Pirmą kartą. Oficialu. Rodiklis gerokai skiriasi ()
Automobilio amžius čia turi ne mažesnę įtaką nei nuvažiuotas atstumas.

© ArtisticOperations (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/tesla-electric-car-vehicle-future-7584958/
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pirmą kartą „Tesla“ oficialiai nurodė vidutinį savo elektromobilių akumuliatorių tarnavimo laiką. Remiantis bendrovės vidine statistika, akumuliatorius paprastai praranda apie 20 % savo talpos nuvažiavus 200 000 mylių (maždaug 320 000 km) JAV keliais. Tačiau kituose regionuose šis rodiklis gali gerokai skirtis.
Bendrovė pažymi, kad Europoje, kur automobiliai eksploatuojami kitaip, tokia pati degradacija įvyksta jau po 150 000 mylių (apie 240 000 km). Be to, automobilio amžius čia turi ne mažesnę įtaką nei nuvažiuotas atstumas. „Tesla“ pabrėžia, kad toks akumuliatoriaus resursas atitinka paties automobilio tarnavimo laiką: per 10–13 metų, kurie yra įprastas automobilių eksploatacijos laikotarpis JAV, akumuliatorius išlaiko iki 80 % pradinės talpos. Vis dėlto pati bendrovė suteikia tik 8 metų garantiją.
|
Tuo tarpu Kinijos gamintojai nustato naujus standartus. Pavyzdžiui, CATL, bendradarbiaudama su automobilių gamintoja NIO, ruošiasi pasiūlyti 15 metų garantiją akumuliatoriams, kurių degradacija per šį laiką neviršys 15 %. CATL jau gamina energijos kaupiklius, kurių tarnavimo laikas siekia 12–20 metų, ir panašų ilgaamžiškumą netrukus gali turėti ir elektromobilių akumuliatoriai.
„Tesla“ kol kas nepranešė apie garantijos pratęsimą, tačiau ruošiasi pradėti gaminti naujus LFP akumuliatorius, naudodama CATL įrangą savo gamykloje JAV. Be mažesnės savikainos, perėjimas prie naujų technologijų gali leisti bendrovei pasiūlyti ilgesnę garantiją ir padidinti pasitikėjimą savo elektromobiliais antrinėje rinkoje.
