Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Fostil 2011-08-11 12:42
Is tiesu, tiesos tame yra siek tiek.
Jarmeinas 2011-08-11 13:01
Ir? Argumentai, pasvarstymai, ar šiaip norėjai tik kažką beprasmio parašyt.
O aš tai Hedgewars kartasi, arba kortomis, ir dėl laiko prastūmimo. Manau pagrinde daugelis lošia tik iš neturėjimo ką veikti ar rimtesnės veiklos. O jau tokie dalykai mažiau įtakoja.
Absoliutas 2011-08-11 13:21
Gal sis "mokslininkas" dare tyrima, kodel zmones zaidzia WoW ar Lineage?
nes zaisdamas mario bros (minesweeper, contra ir t.t.) jokios savo idealios tapatybes nesistengiau atrasti, tiesiog smagiai prastumiau laika. O sitam "mokslininkui" reikia kazkokiu isvadu, juk finansavima reikia kazkaip pateisinti.
RiMuSaS 2011-08-11 13:31
Protuoliai, manau matėt kokio tipo žaidimus jie tyrinėjo. Ar neskaitėt straipsnio, o atėjot tik palot ?
Arwis 2011-08-11 13:31
Idomus tyrimas su kuriuo kol kas nelabai sutinku, na bet reiketu palaukti isvadu. Dauguma zaidimu zaidziu grynai del istorijos: Mass Effect, Prince of Persia, Whicher serijos... Tai tik mazytis gumulelis zaidimu kurie turi labai itraukiancias istorijas. Tikrai neieskau kazkokio saves isikunijimo.
Absoliutas 2011-08-11 13:52
Prasom argumentu, ar tu trolis gal esi? Jo isvados tinka tokiems zaidimas, kuriuose gali tobuleti, gali vystyti kazkokia specialybe ir panasiai, vienas is tokiu zaidimu yra WoW. O zaidimas mario bross (kurio tu tikriausiai net nezinai, nes dar stacias po stalu vaiksciojai, kai zmones jy zaide) visikai kertasi su sio "mokslininko" isvadomis. Tai arba pateik argumentu arba baik trolinti ir eik geriau fb paskaitysi.
vyge 2011-08-11 14:07
Taip ir nesupratau, kokį būtent tyrima ir kaip jį atliko? Tiesiog stebėjo žmones, o pagal ką nusprendė dėl ko jie žaidžia vieną ar kitą žaidimą?
kestutisz 2011-08-11 14:14
Na aš irgi nesuprantu tokių suabsoliutintų išvadų - tai kas tinka rpg ("asmenybėm" nuolat sėdinčiom online) visai netiks tiesiog skerdyklėm kur kažkoks "aš" yra tik įrankis laiko prastūmimui ar šiaip bet kokio kito kur reikia tiksliai atlikti užduotį ir pasiekti kokį kitą "lygį". Pvz. vaikystėj tetrį nemažai varčiau, bet su plyta nu niekaip nesusitapatinau
sielinas 2011-08-11 15:09
Nors ir neparašyta, tačiau bent jau paminėti kompiuteriniai žaidimai buvo žaidžiami online. Tai reiškia, kad žaidžiama kartu su kitais tokiais pat žmonėmis. Čia visas grožis ir slypi savo idealo ieškojimas ir parodymas kitiems.
Wolfy 2011-08-11 15:18
Is dalies, pritariu straipsniui,nes tikrai nemazai zmoniu nori save isbandyti kokiame nors vaidmenyje.Kiti zaidzia,nes tiesiog idomu,itraukia ar siaip laikui prastumpti.Bet tikrai,tie kurie losia tik del laiko prastumimo,tai tikrai nebus uzkieteje geimeriai,nes juk amzinai laiko "neprastuminesi".
Rukis 2011-08-11 15:19
Reikėtų į statistiką pažiūrėt kiek žmonių žaidžia MMO ir kiek šaudykles, tokias kaip CoD, Battlefield, Medal of honor, galų gale tą patį seną Counter-strike. Šaudyklėse tikrai nematau didelių galimybių atskleist savo idealą. Nors aš manau, kad šaudyklės yra populiaresnės.
Indigo89 2011-08-11 16:12
Visiskai nesutinku, isvados perdaug trumparegiskos ir neatskleidzia realios situacijos. Beveik bandymas pasiteisint kodel jis pats zaidzia turbut.
Nors cia seniai jau uzmirsta kalba apie tai, kad zaidejai "nebeskiria realybes nuo tikroves", ir kaip ir paneigtas tas dalykas, bet neseniai pergalvojau ir priejau kitokios isvados. Zmogaus smegenys yra pernelyg primityvios kad galetu atskirti virtualu nuo realaus gyvenimo, todel isgyvenimai virtualioje realybeje pasamoneje yra interpretuojami salia isgyvenimu realiame gyvenime. Smegenys instinktyviai siekia sekmes, pripazinimo, galios ir ta jausma jos gauna is kompiuterinio zaidimo. Nera taip, kad azmogus nesuprastu, jog tai tik zaidimas. Jis ta puikiai supranta, bet smegenys pasamoneje jau buna ismokusios ka reikia daryt norint pasiekti joms evoliucijos eigoje suformuotus tikslus, kurie aplinkoje be kompiuteriu padeda isgyvent. Tai yra lygiai tokia pat problema kaip ir narkotikai. Zaidziancio kompiuterinius zaidimus zmogaus smegenys yra pripratusios prie dideliu sekmes doziu, todel realaus gyvenimo ivykiai pradeda santykinai nebeteikti reiksmingo pasitenkinimo, ko pasekoje atsiranda abejingumas ir krastutiniais atvejais netgi apsiribojama iki paciu svarbiausiu gyvenimo funkciju. Narkotikai paveikia smegenis lygiai taip pat kaip kompiuteriniai zaidimai ar bet kokios kitos veiklos, kuriu metu smegenys gauna malonumo doze apgaules budu. Ta pati galima pasakyt ir apie socialinius tinklus. Gyvenam stipriai besikeicianciose salygose, todel nenuostabu, kad atsiranda zmoniu, kurie nera prisitaike prie ju. Naturali atranka real-time
P.S. gaila kad as nesu atsparus virtualios realybes iliuzijai, bet gerai ir tai, kad ta dalyka suprantu. Nenustebciau jei ateitu laikas, kuomet kompiuteriniai zaidimai butu uzdrausti. Netgi pritarciau tam dalykui. Liktu tik treniravimosi simuliatoriai ir kiti susije dalykai. Kaip kad is narkotiku liko (legalus) vaistai, nuskausminamieji ir pan.
vyge 2011-08-11 16:18
Apie kompiuterinius žaidimus ir šiek tiek apie tai dėl ko jie žaidžiami:
Indigo89 2011-08-11 16:40
Pagrinde nesutinku su ja. Aiskiai matosi kad nori tiesiog isspausti kazka prasmingesnio is zaidimu kurimo verslo, ir isspaude visai nemazai.
RiMuSaS 2011-08-11 17:13
gaila. Bet tokį žaidimą kaip mario žinau ir esu žaides. O tokie išsišokimai tavo amžiuje tik parodo, kad dar turi kur augt ir augt... Nors tam laiko ir nebėra.
Taigi gale teskto parašyta kokio tipo žaidimus tyre COD ir WOW... Apie jokius mario nebuvo kalbeta. Beje, jai čia būtum užsukęs nepalot, pamastytum gal šio straipsnio autoriu netinkamai suformulavo straipsnio pavadinimą ir panašiai.
P.S. Aš neakau, kad šis tyrimas teisingas, mane tik stebina, ant kiek žmonės gali būt nesupratingi.
algiuz 2011-08-11 17:14
Nesvarbu, koks yra žaidimas, vistiek tu ieškai savo idealo. Kodėl?
Pradėkim nuo to, kad kiekvienas žmogus turi savo mėgstamą žaidimo žanrą. Dar neteko sutikti tokio žmogaus, kuriam patiktu visi žaidimo žanrai. Sakykim man patinka RPG, gal labiau vadinami taktiniai RPG, dėl sunkių taktinių sprendimų ir beveik neįmanomų laimėti mūšių. Man patinka išūkiai, todėl renkuosi žaidimus, kurie lavina mano protą ir gebėjimą mąstyti, tokius kaip half-life(ne CS), final fantasy, hoshigami ir kitas panašias serijas. Dar ir dabar įsijungiu savo ps1, nes žaidimai turėjo iššūkius. Daug daugiau žmonių patinka call of duty, battlefield ir kitos šaudyklės, nes daug mažiau visi žmonės yra linkę į smurtą. Jei už tai nebūtų baudžiama laisvės atėmimu, manau daugelis norėtų užvažiuoti vienam ar kitam nekenčiamam žmogui. Kadangi to negali padaryti, pasitenkina nežinomių žmonių šaudymu online.
