Kinai neturi šansų. „VW Group“ automobilio kaina „išsprogdino“ rinką  ()

„Volkswagen Group“ parengė įdomų pasiūlymą.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kinijos konkurencija ima veržtis į automobilių segmentą Europoje. Ji siūlo ne tik elektromobilius. Taip pat dėmesys sutelkiamas į pigesnius modelius su vidaus degimo varikliu. Automobilių kainos tikrai patrauklios. Ką apie tai sako Senojo žemyno prekės ženklai? „Volkswagen Group“ parengė įdomų pasiūlymą.

Kinai neturi šansų. „VW Group“ automobilio kaina „išsprogdino“ rinką

„VW Group“ nusprendė grįžti į kovą dėl klientų. Ji ką tik pasiūlė miesto automobilį, kuris yra pigesnis už konkurentus iš Kinijos.

„Seat Ibiza“ yra B segmento modelis. Automobilį „Seat“ siūlo nuo 1984. Žinoma, ne šios kartos. Dabartinė, penktoji hečbeko versija pradėta gaminti 2017 m. 8 metų senumo technologinė bazė reiškia, kad „Seat“ sugeba sumažinti transporto priemonės kainą. Nuleido ją gana ženkliai. Šiandien galite įsigyti visiškai naują „Ibiza“ už 17 300 eurų. Įdomu tai, kad kalbame apie 2025 metų versiją.

[EU+Kuponas] Pirkėjai sužavėti. „Naudoju 3 mėn. Čia, Aliaskoje, atlaikė atšiaurios žiemos stichijas. Puiki 7in1 orų stotelė. Labai rekomenduoju!“
5729 1

Nuostabi kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Ar 17 300 eurų už B segmento automobilį yra protinga suma? Tikrai taip. Suma netgi lenkia Kinijos MG3 pasiūlymą. Šiandien trijų cilindrų automobilis su benzininiu varikliu kainuoja 17 500 eurų. Negana to,„Ibiza“ net pigesnė už „Fabia“. Šiandien už „Škodos“ modelį sumokėsite mažiausiai 17 680 eurų.

„Seat Ibiza“ specifikacijos

 

Pigiausia „Seat Ibiza“ versija turės 15 colių plieninius ratlankius. Kita vertus, automobilis be papildomo mokesčio pasiūlys rankinį oro kondicionavimą, 8,25 colio multimedijos ekraną, telefono ryšio protokolą, LED priekinius žibintus ir galinius parkavimo jutiklius. Šis modelis taip pat bus varomas 80 AG 1,0 MPI varikliu, suporuotu su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 15,2 sekundės. Jis taip pat pasieks maksimalų 172 km/val. greitį.

 

Galingesnis variklis ir geresnė įranga? Štai jums. Už 20 700 eurų vairuotojas gali pasirinkti „Style“ modelį. Standartiškai taip pat yra 15 colių lengvojo lydinio ratlankiai, pastovaus greičio palaikymo sistema ir rūko žibintai. Tačiau po variklio dangčiu vis tiek stovės 1 litro darbinio tūrio, bet su kompresoriumi TSI variklis. Šis pasiūlys 95 arklio galias ir sprinto greitį, iki 100 km/val. įsibėgės per 11 sekundžių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(42)
(11)
(31)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: