Elektriniai autobusai pasiryžę radikaliai pakeisti dabartinius viešojo transporto parkus  (13)

General Motors (GM) Ventures pasiryžusi investuoti 6 mln. dolerių į „Proterra Inc.“, pirmaujančią nulinės emisijos komercinių autobusų gamintoją, padarydama reikšmingą postūmį „žaliųjų“ technologijų srityje.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis žingsnis vertinamas kaip įmonės griežta ištikimybė laikytis savo nustatytos misijos – investuoti į naujos kartos technologijas, kurios turėtų palengvinti pasaulinės transporto pramonės inovacijas ir plėtrą.

Pranešama, jog „Proterra“ EcoRide BE-35 elektrinis autobusas (11 metrų ilgio ir 35 sėdimų vietų autobuse iš viso telpa 50 keleivių), palyginti su tipišku dyzeliniu autobusu, yra net daugiau nei 600 % efektyvesnis. Naudojant naują „Proterra“ sukurtą technologiją autobuso akumuliatoriai įkraunamas maždaug per 10 min. Tai gali tapti esminiu parametru, mat su įkrautais akumuliatoriais autobusas gali važinėti tik tris valandas.

Rekuperacinė stabdymo sistema iki 90 proc. kinetinės energijos grąžina į ličio jonų baterijas. Autobuso kėbulas gaminamas iš specialių kompozitinių medžiagų, tad jo masė 20 proc. mažesnė, lyginant su įprastu elektrobusu, perdarytu iš autobuso. Apskaičiuota, jog parko, turinčio 20 „EcoRide B25“ autobusų, eksploatacinės išlaidos būtų mažesnės keturis kartus, nei eksploatuojančio įprastinius autobusus, 2,5 karto mažesnės nei vežant troleibusais (įskaičiuojant elektros linijų ir pastočių remontą). Teoriškai per dvylika metų elektrobusas gali sutaupyti parkui iki 350 tūkst. dolerių – tai prilygsta naujo autobuso kainai.

3 EcoRide BE-35 autobusai šiuo metu jau yra bandomi autobusų parke netoli Pomonos, Kalifornijoje. Kartu su autobusais dar šiais metais bus įkurta ir naujų įkrovimo stočių San Antonijuje ir Tallahassee, Floridoje.

Šios investicijos leis „Proterra“ bendrovei įvykdyti federalinius savo autobusų bandymų įteisinimus, taip pat leis sukurti papildomus bandomuosius parkus, žymiai sumažinti sąnaudas ir padidinti gamybos apimtis bendrovei priklausančioje Greenville gamykloje, kuri per metus pajėgi pagaminti 400 autobusų.

Akcentuojama, jog EcoRide BE-35 gali lengvai pakeisti 80 % tipiškus pervežimus atliekančių dyzelinių autobusų visiškai nekeičiant tvarkaraščių ar keleivių aptarnavimo kokybės. EcoRide taip pat gali būti sukonfigūruojamas ir ilgesniam veikimui, tačiau, tokiu atveju, jis turėtų būti ilgiau kraunamas centrinėje būstinėje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekoidėjos.lt
Ekoidėjos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (13)