas. Turi išaugti wh/kg kaip minimum dvigubai tada jau galėsi sukišt 120kwh į nedidelį automobilį kas leis realiai išnaudoti nurodomą atstuma, realiai išnaudot greitą krovimą, išaugs ilgaamžiškumas betirijų, degradacija bus ne tokia aktuali ir visos ev bedos išnyks. Kol turim 60/80 kwh baterijas tai yra šūdas kuris greit degraduos, greit praras savo vertę ir tai ne bus technologoja masėms.
immortallt 2024-12-19 10:20
Masėms sukišti, bet pagaminti gali tik 20% naujų auto Ne neišdirbta technologija, o nepasiekusi pakankamų mastų, kad pasiūlytų kiekvienam. Tu dabar aiškini, kad automobilis bus geriau nei arklys, kai automobilis galės bet kur pakramtyti žolės ir galėsi toliau važiuoti. Su technologijomis keičiasi įpročiai ir elgsena. Po 20 metų atrodys nesąmonė į degalinę važinėti kiekvieną savaitę. 95-97% poreikio patenkinti nesustojant yra šūdas ir hemorojus? Dar 2-3% poreikio tenkinsi su 15-20 min sustojimu (kurį dauguma vis tiek daro, kitaip degalinių pelnas iš maisto produktų nebūtų didesnis nei iš degalų). Likęs 1% poreikio (VIDUTINIAM VARTOTOJUI, daugelis nepatirs šio nepatogumo nė karto metuose), reikės stoti kelis kartus kelionėje. Beje, kodėl neskaičiuojamas laikas sugaištas pilant kurą kasdien, o ne ilgose kelionėse? Ir vis tiek įsikabinęs aiškini, kad reikia žmonėms po 600km be sustojimo važiuoti. 120 kWh akumuliatorius visada kainuos brangiau nei 60 kWh akumuliatorius. Ir juokinga, kai prieš tai aiškini apie bereikalingą 2x svorį, bet po to jau parūpsta tas 2x svoris. Dėl degradacijos prarasi kokius max 15% po 10-15 metų naudojimo.
donatasv 2024-12-19 10:49
Aš esu eilinis pilietis nuvažiuojantis 30k+ per metus ir manęs netenkina ir netenkina net labai gali kišt savo procentus iš piršto laužtus ten kur nesueina. Jei užspaus kaip norvegai mokesčiais tai persėsiu ir gyvensiu su tuo. Parodyk man mašina kuri žiemą važiuoja 600. Man nusišvilpt kad tu lunatikas imi skaičius ant popieriaus ir rodai visiems kaip faktus. Gyvenime neišbandęs, nematęs pagal faktą viena boba sakė aiškini kaip viskas gerai... bandei kada stot? Bandiai realiai naudot daugiau nei 1 krovimas? Bandiai, kad tai taptų tavo gyvenimo realybe ar kasdienybe? Aš kalbu wh per kg, kad turi augti dvigubai, kas blondinei kaip tau nedašunta per žirafos kaklą, kad 2x wh į tapatį svorų lygūs tam pačiam svoriui tik 2x daugiau kwh... nueik į auto rinką ir pasižiūrėk skelbimus asilo kanopa mašina prieš 5 metus kainavus 60k eur dabar prašo 25k ir nelabai kas nori. Kas bus po dar 5 metų? Veši išmest? Nes net lunatikai kaip tu nenorės pirkt. Ką ne? Pakartok dėl ko neperki ev? Nes vis dar nėra tos kurią galėtai įpirkt ir būtų galima važiuot. Augant wh/kg kris kaina čia garantuotai tik technologija dar neatkelivo. 10 metų mašina į šrotą nėra žalias kursas, kai su ev važiuot turi 7 metus, kad atkurtai tapatį ką išmeti su vdv.
immortallt 2024-12-19 12:13
Esi eilinis 2,5 piliečio. Vidutinis (eilinis) pilietis Lietuvoje nuvažiuoja ~12k km. Europoje vidurkiai yra tarp 12-16k km. JAV berods iki 18k km. Taip kad niekur nepatenki tarp "eilinių". Ir nekabink makaronų apie tavo, kaip vidutinio vairuotojo poreikius. O kur sakiau, kad žiemą be sustojimo važiuoja 600km? Kur iš viso sakiau, kad tiek nuvažiuoja? Sakiau tiek nuvažiuoti poreikis yra labai menkas, daugumai iš vis tokio poreikio nėra. Net per dieną važiuojant 1800km stoju dažniau nei kas 400 km. "bandei" - bandžiau, problema, kad aš su VDV tiek bevažiuoju retai. Kaip ir absoliuti dauguma populiacijos. nu ir ką pakeičia Wh/kg padvigubėjimas? Akumuliatoriaus svoris sumažėja perpus tokiai pačiai talpai. Tai tu, su "girl math" sakai, kad tada padvigubinimas akumuliatoriaus nesiskaičiuoja prie svorio. Nepirkome šeimoje jokio auto pastaruosius 12 metų. Pastarieji 5 metai asmeniniame gyvenime visokių nenumatytų aplinkybių daug, problemos su namo finansavimu ir t.t. Yra svarbesnių klausimų nei automobilis. Dabar panašu būsime priversti tų aplinkybių antrą automobilį įsigyti, ir kaip antrą automobilį žiūriu nissan leaf'ą 2012 metų su baterijos likučiu ~80%. Kodėl tik žiūriu? Nes bandau suprasti, ar dabartinės gyvenimo aplinkybės liks, ar tik trumpalaikės ir antras automobilis nebus reikalingas. Čia tik tu sapalioji apie šrotą. 12 metų senumo leaf'as eina už 4,5k€. Už kiek eina 12 metų senumo VDV panašaus dydžio? 2-3k€? Ir VDV alternatyva važiuojant 30k km per metus pas tave būtų IQ ar yaris? Abu tiek pat skirti tarpmiestinėms kelionėms, nors užsipilti baką bėdų nėra. Kitimas Wh/kg neturi tiesioginio priežastingumo ryšio. Su EV turi nuvažiuoti 60-80k km, priklausomai kokią elektrą naudoji. Tai tau yra 2 metai. Ir taip, praktiškai nėra ekonominės klasės elektromobilių, tinkamų kaip pirmas automobilis šeimoje. Tai nereiškia, kad technologijų nėra. Tiesiog tai mažiau pelningas segmentas, kuriam tiesiog dar nesiūlo alternatyvų, nes pelningesnių sektorių paklausa nepatenkinta. Natūralus produkto gamybos vystymo etapas. Ir paklausos brangesniuose segmentuose EV vietos per akis net ir Lietuvoje. Jei nebūtų paklausos, nebūtų trijų Porsche salonų, net nežinau jau kiek BMW/Lexus/Mercedes salonų, nebūtų naujų prabangesnių Toyota, VW modelių pardavimų.
donatasv 2024-12-19 13:28
Vidutinis Lietuvos pilietis uždirba 1376,5 EUR į rankas. Su tokia alga retas kuris turėtų sugebėt įpirkt naują automobilį. Bet labą dieną išeik į gatvę ir pasižiūrėk ką turim... po 100k ir daugiau mašinos važinėja... kodėl? Todėl kad tavo statistika rodo vidurkį kuris nerodo nieko apar to, kad tu nori š malt. Mano tevas per metus nei 1k nenuvažiuojas tai statistiškai mes patenkam į dešimtuką. Savo statistiką kišk kur nesueina ir važiuok iš darbo namo, o man patinka atostogos, man patinka kelionės, man patinka važiuot su šeima. Man reik priekabą temt, namą remontuot, medžiagų parsivešt, šiukšles po remonto išvešt, turim giminių kitam gale Lietuvos, kuriuos norim aplankyt. Taip kad nepasakok man kas yra statistika ir kaip ji veikia. Aukštajį mokslą baigiau ir tikrI turėjau šitą kursą. O tu kada buvai išėjęs į gatvę aplamai staistiką pravedei? Kiek ten bmw/porshe ir kitų prabangių auto? Arba sena kaip karas 10/20 metų senumo arba nissanas/opeliukas/kia kurios prabanga nekviape. Kliedi kai visada ir pritempinėji skaičiukus ir laikai visus už durnus... Kitas reikalas kinai paleido 400 wh į kg baterijų masinę gamybą, tai nereiškia, kad svoris kris mašinų ir važiuosim toliau. Svoris liks taspats tik kwh išaugs, kad kompensuoti ev nepatrauklumą ir galų galia augint ev patrauklumą. Ko tu tikriausiai nepastebėjai darė tesla spausdama maksimumą ką gali sukišt, kad tik užaugint atstumą. Visi ev gamintojai meluoja su range prisigalvodami wltp šūdą. Ankščiau ar vėliau turės atsirast realūs skaičiai ant popieriaus ir tai bus kwh didinimą. Baterija šioje vietoje nebrangs, o pigs. Mažiau įtakos medžiagų kaina galutiniam produkto kiekiui per tūrio vienetą. Tie kas domisi ev ne taip kaip tu skaičiuoja, kad baterijų kaina kris iki 20€ kwh, o gal ir daugiau. Priklausys kaip seksis kinam ir toyota įsivažiuoti su solid state batery.
immortallt 2024-12-19 13:40
Ai, tai vidurkis yra 12k km, bet 90% važiuoja po 30k km, o 10% važiuoja atbuliniu po 260k km į metus? Kursą gal ir turėjai, bet išmokt tai neišmokai. O kurioje vietoje aš tau liepiau kažką pirkti? Ir pirkti kona bei piktintis, kad priekabos tempti negali, kad po 600km ir daugiau per dieną važiuoti nepatogu, tai tas pats, kas pirkti atsuktuvą vinims kalti. Piktintis gali kiek nori, bet kvailai tik pats atrodai. Sugebi mąstyti tik 1 arba 0 rėžyje. Arba viskas, arba nieko. Ir tai kas dabar yra trūkumas, bet įprasta jau patapę - tampa poreikiu, kaip smarvė, vibracijos didesnės ar triukšmas variklio. Dar gerai, kad apie sielas nespangsti. Senos kaip karas Atsiverti registracijas ir matai. EV neptrauklumą kompensuoti Čia kaip tei, kurie be sustojimo po 1200 km su šeima važiuoja, myždami į vieną butelį nebent. Daugelis įsivaizduoja, kad jiems reikia 800km nuvažiuojamo atstumo, ir net pirks tokius, o realiai panaudos kartą per dešimtmetį, ir tik mažai daliai tai iš ties aktualu. Baterijos pigs dėl technologijų vystymosi, ne dėl to, kad į tą patį svorį daugiau sukiš kWh talpos. O kurioje vietoje siūliau dabar visiems pradėti pirkti naujus automobilius? Tiek užsiputojęs, kad tiesiog pats pripaišinėji man argumentus, visai neskaitai ką sakau, ir tada dar labiau putojiesi. Putas nusivalyk. Naujų automobilių pardavimuose Lietuvoje dominuoja dyzelis. Tuoj pradės su dyzeliu siūlomų modelių gama trauktis, nes ES bendrai jų pardavimai sparčiai krenta.
donatasv 2024-12-19 14:20
Ne nu iš kokio mėnulio tu iškritai? Kodėl neturi EV? Papasakok... nes neįperki net sušiktos konos nors tau jos per akis. Aš neįperku naujo ev su 80kwh baterija naujo už 60k. Čia ką taip sudėtinga suprast? Visi pasakoja kaip apsimoka pirkt ev nes taip pigu važiuot. Tai va proto bokšte jei perku EV už 60k ir panašaus tūrio vdv už 40k man ev niekad neatsipirks. Paskaičiuotas ir atmesta toks variantas. Pats net konos neįperki vadini erelį, vietoje šluotos renkiesi dantų šepetuką ir visi aplink durni?
immortallt 2024-12-19 15:14
Nes automobilis pirktas iš salono, aišku kaip eksploatuota ir negenda rimtai. Naujo pirkti išsimokėtinai man neleidžia, nes nepatinka pajamos, net namui paskolinta mažiau pusė namo vertės/kainos, matuok kaip nori, užtat automobilis paskutinėje eilėje. Ir dar, vos pravažiuoju tuos 12k km pastaruoju metu. Tad ne, automobilis nėra prioritetas ir dabar geriau dažniau pasinaudoju taksi paslaugomis (3-5 kartai per savaitę), nei dar vienas auto. 35k€ 73 kWh su milijono kilometrų garantija arba 10 metų (su valstybės parama), 800l bagažinė: https://www.kgm-auto.lt/wp-content/uplo ... 4_LT-1.pdf Ką iš VDV už tokią kainą gali nupirkti ir su tokiais parametrais ir garantija viskam bent 7 metams? Pasato kaina tokia pati. Tesla model 3 kaina po paramos 36k€. Yra ir daugiau gerų pasiūlymų, gal net geresnių. Kona kaina po paramos dabar 34k€, o akumuliatorius mažas, talpa irgi. Ir kodėl EV reikia naujo, o VDV jau nebūtinai?
