„Visi pinigai remontui.“ 9 automobiliai, kurių nereikėtų pirkti. Nustebsite, kas 1-oje vietoje  ()

Remonto išlaidos dažnai viršija automobilio vertę.


Automobilio ratas
Automobilio ratas
© Brett Weinstein (Wikipedia User: Nrbelex), CC BY-SA 2.5 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:SC06_2005_Porsche_Carrera_GT_wheel.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pirkdami automobilį, pirkėjai paprastai atkreipia dėmesį į kainą, technines charakteristikas ir dizainą, tačiau taip pat reikėtų atsižvelgti į paslėptas kiekvieno automobilio problemas, dėl kurių remontui gali prireikti daugiau išlaidų.

„Automobilio pirkimas gali tapti tikra „juodąja skyle“, kuri gali praryti visas santaupas“, – perspėja ekspertai.

Automechanikas ir ekspertas Chrisas Pyle'as „GOBankingRates“ paaiškina, kokių automobilių geriau nepirkti.

1. „Tesla“.

Nors „Tesla“ įrodė, kad elektromobiliai gali būti geidžiami, derindama puikius techninius parametrus ir aukštųjų technologijų saloną su praktišku ridos rezervu, problemos prasideda tada, kai reikia remonto.

Ekspertas atkreipia dėmesį, kad remonto išlaidos dažnai viršija automobilio vertę. Vidutinė „Tesla“ remonto kaina siekia 5 552 JAV dolerius (maždaug 5 274 eurus), daugiausia dėl to, kad atsarginės dalys yra unikalios ir sunkiai randamos.

2. „Rivian“.

„Akcija?“ Nauja praktika parduotuvėse. Štai kaip pardavėjai manipuliuoja klientais
15521 35

Pardavėjai manipuliuoja klientais.

Išsamiau

Panašiai kaip ir „Tesla“, „Rivian“ remonto išlaidos taip pat yra labai didelės. Vienas šio automobilio savininkas teigė, kad nedidelė avarija jam kainavo daug daugiau nei tikėjosi. Dėl sulenkto buferio dangtelio ir sutraiškytų galinių durelių teko visiškai išardyti pikapo galinę dalį, o remontas užtruko 2,5 mėnesio.

„Žinojau, kad remontas bus brangus, bet neįsivaizdavau, kad jis bus toks didelis!“ – sakė „Rivian“ savininkas.

Iš pradžių draudikas žalą įvertino 1 600 USD (apie 1 520 EUR), tačiau galutinė sąskaita viršijo 42 000 USD (apie 39 900 EUR).

3. Bet koks naujas pikapas.

Ekspertas taip pat pataria nepirkti naujo pikapo, įskaitant „Ford“, „Dodge“, „Chevy“, „Nissan“ ar „Toyota“ modelius.

„Tiek lengvųjų, tiek sunkiųjų modelių kainos yra gerokai pervertintos. Per pirmuosius penkerius nuosavybės metus prarasite apie 35–55 % automobilio vertės, kai automobilio kaina yra 30 000–50 000 USD (apie 28 500–44 843,05 EUR). Geriau pirkti naudotą, kad nuostolius galėtų prisiimti pirmasis savininkas“, – sakė Ch. Pyle'as.

 

Automobilių pardavimo platforma „CarEdge“ apskaičiavo, kad, pavyzdžiui, „Ford F-350 Super Duty“ per penkerius metus praras 36 % savo vertės, o jo perpardavimo vertė po penkerių metų bus apie 49 000 USD, jei pradinė pardavimo kaina buvo 76 350 USD (maždaug 68 475 EUR).

4., 5. „Jeep Renegade“ ir „Fiat 500“.

Abu modeliai turi tą pačią važiuoklę ir reikalauja per daug remonto.

„Problema yra ne tiek remonto kaina, kiek dažnumas. Daugelis šių automobilių daugiau laiko praleidžia stovėdami ir laukdami remonto, nei važiuodami be problemų“, – pažymėjo ekspertas.

Pavyzdžiui, internetinė platforma „Edmunds“ automobilių apžvalgoje įvertino 2023 m. „Jeep Renegade“ 6 balais iš 10 vertės.

„Renegade yra vienas brangiausių automobilių savo klasėje“, – pažymėjo „Edmunds“ apžvalgininkai.

„Galbūt būtų priimtina, jei už šią kainą gautumėte daug funkcijų ir vertės, bet taip nėra. Interjero kokybė priimtina, bet nieko ypatingo, ir atrodo, kad per daug mokėtumėte už šiurkštų „Jeep“ stilių“, – įvertino ekspertai.

 

2023 m. „Fiat 500x“ pasirodė šiek tiek geriau nei „Jeep Renegade“. Šis automobilio modelis iš „Edmunds“ apžvalgininkų gavo 7 balus iš 10.

Testuotojams patiko „minkštos medžiagos“ ir „derinamos spalvos kėbulo panelės“. Tačiau jiems nepatiko didelė kaina ir „akcentiniai aksesuarų garsai“.

„Pakeitus juos (kainą ir priedų garsus), šio automobilio pojūtis gerokai pagerėtų“, – teigė „Edmunds“ apžvalgininkai.

6., 7., ir 8. „Ford Fiesta“, „Nissan“ automobiliai ir maži visureigiai.

Pagrindinė šių automobilių problema yra transmisijos – dvigubos sankabos ir CVT transmisijos negali susidoroti su apkrova. Remonto išlaidos yra didelės, ir daugelis autoservisų atsisako atlikti remontą, todėl tenka kreiptis į oficialų atstovą.

 

Nuo 2012 m. prieš „Ford Fiesta“ buvo pateikti keli ieškiniai, nes automobilių gamintoja žinojo apie „PowerShift“ transmisijos (dviejų cilindrų pavarų dėžės) problemas, tačiau toliau pardavinėjo automobilius.

Jų savininkai pranešė apie pasikartojančias problemas net ir pakeitus sankabas, kardaninius velenus ir visas transmisijas.

Priešingai, įvairūs „Nissan“ (2013–2018 m.) modelių savininkai skundėsi, kad sugedusios CVT transmisijos sukėlė „drebėjimą ir uždelstą greitėjimą, dėl kurio galėjo įvykti susidūrimai“.

9. „Jeep Grand Cherokee“.

Ekspertų šio modelio patikimumas įvertintas kaip vidutiniškas. „RepairPal“ testuotų 26 vidutinio dydžio visureigių sąraše jis užėmė 15 vietą.

Ch. Pyle'as teigia, kad nerekomenduotų pirkti šio modelio dėl didelių remonto išlaidų, per anksti gendančių dalių ir per didelės naujo automobilio kainos.

„Jei planuojate pirkti naują automobilį, būtinai įsigykite pratęstą garantiją, kol ji nepasibaigė“, – ragino jis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(8)
(1)
(7)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: