Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2025-02-06 19:31
Nu ir komediantas. Statybų sektoriaus visų automobilius išvardijai, ir tau čia ne burbulas? Daug būdų yra kaip skaičiuoti, kiek vidutinis automobilis nuvažiuoja per metus, ir tarpusavyje jie reikšmingai neprieštarauja.
Mano tėvas dviem autopriemonėmis važinėdavo, ir per jas prisukdavo ir po 200k km per metus. Uošvis mano per metus dabar jau išvažinėja vieną baką (~400km). Ir? O kas nori rimtai pasižiūrėti, tam yra medianos, žiūrimas pasiskirstymas. Bet ką čia, tu iš savo burbulo geriau žinai.
Supratau, šalies ar net visos ES šalies mastu visi yra hipsteriai, bet tu vat iš keliasdešimties automobilių, kau geriau žinai, ko reikia vidutiniam Lietuvos ar ES piliečiui, ar net JAV (JAV turi itin detalius atliekamus tyrimus apie vidutines kelionės trukmes).
Mano ofisas komplekse su ne viena iš top100 didžiausių įmonių Lietuvoje. Elektromobilių mūsų ofiso aikštelėje yra virš 100 skirtingų įmonių. Telia reikšmingą dalį savo darbuotojų transporto pilnai elektrifikavusi. Su vienu vadybininku bendravome daugiau, ieškant šviesolaidžio lūžio vietos, tai labai patenkintas EV. Kurjerių EV naudojamų vis daugėja - patenkinti. Ar telia nėra stambus verslas?
Barboros autobusiukų EV irgi daugėja. Irgi nėra stambus? Ignitis, Lietuvos geležinkeliai, Vilniaus vandenys, o ką jau kalbėti apie verslo paslaugų įmones.
tai_tu_nesinervuok 2025-02-06 20:21
nezinau apie koki alu kalbi. Nu tai nekyla taip greit kad ziaunu reiktu
https://royalsociety.org/news-resources ... per%20year).
3.6 mm per metus. Ar cia prognozuoji kad metrais prades per metus kilt?
tai_tu_nesinervuok 2025-02-06 20:23
tai kinas nuo musu toliau, gal saugiau yra kai kinas galingas nei rusas. Gal dar netycia rusui kinas taps priesu ir turesim buferine zona
tai_tu_nesinervuok 2025-02-06 20:26
svoriui sumazejus automatiskai vel atstuma pasiek lengviau kai save tempi lengviau
donatasv 2025-02-06 20:40
Oj kaip perdirbsim tuoj... nėr ką test kalbos su lunatiku kuriam haliucinacijos.
tai_tu_nesinervuok 2025-02-06 21:01
ne nereikia, o jie brangus ir nezinia kiek ta baterija laikys. o jei ten ir atsiperka, jei nesu as daug pravaziuojantis, tai man tas atsipirkimas gali but ilgas. Gal man jis greiciau surudys nei atsipirks. Nu ir siaip per mazai ziniu turi zmones apie tuos ev.
Realiai tai man keliu simtu km nuvaziuojamo atstumo per akis, as tikrai nesu kaip tas vadybininkas statybu sektoriuje.
Tik vistiek man yra dar baime - jei as vaziuosiu ziema, sustosiu pamiskeje ir man pritruks elektros, ka tada, tralas? Brangu. O jei karas ir to tralo nebus? dyzelio lengviau is kazkur gaut , atsivezt. O elektra kad ir kaip sako daug tu stoteliu, o jei sustosiu kur nors nes issikreove tai ir problema. Aisku karas gal cia ir maza tikimybe, ir galetu ta atmest, daug kas tikrai ir atmestu, jie gyvena lyg karo gresmes nera. Bet as pirkdamas masina ir apie tai apmastau.
assa 2025-02-06 22:39
man tai susidaro ispūdis, kad dalis liaudies čia tiesiog mėgaujasi pačiu gynčyjimosi, pfu diskutavimo procesu. Realiai turbūt visi supranta, kad sunkusis komercinis transportas, ar ten traukiniai elektriniai, ar laivai,ar lėktuvai, kol neįvyks kažkokia kardinali revoliucija batareikose, na nebus jie elekrifikuoti.
Bet eiliniam žmogeliui, kokių turbūt 80% populiacijos, tai EV su 250-400 km range- sočiai. Jeigu šeimoje dvi mašinos, tuomet vienas plug-in, kitas EV. Na bent jau mano šeimos poreikius tenkina pilnai.