Taigi kaip ieškom to idealo žaidimuose? Kad ir koks būtų žaidimas, net ir tas pats mario brothers, kiekvienas jį žais savaip. Sakykim kad ir tam pačiam call of duty, vienas eis su visais ginklais į priekį nežiūrėdamas atgal, kitas protingesnis eis už to, kad matytų, kur priešai, kai tą nušaus, trečias bus camperis, ketvirtas granatas mėtsis ir t.t. Aš jau nekalbu apie tą pačią final fantasy serija, kur yra turbūt milijonai kombinacijų kiekvienam žaidimui yra ir tik nuo tavo žaidimo stiliaus priklauso, ar tu bėgsi į mūšį naudodamas melee attack kombinacijas ar įvairias magijos kombinacijas.
Aš irgi žaidžiu žaidimus dėl to, kad ten galiu save realizuoti, galiu įgyvendinti tai, ko negaliu realiame pasaulyje. Sakykim roller coster tycoon gali sukurti savo pramogų parką, kaip tu nori. Daugybė, ir tikrai daugybė žmonių mėgsta simsus arba second life. Kodėl? Todėl, kad gali gyventi taip, kaip realiame gyvenime norėtų, tačiau to neleidžia finansai ar kitos priežastys.
Laiko prastimumui yra sukurti visokie flash žaidimai, kurie išviso beveik nieko nereikalauja. Tam jie ir sukurti, prastumi laiką. Jei jau įsirašei kad ir CS, jau nekalbu apie kokią total war serija, tai žinok, kad realiame gyvenime savęs nerealizuoji ir tenka dalį laiko praleisti virtualiame, kad gautum "dozę", kaip sakė Indigo89. Galit ginčytis ir drėbti Š ant manęs, bet vistiek širdį žinosit, kad sakau tiesą.
Absoliutas 2011-08-11 18:38
reiksmes. Tavo zinei jie analizavo daugiau nei du zaidimus.
p.s. Dar vienas pastebejimas musu protui: COD ir WOW nera zaidimo tipai, tai tik zaidimo sutrumpinti pavadinimai: tipai atitinkamai butu FPS ir MMRPG matomai yra dar kur tobuleti
Absoliutas 2011-08-11 18:57
, informuoja telegraph.co.uk."
kokiomis savybemis as noreciau pasizymeti zaisdamas mario? nes galeciau plytas su galva dauzyti? arba tetry? zaidimas tau suteinkia tam tikras ribotas galimybes, kuriomis pasinaudodamas tu gali isspresti problema (pereiti i kita lygy). Taigi manau zmonems ir patinka tu galimybiu paieska, todel jie ir zaidzia zaidimus, kad jiems patinka spresti, ieskoti budu kaip isspresti problema pasinaudojant ribotomis galimybemis.
RiMuSaS 2011-08-11 19:57
Dar vienas. kaip jau atsibode man jus esat. Ne del savo protiniu ar dar kokiu sugebejimu, nieko panasaus. O del savo noro betkokia kaina uzgincyt oponenta ir kaip tik imanoma pasidergt is jo. Jums nerupi samprotavimai tik grynas gincas kas teisesnis ir protingesnis...and same shit.
Taip ne "ir" o "iki" cia mano klaida, bet apeliuodamas i mano intelekta ir sugebijimus jau pirmuose komentaruose manau turejai suprast apie ka mintis...
Esmes nekeicia... Nes tyrinejo zmones besimegaujancius naujausiais zaidimais.
Na nenorejau pasirodyt cia labai protingas ir surasyt zanrus tu zaidimu. Beje Ne MMRPG o MMORPG Pamirsai "O" = Online .
Ar pasijustum geriau jai pripazinciau, kad tu esi teisus ?
RiMuSaS 2011-08-11 20:01
Misteri ar jus skaitot ka komentuojat. Aisq parasyta NAUJAUSIUS ZAIDIMUS. Kiek pamenu tertris ir mario buvo sukurti, kaip tamsta jau issireisket, tais laikais kai as dar tik po stalu ropodavau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl žaidžiame kompiuterinius žaidimus?