Netikėtas smūgis. Per 3 savaites pardavimai smuko beveik 30 %  ()

Susidūrė su rimtomis problemomis.



© Gamintojo nuotr. (Atvira licencija)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Xiaomi“ įkūrėjas Lei Junas prisipažino, kad pastarosiomis savaitėmis bendrovė susidūrė su rimtomis problemomis, susijusiomis su elektromobilių pardavimais. Remiantis „Deutsche Bank“ vertinimais, balandį SU7 sedanų užsakymų skaičius sumažėjo 55 % – iki 36 000 vienetų, ir tokia tendencija išlieka gegužę dėl jaunam automobilių gamintojui kylančių pirkėjų pasitikėjimo problemų.

Primename, kad situaciją pablogino keli įvykiai. Pirma, kovo pabaigoje per eismo įvykį sudegė SU7 elektromobilis, važiavęs autopiloto režimu dideliu greičiu ir atsitrenkęs į betoninį atitvarą. Tragedija nusinešė trijų Kinijos studentų gyvybes ir paskatino Kinijos reguliavimo institucijas skubiai įvesti naujus reikalavimus aktyvių vairuotojo pagalbos sistemų reklamai.

[EU+Kuponai] Bent 2 kartus pigiau nei Lietuvoje! Stumdomų vartų automatika. Aukščiausia klasė. Paskutiniai vienetai
4791 4

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Antra, „Xiaomi“ nuvylė SU7 Ultra sportinių automobilių pirkėjus, kuriems pagal numatytuosius nustatymus buvo pristatomi automobiliai su sumažinta galia – nuo 1548 iki 900 arklio galių. Norint išnaudoti visą jėgos agregato potencialą, pirkėjai turėjo išlaikyti kvalifikacinius testus „Xiaomi“ patvirtintose lenktynių trasose. Toks rūpestis klientų saugumu sukėlė pirkėjų pyktį, todėl gegužę bendrovė buvo priversta pašalinti programinį galios ribojimą.

Galiausiai, dar vienas visuomenės nepasitenkinimo šaltinis buvo istorija su anglies pluošto kapoto oro įleidimo angomis, už kurias SU7 Ultra pirkėjai turėjo primokėti 5800 USD. Paaiškėjo, kad šis brangus priedas daugiau įtakos darė automobilio išvaizdai nei dinaminiams parametrams. Aktyvistai pradėjo reikalauti iš „Xiaomi“ kompensacijų už patirtas išlaidas, o nukentėję pirkėjai sukūrė bendrovės klientų grupes, pasirengusias ginti savo interesus teisme. Buvo net surengtos viešos protesto akcijos.

 

Kai kurių vertinimų duomenimis, daugiau nei 50 % SU7 Ultra sportinio automobilio pirkėjų pirmą kartą gyvenime išleido daugiau nei 69 500 USD (500 000 juanių) transporto priemonei įsigyti, todėl jie ypač reiklūs automobilio vartotojiškoms savybėms. „Deutsche Bank“ analitikų išvadas patvirtina ir Kinijos automobilių prekybos asociacijos statistika: nuo 16-osios iki 19-osios šių metų savaitės „Xiaomi“ elektromobilių pardavimai sumažėjo nuo 7200 iki 5200 vienetų, o bazinių SU7 modifikacijų pardavimai smuko nuo 6700 iki 4700 vienetų – beveik 30 % per tris savaites. Akivaizdu, kad bendrovei būtina skubiai atkurti savo verslo reputaciją, kad išlaikytų anksčiau pasiektą plėtros elektromobilių rinkoje tempą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: TOPCOM
TOPCOM
(3)
(0)
(3)

Komentarai ()