Beveik 300 tūkst. užsakymų per valandą. „Tesla“ turi ko bijoti (Video) ()
Sparčiausiai auganti įmonė visoje Azijoje.

© Ethan Llamas, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Tesla_Model_Y_2025_interior.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Elektromobilių rinka sparčiai vystosi. Viena pagrindinių šios rinkos lyderių buvo Elono Musko valdoma „Tesla“. Tuo tarpu milijardieriaus įsitraukimas į politiką ir didėjanti konkurencija kelia jai vis daugiau problemų.
Šį kartą „Tesla“ akcijos pastarosiomis dienomis nukrito apie 3 %, po naujausio „Xiaomi“ elektromobilio debiuto Kinijos rinkoje. Kalbame apie YU7 modelį, kuris yra tiesioginis „Tesla Y“ modelio konkurentas.
Vos per valandą nuo šio modelio pardavimo pradžios „Xiaomi“ gavo net 289 000 užsakymų. Tai puikus rezultatas. Palyginimui, ankstesnė šio gamintojo elektromobilio premjera per tą patį laikotarpį surinko „tik“ 100 000 užsakymų.
|
Naujasis YU7 yra maždaug 4 procentais pigesnis nei „Tesla“ „Model Y“. Jis kainuoja 253 500 juanių (35 360 dolerių). Tuo pačiu metu jis siūlo daug geresnę automobilio įrangą ir technines specifikacijas.
Automobilių rinkos analitikai mano, kad norėdama konkuruoti su „Xiaomi“, „Tesla“ turi dar kartą sumažinti savo automobilių kainas. Autonominio vairavimo asistento pasiūlymas taip pat gali būti išeitis iš susidariusios situacijos.
„Tesla“ tai dar viena bloga žinia iš Kinijos. 2020 m. E. Musko įmonė turėjo 15 procentų šios labai svarbios rinkos dalį. 2024 m. šis skaičius sumažėjo iki 10 procentų, o per pirmuosius šių metų mėnesius ji dar labiau sumažėjo, iki 7,5 procento.
Tuo tarpu „Xiaomi“ tai dar viena sėkmė automobilių rinkoje. Kartu su stipriais telefonų ir elektronikos sektoriaus rezultatais tai suteikia įmonei sparčiausiai augančios įmonės visoje Azijoje poziciją.