Milžinas parodė naują automobilį. Kam ta „Tesla“, kai yra G6 su „neperšaunama baterija“ (Foto)  ()

„Xpeng G6“ naudojamos naujos technologijos pabrėžia įmonės siekį tapti elektromobilumo inovacijų lydere ir pasiūlyti sprendimus už konkurencingą kainą įvairiems vartotojams.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kinijos elektromobilių gamintojas „Xpeng“ pristatė 2025 modelį – G6. Inovatyvios technologijos pavers jį rimtu konkurentu pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Tarp 81 patobulinimų, palyginti su ankstesniu modeliu, ryškiausia savybė yra vadinamoji „neperšaunama baterija“.

Įperkama prabanga. Kaip „Xpeng G6“ gali sutrikdyti elektromobilių rinką

Kinija specializuojasi elektromobilių gamyboje, be kita ko, remdamasi savo žaliavomis, kurių prieinamumas pasaulyje yra labai ribotas. Rezultatas – tokios kompanijos kaip BYD ir „Xpeng“, kurios siūlo ne tik unikalius (ant popieriaus) automobilius, bet ir tokias geras kainas, kad kartais net sunku patikėti, už kiek galima nusipirkti gerą elektromobilį. Ypač palyginus su modeliais, parduodamais konkuruojančių JAV ar Europos kompanijų, o ką tik pristatytas „Xpeng G6“ yra puikus to pavyzdys.

[EU+Kuponas] Iki 10 kartų pigiau nei Lietuvoje! Aukščiausios klasės magnetinės gręžimo staklės. Paskutiniai vienetai („VEVOR D8860“)
5502 4

Fantastiškai gera kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Pradėkime nuo to, kas labiausiai išskiria „Xpeng G6“ – tai yra baterija. Tai ne bet koks akumuliatorius, o neva „neperšaunamas“. Tačiau tai nereiškia, kad jis atlaikys susišaudymą. Gamintojas akcentuoja didesnį akumuliatoriaus patvarumą ir saugumą. Naujoviškas akumuliatoriaus dizainas reiškia, kad jis gali atlaikyti ekstremalias sąlygas, įskaitant iki 1000 °C temperatūrą, užtikrinant maksimalią apsaugą nuo perkaitimo ir išorinių pažeidimų. Šis sprendimas ne tik padidina keleivių saugumą, bet ir turi tiesioginės įtakos baterijos veikimo trukmei.

Jei to nepakaktų, „Xpeng G6“ akumuliatorius palaiko itin greitą įkrovimą, leidžiantį įkrauti nuo 10 % iki 80 % per maždaug 12 minučių, o pilnas 100 % įkrovimas reiškia iki 555 km (WLTP) atstumą. Ši technologija drastiškai sutrumpina prastovos laiką, todėl naudotis elektromobiliu tampa dar patogiau. Toks greitas įkrovimas pašalina vieną esminių problemų, susijusių su plačiu elektromobilių naudojimu – ilgą įkrovimo procesą, dėl kurio elektromobilių savininkai prie įkroviklio gali prilipti keliasdešimt minučių. Tačiau „Xpeng G6“ unikalumas tuo nesibaigia.

 

 

Minėta baterija maitina nuolatinio magneto variklį, kuris generuoja 218 kW galią ir 450 Nm sukimo momentą, sukdamas galinius ratus. Tai turėtų leisti jam iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,3 sekundės ir pasiekti maksimalų 202 km/val. greitį, o tai reiškia, kad važiavimo dinamika šis kiniškas automobilis yra artimas baziniam „Tesla Model Y“. Vyšna ant torto yra pažangi „Turing AI“ vairuotojo pagalbos sistema (ADAS), pagrįsta 40 branduolių procesoriumi, kuri leidžia žaibiškai apdoroti duomenis ir užtikrina beveik 4 lygio autonomiją, taigi ir autonominės navigacijos galimybes sudėtingomis kelio sąlygomis.

 

 

„Xpeng G6“ naudojamos naujos technologijos pabrėžia įmonės siekį tapti elektromobilumo inovacijų lydere ir pasiūlyti sprendimus už konkurencingą kainą įvairiems vartotojams. Visa tai už santykinai mažą kainą, nes pradinė „Xpeng G6“ kaina yra apie 176 800 juanių (22 354 eurai), o Lietuvoje „Model Y“ galime nusipirkti už maždaug 50 000 eurų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(16)
(6)
(10)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: