Naujieji degalai – nuodai jūsų automobiliui? Atskleistas sąrašas modelių, kuriuos jie gali sunaikinti

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2025-08-02 17:54
Išskyrus kai tas E10 gauna bent vieną dešimtają ml vandens litrui kuro, kad ir iš kondensato ore. Tada praskiestas vandeniu spiritas kurio oktaninis skaičius kiek ten net nežinau berods 115 ir energija tik 27mJ/kg vs benzo 45MJ/kg nusėda į dugną ir žiemą šūdinai vedasi auto, paskui kai išdeginate degtinę, kuri jau paėdė kuro pompą, vamzdelius ir purkštukus į kuro sistemą patenka žemo oktano benzas maždaug A92, o gal net A85 ekvivalentas turbūt galėtu būti, nes oktaninį skaičių turėjo užtikrinti spiritas, kurio jau nebėra. Tada variklis detonuoja, tada kompiuteris aptikes detonaciją vėlina uždegimo laipsnį ir riebina kurą, ko pasekoj visa kuro ekonomija ir ekologija eina šiknon. Jau neskaitant brangių remontų. Faktas tas kad tik seni benzininiai varikliai su korbais yra realiai atsparūs bet kokiam kurui ar tai būtu degtinė, ar žemo oktano benzas likes bake po degtinės sudeginimo. Spiritas, arba etanolis gaminamas iš maisto, pvz kukurūzų, bulvių, grūdų, ne aukščiausios kokybės, bet gyvuliams šerti tinkamo maisto. Tas tik kelia maisto kainas ir skalbia jūsų smegenis su "žaliais skalbimo milteliais" ir jokios realios naudos nei jums nei ekologijai. Pakilusios kainos mažina ES konkurencingumą, todėl gamyba ir tarša iškeliama į Azijos šalis. Pasaulio gelbėjimui tai neatsiliepia teigiamai. Jei norit realios ekologijos reikia elektrifikuoti visą ES viską nuo namų ūkių iki transporto, su valstybės įsikišimu tinklo balansavime, tas kada nors įvyks, bet iki to dar biški paverksim, pamokėsim akcizų ir pvm, pavaidinsim, kad mums rūpi ir vietoj EV pirksim benzininį suv kuris varomas pseudoekologišku benzu.
technologas 2025-08-03 11:29
Pagrindinė "e" problema - mažas naudingumas. 1:3 energetinę grąžą retai pasiekia, o dažnai tik 1:2 ištraukia. "Žalesnis" - tik žodžiai, realiai nelabai. Plius dar koroziją skatina vanduo spirite ištirpęs. Vienos bėdos.