Kodėl patyrę vairuotojai parduoda savo automobilius nuvažiavę tik 80 000 km?  ()

Patyrę automobilių entuziastai ne kartą pastebėjo įdomią tendenciją naudotų transporto priemonių rinkoje: interneto skelbimų svetainėse neretai dominuoja automobiliai, kurių odometras rodo kiek daugiau nei 80 000 kilometrų.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Maksim Goncharenok (Public Domain) | https://www.pexels.com/photo/view-through-the-windshield-4824424/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iš pirmo žvilgsnio tai gali atrodyti kaip atsitiktinumas, tačiau iš tiesų šis reiškinys turi gana logišką paaiškinimą, glaudžiai susijusį su pirkėjų psichologija ir realiais automobilio eksploatavimo ypatumais.

Naudotų automobilių rinkos ekspertai vieningai sutaria, kad 100 000 kilometrų riba pirkėjams yra savotiškas psichologinis barjeras. Daugelis potencialių naujųjų savininkų instinktyviai vengia transporto priemonių, kurių rida perkopė šią ribą, arba tikisi ženkliai mažesnės kainos. Šį nusistatymą lemia ne tik simbolinė „apvalaus skaičiaus“ reikšmė, bet ir objektyvios techninės bei finansinės aplinkybės, susijusios su automobilio priežiūra.

[EU+Kuponai] Bent 2 kartus pigiau nei Lietuvoje! Stumdomų vartų automatika. Aukščiausia klasė. Paskutiniai vienetai
2493 2

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Būtent maždaug ties 100 000 kilometrų riba dažnai baigiasi daugelio populiarių automobilių modelių gamintojo suteikiamas garantinis laikotarpis. Tai reiškia, kad ateityje galimos remonto išlaidos guls ant naujojo savininko pečių. Be to, per pirmąjį eksploatacijos etapą iki šios ribos natūraliai dėvisi svarbūs automobilio mazgai ir komponentai: paskirstymo diržas, pavarų dėžė, pakabos elementai ir stabdžių sistemos dalys. Artėjant 100 000 km ridai, tampa neišvengiamas eksploatacinių skysčių, filtrų ir kitų būtinų medžiagų keitimas.

Būtent dėl šių priežasčių sumanesni esami automobilių savininkai stengiasi atsisveikinti su savo transporto priemone dar prieš jai tampant potencialia finansine našta. Automobilį, nuvažiavusį apie 80 000 kilometrų, parduoti yra kur kas paprasčiau ir pelningiau nei analogišką, tačiau jau perkopusį 100 000 kilometrų ribą. Pirkėjai tokiu atveju linkę manyti, kad automobilis yra mažiau susidėvėjęs ir artimiausiu metu nereikalaus didelių investicijų į brangų remontą. Tokia strategija leidžia pardavėjams gauti maksimalią galimą kainą už savo transporto priemonę ir išvengti būsimų didelių išlaidų, susijusių su artėjančiu didesniu aptarnavimu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(2)
(8)
(-6)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()