donatasv 2024-12-19 16:21
Jeigu lygini tai lygink normaliai kona ev nuo 34k po paramos. Golfas kuris visa galva aukščiau bus visomis prasmėmis nuo 23k. 10k moku į priekį su ev. Saulė užgamina elektą investicijos jau neskaičiuojam į elektrinę ma jį pikis važjuojam 0 saskaita. Tepalai golfui 500 metams su filtrais. 5 metai 2.5k. Konos priežiūra tik 200. 1k. Turim 8.5k permoka už triperį. Galim toliau skaičiuot? Golfas 7 litrai 100. Imkim vidutinį važiavimą miestas/uzmiestis. Ką turim už 8.5k eurų 86k km galim nuvažiuoti. Be hemarojaus, laukimo, nervų gadinimo ir t.t. Tai apsimokėjo ev nes skaičiavau 150k km. Taip kad jei esi elinis nevisprotis ir tau rūpi pinigai, laikas kurį praleidi su šeima o ne trindamas šikną mašinoje ir jei nuvažiuoji kaip imortalas 12k per metus imk vdv, gausi geresnę mašiną už daug pigiau.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-19 19:39
norvegai del subsidiju
tai_tu_nesinervuok 2024-12-19 19:42
pas kinus girdjeau gamintojai gauna subsidijas, del to mums ir konkuruot pries juos sunku o jei gauna subsidijas, pigiai pagamina, tai ri tas vietinis perka nes pigu.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-19 19:52
kiek tau turi srebt ar kiek turi vaziuot kad kasdien pilt kura ? as su savo dyzeliu turbut kas koki menesi pilu. ir jei tau reik kas dien pilt, idomu koks ten elektromobilis tokia diena gali atlaikyt be krovimo? Tai jei ir sustoji, kiek laiko reik kraut? Apskritai lengvai rasi kur kraut. Degalines tai rast lengviau dyzeliui.
immortallt 2024-12-20 07:13
Tiek jau nori būti teisus, kad lygini pliką mechaninę, mažesnį auto ne tik viduje, bet ir išorėje, su EV. Nu tikėk kuo nori, tuo tarpu pasaulyje savo vietą išsikovoja sparčiai. Dar vienas nemokantis skaityti, kur rašiau, kad kiekvieną dieną pilu? Grubiai kas 10 dienų, jei tik įprastas darbo grafikas. O esu pylęs ir 2x per dieną, ir dienos pabaigoje vis tiek pustuštis, kai į baką telpa vos daugiau 30 litrų. Krovimo stotelių, net ir sparčių, yra daugiau nei degalinių. Tik jos matomos labiau. Vien pakeliui į darbą, net kelios yra 300 metrų nuo namų, ir aplink darbą gal 10 vietų. Pakeliui pravažiuoju dar bent 5 aikšteles su greitu krovimu. Vilnius-Klaipėda važiuojant realiai Kryžkalnio Circle K beveik bet kuriam EV užtenka. Ir taip, Lietuvoje, dėl santykinai mažai elektromobilių, krovimo infrastruktūros vystymas vis tiek dar nepakankamas masiniam perėjimui. Ateis laikas ir bus kaip vakaruose ar toje pačioje Norvegijoje.
donatasv 2024-12-20 08:05
Pagal ev skaičių Lietuvoje krovimo stotelių skaičius pakankamas. Šiuo metu tinklo augimas labai spartus ir net nedideliuose miesteliuose jau atsiranda greito įkrovimo stotelių. Šioje vietoje tikrai nelabai yra prie ko prikibt. Lyginant su tuo kas buvo prieš 2 metus viena kita regionuose, tai išaugo kelis kartus. Per šventes važiuojant Kaunas Klaipėda nesimatė besimušančių vairuotojų prie stotelių, o tai jau geras ženklas. Kitas reikalas tu kada bandiai kitą mašiną nei yaris? Aš suprantu tau su yariu patogu su šeima tai konoje tikriausiai jokių problemų nebus. Bet golfas mažesnė mašina už koną? Lol jau gal tau laikas patylėti? Konoje gale nori suaugęs atsisėsti turi kamasutros pozas išradinėti, nes pėda netelpa normaliai įkišt, bagažinė aplamai patyliu lyginant su golfu. Kitas reikalas kiek aš atleidimų dėl mechankės padariau ev? Neskaičiavau investicijos į saulės elektrinę, numečiau 1k nuo pradinės kainos, neskaičiavau elektros kainos kurią mokėsi kraunantis ne namuose. Tai ponuli gal tu tikrai geriau patylėk ten kur neturi žalio supratimo? EV pardavimai auga? Čia kur kinijoje ir norvegijoje kur dideli bonusai? Pažiūrėk Lietuvą kiek išaugo? Praktiškai ant 0.
immortallt 2024-12-20 11:13
Dėl tinklo, taip, pagal automobilių skaičių pakankamas. Tik argumentą kiti naudoja, kad nepakankamas pilnai elektrifikacijai kelių transporto. Tai tas atsiras. Niekur nesakiau, kad su Yariu patogu. Ir BMW 5 važinėjęs, ir Hyundai i40. Golf'as savo puslapyje net nerašo bagažinės talpos su nenuleistomis sėdynėmis. Radau 350l, Kona 466l. Su nuleistomis 1200 vs 1300, taip, Kona iš vidaus didesnė. Ilgis 4,3 m vs 4,4 m, aukštis 1,5m vs 1,6 m. Gal dar ginčysis, kad mechaninė geriau? Saulės elektrinė nebūtina, krauniesi naktimis namie vis tiek. O gal paskaičiuok viską ir paimk panašesnės komplektacijos net tą patį golf'ą, kad ir mažesnį, mažiau saugų, pvz. 2l tdi su automatine pavarų dėže. Galia netemps, bet jau 32-36k€ su panašesne komplektacija. Jei 30k km per metus mini, tai kuro sąnaudos 3k€ į metus. Kraunant namie + ekstra ~10% ne namie, tai namie sąnaudos apie 700€ į metus pasiėmus biržos planą ir kraunant naktimis/savaitgaliais už 0,13 ct/kWh. Tokią kainą pasiekiu vidutinę namų ūkyje vartojamos elektros dar berods lapkritį ar spalį (neprisimenu, kurią sąskaitą pasiėmęs skaičiavau). Ir dar sumokėsi kokius 240€ į metus kraunant greitam krovime. Jei 20% laiko, nu tai 480€, namuose mažiau per nepilną šimtą, telpi į 1200€, kuro sąnaudų skirtumas 1800€, primeti kitą priežiūrą, jau 2k€. Kai skirtumas lieka 2k€ tarp automobilių, tai atsipirkimas jau tik metai. Bet žinoma, pigiausia tai iš viso karieta traukiama arklio važiuoti.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-20 11:54
Ok, sito nezinojau. Gal tikrai nemantomos jos. Tia jei jau taip stumia tuos EV tai gal reiktu jas labiau matomas padaryt.
tai_tu_nesinervuok 2024-12-20 11:56
yaris tai cia isbis ubagu masina kurie negalvoja apie sauguma. Tai gal jei esi ubagas, geriau tada dyzeli sena bet didele masina nei ta yaris. Ivziuos i ta jaris senas bmw, nunes tave. Didelej siektiek daugiau saugumo. bet man geriau - kuo daugiau tokiu mazu masinu, tuo as saugiau vazinesiu
kestutisz 2024-12-20 12:04
Žiūriu diskusijos niekaip nepasikeitė nuo gal koronos pradžios laikų, kai kaip tik buvo atėjęs laikas pirkti karutį žmonai ir immortal vis sakė kokia ta šviesi ateitis ateis, kažkas gal tyliai išbandė ir grįžo atgal, kažkokio jokio proveržio taip ir nenutiko :) Tad sprendimas tada buvo geras imti dyzelį, ypač tom kainom* kurios buvo tada kai visi planavo numirt :) Ir realiai va dabarr irgi reikia atnaujint, ir... nematau tarp paisrinkimų EV, tiesiog nėra - nei ten range kažkaip žymiai paaugo, nei krovimo greitis. O noras per porą dienų nesidraskant nuvažiuot tarkim iki Italijos niekur nedingo. Net ir su dizainu kas yra ne paskutinėje vietoje (auto žmonai) yra kažkas baisaus - baisūs tapo arba dar baisesni (korėjiečiai) arba taip ir nepavyko per tiek metų rasti dizainerio kaip Teslai** :) *pakasynų nuotaikų metais pilno faršo ekonominio lygio dyzelis Peugeot 2008 buvo 25k. Dabar į ką galbūt šiek tiek kryptų akys tai analogas galbut hibridinis 408'tas jau 34k, nes nu sako spalva graži. EV nuo tiek prasideda Teslos iš US, tikėtina surinktos iš kelių gabalų. Kažkaip vis nematau to "mažiau detalių" ir "viskas paprasčiau" išsivečiančio į pinigus. Nu gal norėčiau kokius 40 max mokėt, nedaugiau, bet kur pasirinkimai? ** paskutinis jų auto turėjęs kažkokį dizainerį buvo imho tas Roadster kur į kosTmosą išskrido, bet... čia gi buvo dar Lotus :)
kestutisz 2024-12-20 12:11
p.s. Galbūt dabar su Teslos atstovybės atsidarimu bent jau tarkim kokia draudimo kaina normalizuosi ir vežt pas autorizuotus remontininkus pas lenkus nereiks, bet čia irgi ne techninis proveržis, o vadybinis.