Pirmoji laisva interneto valiuta bitkoinas atsidūrė ant prarajos krašto (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mobilunkas 2011-06-26 10:55
cia gali ir bankai susivienyti, kad sunaikintu nuo ju nepriklausoma valiuta. vistiek egzistuoja kazkas kas ta valiuta priziuri, nustato jos verte. na generuoja visi, bet valiuta nesusijus su realiu pagaminamu produktu- vadinasi galim nieko nekurt, tik generuot pinigus su superkompiuteriais ir pirkt realius daiktus, kuriu gamintoju mazes, nes pinigus gamint yra pigiausia- visi persimes nuo batu, ratu gamybos i bitkoinu- ir bus hiperinfiliacija
DnT 2011-06-26 13:00
Tai tas miningas nieko nedaro, ar jie tiesiog duoda apdorot kažkieno informaciją ar spręst uždavinius, taip iš užsakovo atsiimdami pinigus? Jeigu šis projektas niekuo neparemtas, t.y. gryna nesąmonė.
Absoliutas 2011-06-26 13:13
O kuo doleris paremtas? Ar doleris irgi yra gryna nesamone?
Larmrkanas 2011-06-26 13:35
Iš tokių pinigų pasipelno elektros energijos kompanijos, cpu procesorius ant ubuntu 95-100 procentų, kaip suprantu mano sąskaita 1Hv4cmEM8LJfX1Z6HjHDc6wJ1jF5q5ansh , galit pervesti. Turėjo pervesti iš kažkokio psl. 0.01 pinigo, bet nepervedė. Vienu žodžiu man patinka tik idėja, kad laisva, globalu ir nepriklauso nuo valstybių bei korporacijų. O šiaip labai daug galimybių sukčiauti, chaosas manau bus su jais.
loggo 2011-06-26 14:19
Kas nors man galit paaiškinti iš kur tos monetos gauna vertę? Nes dabar panašu, kad įjungi kompą, paleidi programą ir jie patys kuriasi - kas yra ganėtinai nesąmonė. Kol kas atrodo, kad tai - 'pinigai iš oro'. Ar to 'kurimo' metu tu savo kompiuterio resursus 'paskolini' kažkokiam tų resursų pirkėjui, kuris naudodamasis tavo kompiuteriu atlieka jam reikalingus skaičiavimus, už tai atsilygindamas?
wilkas 2011-06-26 14:31
Panasu i savanoriska botneta. Kam reikia tiek daug skaiciavimo resursu virtualiai valiutai sukurti? Ale teigia, kad valiutos sukurimo sudetinguma tinklas automatiskai reguliuoja, kad bendro valiutos kiekio tinkle butu sukurta tik tam tikras nustatytas kiekis, bet man panasiau, kad kazkas vartotoju CPU naudoja kokiem nuvogtu saskaitu failu slaptazodziams brutaliai nulauzti - juk visos apsaugos sukurtos turint omeny, kad bet kokiu kompiuteriu nenulausi per naudinga laika (pvz., tik po kokio 12 metu), o neatsizvelgiama, kad nulauzineti galima pvz su 2 000 000 kompiuteriu vienu metu.
PCP 2011-06-26 15:08
Reiktų žinoti kad priėjimas prie sąskaitų iškarto blokuojamas po kelių nesėkmingų mėginimų, taigi nubreforcinti banko sąskaitą praktiškai neimanoma. O sujungtus į tinklą kompus galima naudoti tiesiog kaip superkompiuterį - pvz projektas folding@home kur skaičiuojamos baltymų struktūros kovojant prieš vėži? Bet vietoi superkompiuterio pasitelkiama kelios dešimtys tūkstančiu savanorių asmeniniu kompiuterių sujungtų į tinklą. Bitcoinas veikia panašiai, tik tinklo nariai dalyvauja programoje atlygintinai, gauna virtualią valiutą už "išnuomotus" savo kompiuterio resursus.
wilkas 2011-06-26 15:19
Štai čia ir kyla klausimas: atlygintinai už ką? Kokiam tikslui resursai nuomojami? Nebūkime naivus, vien tam kad bereikalo eikvosime elektra apkraudami procesorių (t. y., skaičiuosime kažkokio virtualaus banknoto hash'us), niekas neduos pinigų, turinčių realią vertę.