Ir nereikia visko paišyti tik juoda/balta- jeigu vakarai ir kinija eliminuoja kokius 80 procentų savo naftos produktų poreikio, tai vistiek yra belekoks oro kokybės pagerėjimas miestuose, kuro šaltinio (elektros) generacijos sukurtos darbo vietos (ir jas lydinčios pramonės darbo vietos ir t.t.), ir vyšnia ant torto -abi sulaužytos kojos teroristinėms valtybėms.
O toks argumentas "man reikia parsivežti rastus iš miško - o elektrinis miškvežis pilnai krautas (realiai 2x viršvoris ) tik 10km miške sugeba išmauroti su savo batareika" - soriux, nu bet ne argumentas
HardAxe 2025-02-07 02:54
apkrovai.
donatasv 2025-02-07 08:22
250 užteks jei važiuoji labai nedaug. Bet jei nedaug važuoji kam permokėt už EV? Jei gyveni bute, aplamai pigu niekados nebus. Išlys imortal lot pradės susitvarkykit kiemus gali eit kryžiaus kelius ir bandyt
400 jau gali gyvent net ir bute. Nereiks į savite pora kart sėdėt prie pakrovėjo. Bet kaina už triperį aplamai kosmosas.
Ir beto aš visada pabrėžiu nežiūrėt į gamintojo skaičius. Važiuoja 250... o žiemą? Salono šildymas, baterijos šildymas? labai daug valgo ir iš tų 250 lieka 180. Jeigu dar koje sunkesnė aplamai 150, o gal nė tiek. Jei perki dėvėta tarkim 120k rida. Pirmi 10k km -5% baterijos talpos, paskui tokiai mažai baterijai 15k km -1.2% talpos. Kas lieka? Dar papildomai -10%. Bendroje visumoje -15%. Iš 250 vasarą jau tik 210, o žiemą? Bute laikyt du auto? Dėl to ir sakau 2x talpa kaip minimum reikalinga, kad taptų patrauklu.
immortallt 2025-02-07 09:15
Vėl fantazuoji argumentus, kuriuos aš neva teigiau.
Vėl tu apie gamintojo atstumus, kurie niekada, niekur neteigiau, kad yra garantuota kiek nuvažiuoja visais atvejais. Kaip beje ir VDV, vairuojamo auto oficialios sąnaudos 5,5 litrai. Žiemą - arčiau 8,3, tai beveik 50% mažesnis nuvažiuojamas atstumas. Ir? Vasarą 7,3. Aišku, važinėjama daugiausia mieste.
donatasv 2025-02-07 10:23
Nesusireikšmink, tave paminėjau tik dėl buto, nes visada agituoji, kad reik susitvarkyt kiemus. Visa kita tavo argumentų nelietė.
Matai ko leafą 40 baterija išmečiau? 250 važiuoja ant popieriaus. Realiai vasarą 220 nuo 100% iki 0%. Žiemą nežinau gal 180. Bet realus nedrožiant batarkės aplamai 120km žiemą prie -5/-10 buvo. Kraunant iki 80% važiuojant iki 10/20% likučio ir nerizikuojant likt ant ledo jei neveikia pakrovėjas. Tai gali lygint į palangą 300km žiemą ir atgal. Vdv 8 litrai, o su EV kaip bus? Ir.čia.nėra svarbu leafas ar kona ar id3 visiems taspats bus su 40/50 kwh baterija. Šitą suprasi tik pats išbandęs ev. Nesėdėsi prie pakrovėjo 1.5h kad įkraut 100%, krausi iki 80, nedroši batarkės iki 0...
immortallt 2025-02-07 12:14
Su Leaf'u važinėti 300km ir dar pasakyk su neaušinamos baterijos versija
40 kWh bateriją laikyti tarpmiestinėms kelionėms skirtu automobiliu...
Dabar viskas aišku, ko nepatinka elektromobiliai. Turi nepagrįstų lūkesčių ir pirkai įsivaizduodamas, kad va nors VDV vidutinės deklaruojamos sąnaudos yra mažesnės, nei realybėje, bet vat su EV tai šitos problemos nebus, nes EV važiavimo sąlygos ir manieros nesvarbu.
Ir kokios problemos kiemą savo susitvarkyti, ypač kai poreikis ateis? Nesitvarkys patys, galų gale įkals reikalavimą stotelių skaičiui ir administratorius padarys neklausiant gyventojų.
donatasv 2025-02-07 12:50
Ir kas su ta neaušinama baterija negerai? Papasakok proto bokšte. Smagiai pasijuoksiu koki atstumai gerai važiuot, koki negerai? Kiek įkaista, kada įkaista, kiek gali nuvažiuot? Tada aš tau pasakysiu iš tikrųjų kaip yra. Nes kaip matau ir čia kaip klounas juokini svietą viena boba sakė pasakėlės galvoje
P.S. leafo niekad ir nebuvo su aušinama baterija.
assa 2025-02-07 20:15
ne visi Vilniuje (ar realiau- 30 km už Vilniaus) gyvena, mano dienos kelionės koks 10-30km, važinėjant su benzu, pastoviai su šaltu, ar tik truputį pašilusiu varikliu, žiemą vidutinės sanaudos turbūt arčiau 10l, tad sekanti auto greičiausiai bus pluginas. Tiek kad kainos kažkaip nelabai greit krenta, kaip elektroentuziastai aiškino, kad jau tuoj tuoj bus EV pigiau už VDV Taip kad man tokio kaip leaf su 40 batarke, turbūt kartą, ar du per savaitę kraut užtektu
donatasv 2025-02-08 06:10
Kaip rašiau 40kwh 120km, 60kwh 220km, 80kwh 320.
Va čia yra realus atstumas žiemą. Gali kraut iki 100% bet tai darai namie. Gali važiuot žemiau 20%, bet visada pasilieku atsargos bent 50km. Kaip paprastam žmogui 80kwh yra norma, jau gyveni ir nesuki galvos. Verslui reikia 2x tiek, kad persėstų į ev be baudimo tokio kaip norvegijoje.
Pats ev ideali mašina. Mažai priežiūros, žiemą nereik vebastų. Ryte mašina šilta, vairas šiltas, sodynės šiltos. Vasarą po darbo salonas atvėsintas nereikia sėst ir prikept pie odinės sėdynės. Sėdi važiuoji ir mėgaujiesi tyla bent jau aš vdv tarškėjimo nepasiilgstu. Bet kolkas ta 80kwh baterija eina už premium kainą ir tokia yra realybė. Kaina krenta, ateis kinas aplamai gaus spaudimo dar numuš kainą kai tai padarys bus galima kalbėt, kad ev gera mašina, o kolkas gaidys už premium kainą. Eilinis lietuvis jos neįperka, kai ateis dėvėta pažiūrėsim ar pirks, kolkas nelabai perka, nebent labai daug kainos numeti. Bijosi žmonės dėvėtų baterijų.
immortallt 2025-02-10 08:52
Nu tai kai 40 kWh 120 km žiemą, tai tau ir atsakymas, ką reiškia pašildoma baterija.
donatasv 2025-02-10 09:21
What? Plačiau papasakok kas per stebūklas nes kliedesių pilnas matosi. Nes be supratimo kaip matau kada šildyt, kada šaldyt ir ką tas duoda
immortallt 2025-02-10 09:48
Ai, aš be supratimo:
https://voldt.co.uk/blogs/news/impact-o ... conditions.
Ar sakysi kad 15 kWh sunaudoji automobilio salono šildymui per valandą? Aš namui per parą tiek sunaudoju šildant gryna elektra, be ŠS.
Pirma nuoroda.
HardAxe 2025-02-10 09:58
https://www.reddit.com/r/TeslaModel3/co ... ng_winter/
nu ir tešla nuvažiuoja iki 2x mažiau prie nuliniės temperatūros
donatasv 2025-02-10 10:25
Tai aš tau ir sakau tu be patirties atsilupęs esi. Dėlioji taip lyg suprastai.
Krauni iki 80% kelionėje, važiuoji iki 20% likučio. Galima sakyt išnaudoji 60% baterijos talpos kelionėse. Tai nuo 250/2 gauni 125km. Visa kita 10% sulenda šildymui. Gali sėdėt 1.5h ir kraut iki 100%, gali drošt iki 0... bet taip nieks nevažiuoja tik tavo žydroje svajonėje.
Su 40kwh baterija tarp krovimų važiuoji 120km +/- nes 40% nėra rekomenduojama gamintojo išnaudot, negana to ir pačiam saugiau. Čia nėra svarbu šildai, šaldai bateriją ar dar koki tavo kliedesiai. Su leafu prie -5 temperatūros aplamai gali važiuot non stop nereiks nei šildyt, nei šaldyt baterija po krovimo važiuojant spėja atvėsti. Prie +20 temperatūros be šaldymo gali važiuot 600km, nes tarp krovimų baterija užkaista tiek, kad važiuojant nebesugeba atvėst. Šildyma/šaldymas reikalingas tik tam, kad paruoštų bateriją optimaliai temperatūrai krautis. Važiavimui užmiestyje tas įtakos baveik neturi.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Išaugo net 68%!“ Elektromobilių gamintojai peržengė absurdo lygį