Jūsų automobilio spalva rodo jūsų intelektą. „Šių geriau vengti“ ()

© Thomas doerfer, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:VW_Polo_III_Harlekin.JPG
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Prieš maždaug 12 metų niekas nesivargino dėl automobilio spalvos. Taip, kai kurie atspalviai gamykloje konfigūruojant automobilį buvo mažiau populiarūs, tačiau populiariausios buvo juoda ir sidabrinė spalvos. Šiandien gamintojai konkuruoja tarpusavyje siūlydami vis drąsesnių atspalvių įvairovę.
„Spalvų įvairovė keliuose gerokai išaugo. XXI amžiaus pradžioje dominavo ryškios spalvos. Šiandien jų rinkos dalis sumažėjo beveik perpus“, – interviu garáž.cz sakė Petra Vaněčka, vienos iš naudotais automobiliais prekiaujančių įmonių generalinė direktorė.
Statistika rodo, kad balto arba juodo automobilio pardavimas vidutiniškai trunka 70 dienų. Raudonos spalvos automobiliai pirkėją randa po 65 dienų, o oranžinės – po 64 dienų.
Svetainės kontakt.cz duomenimis, rudos ir smėlio spalvos automobiliai parduodami sparčiausiai.
Tyrėjai teigia, kad spalva taip pat turi įtakos saugumui. Tamsios spalvos transporto priemonės daug dažniau patenka į eismo įvykius, o susidūrimo rizika yra iki 12 procentų didesnė nei baltų automobilių. Tamsiai mėlynos ir pilkos spalvos automobiliai taip pat yra šiame sąraše. Taip yra todėl, kad jie yra mažiau matomi.