Cigaras 2011-06-26 15:35
Tiesiog atiduodi savo kompiuterio resursus už skatikus. Čia įsivaizduočiau kaip F@H, tik kad dar ir atsiskaito kažkuo. O doleris šiaip paremtas yra auksu, ar ne?
loggo 2011-06-26 15:39
Čia buvo sarkazmas? >;D Bet kokiu atveju, vien dėl to, kad pagrindinė valiuta nėra labai vykusi, nereikia griebtis kraštutinumų ir imti naudoti dar neaiškesnės valiutos. O šiaip kyla kvapas, kad tokią valiutą labai pamėgtų pinigų plovėjai ir su jais susiję padugnės
Bomber 2011-06-26 16:03
Taip, gal ir panašu, bet taip nėra. Visas info apie bitcoin veikimą yra viešai prieinamas, netgi source code yra viešas - https://github.com/bitcoin/bitcoin . Šiaip visai nenustebau, kad kaina buvo nukritusi beveik iki nulio ir tikiuosi dar ateity ne kartą kris kaina.. Bitcoins'ai yra visiškai niekuo neparemti kaip ir bet kuri kita valiuta, tik jos dar net ir nereguliuoja jokia valstybė, kaip kad USD ar EUR Beje, šita valiuta galima sakyt svajonė visiem sąmokslų teorijų megėjams, kurie prisižiūrėję visokių Zeitgeist ir panašiai
jjhjhjhjhjhjhj 2011-06-26 16:55
Valiuta kaip ir auksas - daug beverčio darbo dėl nieko. Kasamas, perdirbamas, lydomas i luitus, vien tik tam kad gulėtų saugyklose. Šiuo atveju be reikalo naudojami skaičiavimo resursai. Bet vistiek už dolerį patikimiau
kurmis 2011-06-26 17:57
už dolerį tikrai nepatikimesnis, jau įsitikinome ir nereikia čia lia lia... Bitcoinas - pinigas iš nieko, iš "oro". Nėra jokio apčiuopamumo, neturi jokios vertės. Tai tik akių dūmimas. Auksas yra visai kita ir jis ne vien piniginis matas ir su juo yra susietos kai kurios valiutos. Turi dar kita verte kaip papuošalas, turi geras kitas savybes kuris naudojamas inžinerijoje ir t.t.
kionig 2011-06-26 18:18
Neskubek daryti skubotu isvadu.
bahuriux 2011-06-26 18:20
Jau senokai nebe, kazkur nuo ~1960-1970m neatsimenu tikslios datos.
DnT 2011-06-26 19:17
Visos valiutos, tik joms kuriantis, buvo kažkuo paremtos, o šita, taip išeina, niekuom, taip negali būt, nes jos neturėtų jokios vertės. Nieks gi nemokės pinigų už virtualią valiutą, kurią galima sukūrt iš "oro". O su doleriu kaip sakant atskira kalba, man rods, net ir seniau negu 1960 doleris buvo pradėtas spausdint nepadengiant jo niekuo, tik viskas aišku laikoma paslaptyje.
ERo-T 2011-06-26 19:30
TAIP !
wilkas 2011-06-26 20:11
Negalima taip sakyti, kad dolerio niekuo nedengia. Uz dolerius JAV (o del to ir visos kitos salys), isipareigoja tiekti savo paslaugas ir produktus. Kuo daugiau spausdins, tuo maziau gales patys nupirkti is kitu, ir tuo daugiau tures parduoti / dirbti kitiems - spausdinti galima tik sveikos infliacijos ribose. O uz bitkoinuis niekas nieko neisipareigoja daryti, jei jie netures vertes. O ju verte priklauso nuo kureju gebejimo dumti akis ir vartotoju vilciu del kazkokios naujos nuo korporaciju isvaduojancios ateities.
Absoliutas 2011-06-26 21:06
Tai doleris padengtas paslaugu tiekimu? Jeigu JAV atspausdina 1mrld. doleriu, tai kiek ir kokiu paslaugu ji turi padaryti uz tai?
DnT 2011-06-26 21:21
Nebūtinai paslaugų. Jis padengtas ir kitomis valiutomis. Pavyzdžiui kai litas buvo pririštas prie dolerio, tai jis buvo paremtas ir litu, ir taip JAV smugdė mūsų valiutą.