„Esu spąstuose.“ Vairuotojas šokiruotas. Atėjo laikas keisti elektromobilio akumuliatorių ()
„Citroen“ sėkmingai atgrasė nelaimingą pirkėją nuo elektromobilių ir jo prekės ženklo pirkimo.

© Mariordo Mario Roberto Duran Ortiz (CC BY-SA 3.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Nissan_Leaf_battery_pack_DC_03_2011_1629.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Elektrinio „Citroën Mehari“ savininkas belgas susidūrė su didžiuliu finansiniu iššūkiu. Po šešerių naudojimo metų jo automobilis nustojo veikti ir autorizuotas servisas jam pateikė šokiruojančią sąskaitą už akumuliatoriaus keitimą. Jis buvo įvertintas beveik 23 818 eurų (su PVM). Tai beveik naujos transporto priemonės kaina!
Kaina nepriimtina
„Citroën Mehari“ – nišinis modelis, Belgijoje suradęs vos keliasdešimt pirkėjų. Ši retenybė daro jį unikaliu, tačiau kartu sukelia problemų dėl atsarginių dalių prieinamumo. Rezultatas – siaubingai didelė naujos baterijos kaina. Savininkui tai sukuria dilemą: sumokėti absurdišką pinigų sumą už akumuliatoriaus keitimą arba ieškoti alternatyvių sprendimų.
Garantija – pagrindinis elementas naudojant elektromobilius
|
Šiais laikais elektromobilių gamintojai siūlo standartinę 8 metų akumuliatoriaus garantiją. Tai apima ir galimus gedimus, ir didelį akumuliatoriaus talpos sumažėjimą. Tai reiškia, kad jei per šį laikotarpį kiltų kokių nors problemų, gamintojas bus atsakingas už akumuliatoriaus taisymą arba keitimą. Deja, „Citroën Mehari“ savininkas nebegalėjo pasinaudoti šia privilegija – pasibaigė jo automobilio garantija. Tai privertė jį ieškoti kitų sprendimų.
Alternatyvos: naudota baterija ar remontas?
Užuot sumokėjęs didžiulę sumą už naują akumuliatorių, savininkas nusprendė paieškoti naudoto akumuliatoriaus ir jį duoti sumontuoti remonto dirbtuvių darbuotojams. Jei tai nepavyktų, vis tiek yra galimybė, kad akumuliatorių regeneruotų specializuota įmonė. Priešingai nei atrodo, elektromobilių akumuliatoriai susideda iš standartinių modulių, kuriuos galima keisti atskirai. Tačiau tai yra procesas, reikalaujantis laiko ir atitinkamos kvalifikacijos. Kaip matote, originalumas šiuo atveju pasirodė esą spąstai.