Pigus, kampuotas, skirtas plačiajai visuomenei. „Volkswagen“ grįžta prie savo ištakų (Video)  ()

Žema kaina.


Volkswagen
Volkswagen
© Stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=pBtFMkiVyUU&t=121s

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Netrukus bus pristatytas „Volkswagen ID.2“. Šalia jo netrukus bus pastatytas ir krosoveris, paremtas MEB Entry platforma, ID.2X. Šio modelio peržiūrą pamatysime Miunchene.

Volfsburge įsikūrusi bendrovė žino, kad negali visiškai orientuotis į elektrifikaciją. Tuo pačiu metu ji nenori sulėtinti tempo šioje srityje, nes joje džiaugiasi vis didesne sėkme. Tačiau modelių gamai vis dar trūksta pagrindinio elemento: prieinamo produkto. Tikimasi, kad „Volkswagen ID.2“ netrukus taps serijinės versijos. Netrukus po to keliuose pasirodys jo brolis „Volkswagen ID.2X“.

[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
9671

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

„Volkswagen ID.2X“ bus madingesnis prieinamo „hečbeko“ brolis. Žema kaina išliks pagrindine savybe.

Žinoma, „žema“ elektromobiliui. ID.2 atveju deramasi dėl pradinės 25 000 eurų  kainos. Už šią kainą bus galima įsigyti bazinę versiją su 38 kWh baterija.

Tikimasi, kad naujasis „Volkswagen“ elektrinis modelis ID.2X bus šiek tiek didesnis nei ID.2. Elektrinio miesto „hečbeko“ ilgis yra 4050 mm, plotis – 1812 mm, aukštis – 1530 mm, o važiuoklės bazė – 2600 mm. Jis bus panašaus dydžio kaip „T-Cross“, tačiau dėl naujos elektrinės platformos pasižymės erdvesniu salonu.

 

Bazinis „Volkswagen ID.2“ greičiausiai turės 120–150 AG elektros variklį. Šio skaičiaus galime tikėtis ir serijinėje šio modelio versijoje, ir krosoveryje, paremtu mažu „hečbeku“. Tikimasi, kad bazinė baterija turės 38 kWh talpą, o didesnė – 56 kWh.

Kalbant apie būsimą visureigį, kyla klausimas dėl visų varančiųjų ratų sistemos galimybės. Platforma gali techniškai ją palaikyti, nors tokios konfigūracijos paklausa šiame segmente išlieka maža. Taip pat verta prisiminti, kad ID.2 ir jo variantai ilgai neišliks pigiausiais šio prekės ženklo elektromobiliais. ID.1 Vokietijoje debiutuos 2026 m., o jo pradinė kaina – 20 000 eurų. Automobilis perims anksčiau apgailėtino „e-up!“ vaidmenį.

 

„Volkswagen“ taip pat nuolat augina elektromobilių pardavimus. Pirmąjį pusmetį elektromobilių pristatymai išaugo stulbinančiais 47 procentais ir pasiekė 465 500 vienetų. Tai patvirtina didėjantį susidomėjimą elektrifikacija bendrovės modelių gamoje. Todėl didelis dėmesys skiriamas asortimento plėtrai ir naujų modelių kūrimui už daug prieinamesnę kainą.

Be to, ID.2X taip pat bus patrauklus automobilis. Prototipo eskizai rodo kampuotą automobilį, kuris praras prieštaringai vertinamas ID.3 ir ID.4 linijas. Be to, viskas rodo, kad šie du modeliai po atnaujinimo taip pat vizualiai primins savo naujesnius brolius ir seseris.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(4)
(-3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: