Naujos kartos dviratis – saugumo ir komforto revoliucija (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

unytas 2011-08-19 11:49
dar viena nesamone kad galetu uzdirpti pinigu. nesiskire remas viskas tas pats tik kad gale apvalus ir viskas.
Aidziux 2011-08-19 11:54
tai čia kaip amortikai
andriulis 2011-08-19 12:06
Padidina aerodinamika? Cie del tu ziedu?
AirDog 2011-08-19 12:10
Lyginant su įprastine kompuonuote, toks žiedinis rėmas turėtų sverti šiek tiek daugiau. Jei jis smūgių(deformacijų) slopinimą sumažino 60x, vadinasi atitinkamai turėjo padidėti transmisijos nuostoliai, t.y. dalis energijos skirta minti pedalus sugeriama besideformuojančio/deformacijas sugeriančio rėmo. O apie aerodinamiką apskritai nusišnekėta... Aš šią naujieną priimu kaip puikų amerikietiško verslumo pavyzdį: efektinga prekės išvaizda, geras PR, "specialistų" liaupsės ir jokių šaknų ar tradicijų/patirties. P.S. Dviratininkai ir sportinių dviračių gamintojai žino ir visada siekia suderinti du sunkiai suderinamus dalykus - rėmo standumą ir mažą masę. O šis dviratis(RoundTail) gali būti nebent kelioniniu ar miesto dviračiu, bet tada apie aerodinamikos privalumus prie tokių greičių nėra prasmės šnekėti. P.P.S. Ir prie viso tai jokia naujiena, "round" rėmas buvo sukurtas dar 1880m. http://www.flickr.com/photos/21232386@N00/2882874214/ P.P.P.S Vienas iš geriausių užsienio komentarų: "Tai nišinis produktas be nišos" Reziume: RoundFail
secret 2011-08-19 12:59
airdog visiskai teisus. pro sporte dviraciai kuriami, kuo lengvesni ir kad butu kuo tvirtesni ieskant tinkamu kampu tarp remo "vamzdziu" ir ant "vamzdziu" ir ratu kad isvengti energijos nuostoliu minant pedalus + individualiai pagal ranku, koju ilgius parenkami svaistikliai, vairo iskisuliai, o cia uzdejo apvalius amortizatorius. jei sis dviratis ir tinkamas tai gal porai varzybu per metus "paris - roubaix" http://eisenandy.blogspot.com/2011/04/p ... bbles.html ir "tour de vlaanderen" kuo as smarkiai abejoju
Borland 2011-08-19 13:04
Nemanau kad pedalus minti bus 60x sunkiau, dėlto pliusas šiuo atvėju nusveria minusą, gal profesionalam tas dviratis ir netiks, bet mieste su juo būtu maloniau važinėtis. Juo labiau, kad įprasti amortizatoriai turbūt dar daugiau sveria, tačiau žmonės vistiek juos perka.
matise 2011-08-19 13:18
+1
namaste 2011-08-19 13:20
As tai asmeniskai nejauciu skirtumo ar minti dvirati be amortiku ar su, kad ir kiek jie "daug" ten sveria. Uz tokia kaina gali nusipirkti toki dvirati, kuris bus ir lengvesnis ir tvirtesnis ir patogesnis ir visom kitom savybem lenks sita nesamone.
taskaz 2011-08-19 13:21
Bet mes važinėjam su dviračiais ne tam kad skaudėtų :|
loggo 2011-08-19 13:38
?? -1 už visiškai tuščią ir bevertį komentarą. O šiaip kiek supratau, tai pagrindinis pliusas to rėmo yra tas, jog jis kažkiek-kartų labiau sugeria vibracijas ir smūgius... O tai kartais to paties dviračių amortizatoriai nedaro?
Strong_Bad 2011-08-19 14:04
Sugeria vibracijas? O gal geriau sedyne su spyruoklem idedam ir bus pigiau, o jei visai blogai, tai visad uzpakali galima nuo sedynes pakelt ir amortizuotis pusiau sulenktom kojom (jei apie tai nepagalvojot) Taip, tai tik "idoiau" atrodantis dviratis ir tiek tos revoliucijos
Arthuras 2011-08-19 14:27
O kuo seni geri amortizatoriai netinka sugerti nelygumams? Jei rėmas "amortizuoja", tai kaip gerai buvo pastebėta, "suamortizuos" ir minti naudojamą jėga. Taip pat, kaip ir dviratis su amortizatoriais. Žodžiu, nereikia išradinėti dviračio...
Tadas 2011-08-19 15:12
Aha, eilinis amerikietiškas š. Kodėl? Na gi todėl, kad galinio rato tvirtinimo vieta parinkta blogiausia kokia tik gali būti. Taigi, jokios čia inovacijos. Jei tas apvalumas būtų "Valio" tai tada ir priekinis ratas turėtų kažką panašaus, o čia tik pššš...
blizzard 2011-08-19 15:29
straipsnis tik įrodo kad labai stengiantis galima išreklamuot ir tokį dviratį
vyteniss 2011-08-19 16:31
O aš tai visai norėčiau tokį išbandyt
secret 2011-08-19 16:43
su siais amortizatoriais nebus ir 60 kartu lengviau "...dviračio vibraciją kelyje leido sumažinti net iki 60 kartų..." tik sumazino vibracija. beto vaziuojant dviraciu uzpakaly paskausta ne del smugiu patirtu i uzpakaly greiciau del pacio balno (sedines) netaisiklingos padeties (ieina ir aukstis) ar ilgos keliones metu pritrintu vietu del pirmos priezasties dar vienas dalykas, tai kad visi remai klipe skirti plento dviraciams, net su ratais bora ultra, kur vien ratu kaina 2000euru. nezinau kokiais keliais reikia vazineti, kad prireiktu amortizatoriu plento dviraciui. butu tokie ispudingi duomenis, butu skirti mtb dviraciams, bet matyt susidurus su tikrom salygom kur reikalinga sugerti tikru smugiu amortizacija, sie ziedai neprilygsta tikriems amortizatoriams, kurie sunkesni, bet atlieka savo darba + turi "lock" sistema, kuomet visada gali isjungti. toky dvirati tik i muzieju kaip eksponata
Atavar 2011-08-19 20:13
Mat kiek cia "profu" ir visu sriciu specialistu Ir kiek mano manymu nepamatuoto negatyvo is kazkur. Na, kad ir secret... dabar atsakyk i paprasta klausima: kiek kainuoja tie "pro" klases dviratukai su kuriais lygini sita? Kalbi apie dviracius kuriu ratas "po 2000 euru" kai sitas visas kainuoja 2000$... Ir paskui autoretetingai pareiski "sudas". Kiek supratau is straipsnio dviratis tikrai orientuotas ne i "pro" segmenta, o skirtas placiosioms masems. Beje klausimelis: o pagrindini kruvi ir nuovargi ilgai vaziuojant nelygiu keliu kartais patiria ne stuburas? Sraipsnyje uzpakalis kazkaip nelabai minimas... Kitas siulo is viso atsistojus vaziuot ir bus gerai. Tai gal ir begiu atsisakom? Minkim stipriau ir taip pat bus gerai Dar kitam amortizatoriai yra gerai, o dali jo darbo atliekantis pats remas jau matote yra blogai. Seip speju panasus komentarai buvo ir pirma karta kazkam pristacius dvirati su 2iem begiais Kam to reikia, nesamone juk... nepatikima, reklaminis PR'as... geriau yra tiesiog stipriau minti pedalus:) Mano nuomone sveikintinas dalykas. Matau tik teigiama dalyka, jei bandoma "patobulinti dvirati", ir i masems skirta rinka pateikti alternatyvu produkta, isskirtini tiek dizaino, tiek konstrukcijos prasme. Jei remas gali atlikti dali amortizatoriaus darbo, kur tame blogis? Aerodinamines savybes deja ivertinti gali tik specialistai ir tai ne plikomis akimis. Dizainas - na cia jau skonio reikalas ir tame dalyke draugu nera O kad nauja firma visais budais stengiasi isreklamuoti ir geriausioje sviesoje pateikti savo produkta - manau suprantamas dalykas. Kas darytu kitaip? Geriausias ir patikimiausias vertintojas bus rinka ir pirkejai. Nors tikrai butu idomu isgirsti ir nepriklausomu tos srities specialistu bandymu ispudzius.
Nerkashis 2011-08-19 22:57
Pagal ratus, vairą, sėdynę ir pristatymo klipą, sprendžiu, kad jis skirtas lenktynėms. Todėl amortizatorių čia neuždėsi. Belieka amortizuoti rėmu.
TLas 2011-08-20 02:18
bet tai va xebra neturi ka veikt - Dvirati isradineja
secret 2011-08-20 14:52
is didziojo sporto jau pasitraukiau, bet tai vis dar mano hobis. kaina tikrai ne 2000 doleriu. anglies pluosto ratai, tiek bora ultra, zipp, dura-ace ir kiti kainuoja maziausiai nuo 1800euru http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=58796, jeigu sitas remas is anglies pluosto, tai gal vien remas kainuoja 2000doleriu, bet ne dviratis. Dviracio kaina su bora ratais, anglies pluosto remu ir campagnolo sistema http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=62989 ratai uz 2000euru orientuoti tik i pro, o ne i mase. kruvis nugarai patiriamas netaisiklingos sedesianos metu. remas su amortizatoriais turi lock funkcija. lygioj vietoj amortizatorius gali isjungti, o ivaziaves i miska ar kur smarkiai krato visada gali "ijungti". kiek as matau, tai tu apie dviracius nezinai nieko. as uz inovacijas, bet ne tokius vejus