Važiavimas už centus. Nė vieno elektrinio. Ekonomiškiausi modeliai, graibstomi ir šiandien  ()

Šiandien tai patrauklūs pirkiniai naudotų automobilių rinkoje.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Ultra_Media (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/car-street-rain-asphalt-road-bmw-5795130/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jau seniai žinoma, kad ilgose kelionėse niekas neprilygsta geram senam dyzeliniui automobiliui. Elektrifikacijos amžiuje daugelis gamintojų atsisako šios jėgos agregato, tačiau vos prieš kelerius metus buvo daugybė pasirinkimo galimybių. Šiandien tai patrauklūs pirkiniai naudotų automobilių rinkoje. Štai ekonomiškiausi dyzeliniai varikliai šeimoms.

„Peugeot 308“ 1.6 BlueHDI 120 AG - 5,2 l/100 km

Antros kartos „Peugeot 308“ debiutavo 2013 m. ir po kelių mėnesių buvo apdovanotas „Metų automobilio“ apdovanojimu. Jis buvo siūlomas kaip penkių durų hečbekas ir erdvus universalas su 610 litrų bagažine. Tai patogus automobilis su labai ekonomiškais dyzeliniais varikliais. Tiek 1,6 HDi, tiek vėlesnis 1,5 HDi, pristatytas po 2018 m. atnaujinimo, puikiai vertinami degalų sąnaudų ataskaitose, nors senesnis modelis, pasak „Autocentrum.pl“ vartotojų, sunaudoja šiek tiek mažiau – vos 5,2 litro 100 km. Jis taip pat gana greitas – nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 9,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 198 km/val. Pigiausių modelių kainos prasideda nuo maždaug 5800 eurų, o 12 000 eurų lengvai padengtų naujesnio modelio, pagaminto paskutiniais gamybos metais, įsigijimą.

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
2962 3

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

„Renault Megane“ 1.5 Blue dCi 115 AG – 5,2 l/100 km

Ketvirtos kartos prancūziškas kompaktiškas automobilis su ekonomišku 1,5 „Blue dCi“ dyzeliniu varikliu vis dar prieinamas salonuose. Tačiau liko tik sedano versija. Besidomintys universalu ar hečbeku turės ieškoti naudotų automobilių. Šis variklis buvo pristatytas 2018 m., tad kalbame apie gana naujus egzempliorius, kuriuos galima įsigyti už maždaug 12 000 eurų. Automobilis su šiuo varikliu nebus greičio demonas (11,1 sekundės iki 100 km/val.), tačiau jis apdovanos jus labai mažomis degalų sąnaudomis. „Autocentrum.pl“ vartotojai nurodo vidutines 5,2 l/100 km sąnaudas.

 

„Škoda Scala“ 1.6 TDI 115 AG – 5,2 l/100 km

Šis čekų kompaktiškas automobilis pirmiausia siejamas su benzininiais varikliais, kurie vis dar prieinami. Tačiau verta paminėti, kad 2019–2020 m. buvo galima įsigyti naują „Scala“ su 115 AG 1.6 TDI varikliu, kuris, pasak „Autocentrum.pl“ vartotojų, yra gana ekonomiškas. Jis taip pat pasižymi priimtina dinamika – nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 10,1 sekundės, o maksimalus greitis – 202 km/val. Automobilių pasirinkimas nedidelis, nes skelbimuose vyrauja benzininės versijos. Tačiau 12 000 eurų pakanka perspektyviam modeliui įsigyti.

„Ford Focus“ 1.5 EcoBlue 120 AG – 5,3 l/100 km

Dyzelinis „Focus“ yra mėgstamas automobilių parko savininkų. Tai nenuostabu – malonus valdymas, erdvus salonas ir ekonomiškas variklis sukuria patrauklų derinį. Be to, ketvirtoji modelio karta vis dar gana jauna, nes gamyba pradėta 2018 m. Automobilis taip pat gali pasigirti neblogu našumu (100 km/val. įsibėgėja per 10 sekundžių). Už 12 000 eurų galite įsigyti pirmųjų gamybos metų pavyzdžių. Tačiau verta atidžiai patikrinti jų būklę, nes daugelis automobilių turi problemišką automobilių parko istoriją.

 

„Opel Astra“ 1.6 CDTI 110 AG – 5,3 l/100 km

„Opel“ modelių gamoje buvo siūlomi keli 1,6 dyzelinio variklio variantai, tačiau, pasak „Autocentrum.pl“ vartotojų, ekonomiškiausias yra 110 AG variantas, gamintas nuo 2015 iki 2019 m. Jis vidutiniškai sunaudoja 5,3 litro 100 km, jei esate pasirengę taikstytis su menku našumu. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km trunka 12,7 sekundės, o tai labai vidutinis rezultatas, tačiau daugelis pirkėjų į tai nekreipia dėmesio dėl kainų, svyruojančių nuo 5 800 eurų iki 10 500 eurų.

 

„Volkswagen Golf“ 1.6 TDI Bluemotion 115 AG – 5,5 l/100 km

Septintosios kartos „Golf“ modelių gama buvo pilna dyzelinių variklių. Seniausias modelis, siūlytas nuo 2012 iki 2015 metų, laikomas ekonomiškiausiu, sunaudojančiu mažiau nei 5 litrus 100 km. Tačiau iš tikrųjų visoms versijoms su 1,6 litro varikliu nereikia dažnai važinėti į degalinę. Ypač verta dėmesio „BlueMotion“ 115 AG versija, nes, pasak „Autocentrum.pl“ vartotojų, ji vidutiniškai sunaudoja 5,5 litro 100 km, nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 10,1 sekundės ir vilioja naujesniais modeliais. Tai 2017–2020 metų versija, kai gamyba buvo nutraukta. Deja, 12 000 eurų yra apatinė jos kaina.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()