Analitikai žada labai greitą Nokia krachą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

DJ_LFS 2011-07-26 11:28
siulyciau nokiai negaminti ismaniuoju tel, jie slamstas, visada perku nokia, bet tik paprastus tel, nes ismanieji tikras slamstas, ar tai nokia, ar apple, ar kitoks brudas, kompa turiu namie, kisenej noriu tureti tik telefona:)
Auris 2011-07-26 11:40
finansiniai rodikliai rodo ka kita apie išmaniuosius telefonus ir žmoniu įpročius
faktas 2011-07-26 11:41
Kaip keista...
DGS 2011-07-26 11:41
Na jeigu Nokia negamintu ismaniuju telefonu, tai tikrai bankrutuotu.
unytas 2011-07-26 11:42
tigi google leidze savo android isideti nemokamai ir tik jama pinigus uz papildomus pack.tai jei nokia biski nusileistu ir galetu irgi androida dariti bet ne jie isdidus ir des wm7 as jau sakau senai kad nokia bus bankrotas kai tik isejo android an tel 1.0ar koke ten buvo versija na taip ir atsitiko beveik o visi is manes juokesi ir netikejo.
WPCentras 2011-07-26 11:46
Ko jūs čia myžat į batus? Nokia dar telefonų su WP7 nepradėjo gaminti, o jau blogai viskas. Leiskit jūs jiems išleisti pirmuosius telefonus, o tada karksėkit, kad viskas blogai. Nokia šaunuolė, gerą OS pasirinko. Su Android'u jie pražūtų, taip, kaip SE, Motorola. Pačios kompanijos pripažįsta, kad sunku Android rinkoje, nes pastoviai turi kažką sensacingo išleisti, kad konkurentus pralenkti. O tai daryti kas savaitę yra sunku.
Jarmeinas 2011-07-26 12:05
O tu žvelk plačiau ir viską ką parašei apie Android rinką, tas pats yra išmaniųjų telefonų OS rinkoje. M$ per lėtai leidžia rimtesnius atnaujinimus net lyginant su iOS, ir taipogi pasiūlyti nieko sensacingo negali. Jų OS jau senai išėjo, sensacija baigėsi, kol kas naudotojų minimaliai.
Alyvuoge 2011-07-26 12:11
Nepasakyčiau, kad tiems, kas dirba su Android nesiseka, pvz. Samsung - tuoj perims lyderio pozicijas. Kaip tik sakyčiau, kad WP7 yra išpūstas nieko vertas burbulas, Su ja realiai dar net nėra smartfonų išleistų į rinką. Va kai išeis pirmieji, tada galėsite girtis, kad geras OS arba atvirkščiai.
Simplicity 2011-07-26 12:11
Turiu telefoną ir išmanųjį telefoną su Android. Pastebėsiu, kad Android'as yra labiau kompiuteris ir mažiau telefonas ir aš jame pasigendų įprastų telefono funkcijų. Na, kad ir garsėjantis skambutis ar garsėjantis žadintuvas, neradau kaip susikurti asmeninius profilius. Nesmagu, kai pusę šešių ryte iš lovos išlupa "netikėtai" visu garsumu rėkiantis žadintuvas ar pasiklydęs telefono skambutis Gal aš ir senamadiškas, bet man mielesnis įprastas mobilus telefonas, nes facebook'e ar kituose soc. tinkluose nemirkstu, žaidimų nežaidžiu. Knygų skaitymui 4" ekrane akių irgi nevarginu.
Zergas 2011-07-26 12:26
o as visgi tikiu Nokia nes tai kokybes sinonimas.siuo metu jie patiria dideliu sunkumu bet jei suras tinkama sprendima suaugusiems zmonems,butent tai gali juos istempt nes tie ifounai tai tik zaisliukas vaikams
andriulis 2011-07-26 12:40
Tokie analitkiu pareiskimai matyt ne siaip sau, gal kazkam patogu taip kalbeti, nes puse vartotoju perka daikta toki kuris tuo metu ant bangos. Nokia tuo metu nespejo uzsokti ant tos banglentes ir banga praplauke. Pats naudoju nokia c6-01 ir nesuprantu ka jus galit nuveikti su kitu ismaniuoju ko negaleciau as? As nekalbu apie samsung, nes tikriausiai nera tokio telefono pasaulyje kuris nenaudotu samsung daliu. Atsities ta nokia tik ju ta vaduka mesciau lauk, del nereikalingu pareiskimu spaudai.
faktas 2011-07-26 12:52
Kokybės sinonimas? Tu vis dar gyveni 2005-taisiais metais? Kaip tik visai neseniai kritikai oficialiai Nokiai pateikė kritikos dėl ypač prastos kokybės. Beje, pagal apklausas šiemet yra pirmieji metai Lietuvos istorijoje, kai Samsung prekinis ženklas įvertintas kaip kokybiškesnis nei Nokia, pagal Mobili Linija apklausą. Pats turiu Nokia N78. Jo pirkimas buvo didžiausia klaida mano gyvenime. Jei nori, galiu surašyti labai ilgą sąrašą, kiek ten yra broko... Beje, jis buvo išleistas dar tada, kai Nokia dėl savo reklamos strategijos (ne dėl produktų) buvo laikoma kokybės sinonimu. Kokybė yra reklama - kaip tau pateiks, taip ir tikėsi. Pvz., iPhone yra dažniausiai dūžtantys telefonai, turintys labai neatsparų korpusą, kuris netgi trukdo gaudyt ryšį, tačiau vartotojai šventai tiki, kad Apple gamina tik kokybišką produktą. Tikiuosi, paaiškinau, kad šiais laikais viską lemia ne produktų kokybė, o teisinga rinkodara, reklama, vartotojų subkultūrų kūrimas ir formavimas.
Zergas 2011-07-26 13:08
taip,pas mane senovine nokia,net nezinau koks modelis bet paskambint is jos as galiu,ji NETGI filmuoja ir fotografuoja,taigi man per akis funkciju.laiko jau keleta metu,akumas puikus,smugiu atlaike n todel ir sakau kad nokia telefonai man yra kokybes etalonas.gal tai ir iprocio reikalas,bet jei reikia dirbt as sedu prie PC
fugslidy 2011-07-26 13:23
Wha? O tai HTC HD7, HTC Mozart, HTC Trophy, LG visokie ir t.t. nesiskaito kaip WP7 telefonai?
Finalfour 2011-07-26 13:32
Tamsta tik pademonstravai savo tamsuma ir tiek. Jei nemoki vairuoti lektuvo, jo nevairuoji. Nemoki naudotis android - nesinaudoji, nes - android yra kruvos programeliu, kurios padaro zadinduva toki funkcionalu, kad jokia symba ar WP7 nesapnavo. Atsisiusk is android market "Droid Alarm", pamatysi ka gali tavo telefono zadintuvas. Kiekviena programa reikia atsisiusti. As gamintoju vietoj is viso deciau tik pacia OS, be nieko, plika. Nes vis tiek reikia viska siustis. Android tuo ir nuostabi, kad kai ja pagal save susitvarkai, ji neturi lygiu. Tai telefonas ismanantiems, tai sistema krapstukams. Niekada nebus taip, kad pasiemei ir naudojiesi. Laikas lavinti savo zinias it srityje, ir nusipirkus telefona, ismanyti kaip ir kas ten veikia, ir ji customizinti pagal save. Android tai konstruktorius. Nuostabus konstruktorius.
WPCentras 2011-07-26 15:19
Taip, Samsung sekasi, nes jie gali leisti pigenas ir t.t. ir jas sėkmingai leidinėja kas savaitę. HTC ir Motorola to nelabai daro. Beje, iškur tu iškirtai? WP7 turi daug smart'ų ir tai yra vieni smart'ai, o ne pigenos. HTC Mozart, Trophy, HD7, LG Optimus 7, Samsung Omnia 7, Focus ir t.t. Taigi, pasidomėk. WP7 nėra išpūstas burbulas, Android yra.
WPCentras 2011-07-26 15:22
Microsoft tik pradėjo viską, mažiau nei metai praėjo, o aplikacijų parduotuvė auga iOS tempais ir dvigubai greičiau už Android. Gal pasidomėk po kiek laiko Android išpopuliarėjo? MS šiuos metus pavadino pereinamaisiais, o Mango atnaujinimas bus HUGE ir tikrai daug dalykų atneš, kurių konkurentai galės pavydėti. WP7+Mango+nauji telefonai bus sensacija, kurios laukė pasaulis. O dėl atnaujinimų- juos išleidus gauna VISI telefonai. Android išvis su atnaujinimais yra tragedija. Microsoft jau pristatė keletą atnaujinimų ir ruošiasi išleisti Mango, kuris turės daugiau nei 500 naujų dalykų.
StN 2011-07-26 15:23
Vat ir pats pasakei, ne visiem tinka konstruoti telefoną. Nokia pateikia telefonus kurie jau sukonstruoti už tave, bet gali persikonstruot jei nori. Aišku būtent šiuo metu Nokia eina žemyn ir greit, bet dėl to nesielvartauju, jie pasirinko turbūt patį geriausią kelią grįžti atgal į rinkas ir nematau kodėl jai krachas turėtų būt. Aišku patirs nuostolių, bet nemanau, kad tai sustabdys juos nuo įsiveržimo į rinkų. Kad pastaruosius metus jie šūdą malė, tai turbūt visi sutinka ir ne visi telefonai jiem pasisekė, bet manau jie pagaliau VĖL suprato, kad ne kiekybėj, o kokybėj esmė.
Finalfour 2011-07-26 15:28
Kiekviena OS turi savu privalumu ir minusu. Jei imti tam tikru specifiniu f-iju buvimu, gali buti kad tarkime kokia nors os bus geresne uz kita. Bet jei imame populiarumo, ir is to sekancio palikymo ir developeriu demesio konkreciai sistemai aspektu - tai Android yra lyderis. Daznai populiariausia nera geriausia, bet kas liecia telefonu os - populiariausia ir yra geriausia, nes ji gaus daugiausia demesio ir palaikymo ir programuotoju, to pasekoje tobules greiciau uz konkurentus. Bada os irgi nebloga os, bet del demesio trukumo ji mire. Beveik. O uzsitarnauti demesi reikia ne uz grazias akis. Kodel android toks populiarus? Siaip sau? Mazdaug, visi protingi suvokia kokia puiki WP7 ir tik kvailos debilu mases kreizeja nuo android? Atsibundam gal pagaliau... Kol kas, pagal nudienos tendencijas Android priklauso OS ateitis ir kad kazkurios specifines WP7 savybes geresnes tai nieko nekeicia. Ziurime visuma. O del pigienu - tiek HTC, tiek Samsung, Tiek motorolla bei visi kiti populiariausiu smartu gamintojai kokybes prasme lygiai tas pats S. Taupoma visur kur imanoma, kokybe pas visus slubuoja. Kam leisti kokybiska telefona, na kam? Juk po puses metu iseis naujas ir visi puls pirkti ji, mete lauk sena. Ta kryptimi eina pasaulis. Kokybes niekam nebereikia, reikia naujienu, technologiju, kad jos kuo greiciau kistu, lekimas i prieki ir i prieki. Kokybe? WTF? kam ji reikalinga? Cia as aisku ironizuoju, bet toks deja VISU gamintoju poziuris. Turiu ir HTC, ir samsung produkcijos. Tai visisikai tas pats s. Tik kitoj rankoj. Bet tokia realybe.
Finalfour 2011-07-26 15:33
O dieve... tik nereikia... siais laikais is viso tokie dalykai kaip sensacijos, kuriu laukia visas pasaulis, neegzistuoja. Ka siais laikais imanoma nustebinti ir kuom?