Neraminantys ženklai - atrodo, kad „Volkswagen ID.3“ baterija per metus nusilpsta daugiau nei tikėtasi (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

gytis13 2021-09-21 23:02
O ko norėti, sensta tos baterijos ką padarysi, galėtų ir lėčiau senti. Visgi truputį dirbtinis reikalas tie elektromobiliai, jie turėtų nukonkuruoti vidaus degimo variklius bet sunkiai sekasi tai dirbtinai kišami visur. Kodėl nereikėjo žmonių raginti kad jie atsiakytų zaporožiečių ir persėstų į tobulesnius vakarietiškus nors ir padėvėtus automobilius?
kestutisz 2021-09-22 10:27
Na, vakarietiški važiavo patogiau, greičiau, toliau ir gal net pigiau :) O vat su EV tai nefaktas. Net dėl pigumo žiūriu į krovimo kainas ("supercharge" už .30/kWh) ir nesu tikras, kad tarkim kokia Kona kurios 64kWh baterija turėtų atlaikyti Vln-Klp, už beveik 20e būtų kažkaip ženkliai taupiau už dyzelį (ir čia kai dyzelio kaina dirbtinai uždvigubinta mokesčiais!) :)
Benediktas 2021-09-22 10:59
Galima krautis namuose, daug pigiau. Naftos kuras brangsta ir brangtų dar labiau, jei nebūtų alternatyvų.
kestutisz 2021-09-22 11:29
Taip, galima, bet tada dar į komplektą reikia pirkti ir namą, gaunasi dar brangiau... O dėl naftos kainos - na ji keičia minimaliai. Dar pamenu kai nesenai visai ji buvo "minusinė" (kas ryškiai numušė ne tik siurbėjų ir perdirbėjų akcijas, bet ir visą rinką) tai degalinėje litras dyzelio kainavo ~1.07 gal, dabar kai 75+ galutinė kaina 1.20. Žodžiu kuro kaina tai tik politinis reikalas.
vytautas50 2021-09-22 11:33
Benediktas 2021-09-22 12:19
dar 10-15 metų galima važinėti vdv, kas neturi namo. O per tą laiką atsiras ir infrastruktūra ir trumpesnis laikas ir geresnės baterijos, negu yra dabr. Ir didesnis % bus saules+vejo.
gytis13 2021-09-22 21:13
Šiaip tai kadangi krovimas ilgai trunka tai gaunasi kad reikia vos ne tiek pat krovimo vietų kiek yra automobilio stovėjimo vietų miegamuosiuose rajonuose.Su daugiabučiais bus problemų, aišku jeigu kiekvienas automobilis turėtų savo stovėjimo vietą kieme tai per laiką kažką būtų galima pasidaryti, bet kai dabar ir taip tų vietų trūksta kai kažin ar daugiau tvarkos bus. O važiuoti kažkur užsikrovinėti kai krovimas truks, tarkim pusvalandį irgi ne kažin kos biznis, be to kažin ar nereiks krovimo laiką iš anksto rezervuoti, taigi ubagynu kvepia. Nuosavam name tai bus normalu, grįžti ir rozetėm kad krautųsi palieki nakčiai
immortallt 2021-09-22 21:46
Jo, VDV puiku, pigiai, dzin poveikis kitiems. Kad ir nekaltus vaikus į baką piltum - svarbu pigu. Vaikai, dar negimę, yra vieni iš nukenčiančių labiausiai - autizmas panašu labai labai stipriai siejasi su VDV automobiliais. Vidutinis automobilis per dieną nuvažiuoja Lietuvoje 30km - kiekvieną dieną krauti? Durnių voliojat ir tiek, kad tik pateisinti savo požiūrį. Ne, toks akumuliatoriaus nusidėvėjimas, koks rašomas straipsnyje net neatitinka rinkos vidurkio. EV dirbtinis dalykas? Jo, vėjo ir saulės energetika irgi buvo dirbtinis. Atominės visame pasaulyje irgi dirbtinis. Dujomis varomos elektrinės - irgi dirbtinis, prafinansuotas arba prasubsidijuotas iš biudžeto pagrinde. Pasirenkant argumentus kaip patogu ir tiek.
conjurer 2021-09-22 22:36
O koks yra rinkos vidurkis?
AAA000 2021-09-22 23:24
stovejimo po viena pazymeta vieta nemaza dalis daugiabuciu paprastai turi. bet va ivadus tai reikes tiest as esu uz tai, kad neisduotu net leidimo naujiems daugiabuciams statyt - jei neirengines EV krovimo. po stovejimo vieta ir ikrovos taska butui. bent jau 5 didesniuose tas turetu but privaloma. provincijos tiesiog neipirks elektromobiliu, plius turi labiau kaimieciai namus su ivadu - tai maziau aktualu. ir dar butina parama viesam letajam nemokamam ikrovimui. tokia programa reikia plest max. kol elektromobilizmas nepasieks bent 50% nuo visu aktyviai naudojamu auto. kitaip cia nieko nebus. del licio akumu - tobulesni ilgaamziskume jie tikrai netaps viskas eina atpiginimo kryptim. ilgaamziskumas jau senai VALDOMAS parametras ir parenkamas, kad laikytu vidutine garantija. cia tiesiog gerai padroze su tais greitais chargeriai - netipinis naudojimas. tokia eksplotacija butu prilyginta verslo salygoms su kita - grieztesniu salygu garantija. na greiciau siukslynan iseis sis konkretus akumas ir tiek... imortalas gales susisandeliuot kambary po lova ir svaigt apie atsinaujinancios kaupima. sklepuko tam kaip supratau neturi - nes namas celofaninis
conjurer 2021-09-22 23:32
Pilnai palaikau šitą įdėją, bet žinau kas realiai bus. Pastatys daugiabutį, paims pinigus už butą, ir parkavimo vietą, ir tada bankrutuos prieš įrengiant krovimo vietas. Tada tie patys žmonės sukurs kitą įmonę, pastatys elektros krovikliais aprūpintas parkavimo vietas, ir pardavinės jas už pusę buto kainos. Kol verslininkams netrukdoma taip elgtis, tol jie taip apgaudinės žmones.
PauliusGrevas 2021-09-23 06:02
O kiek vėliau kainuos baterija,ar variklį pasikesti sugedus?
kestutisz 2021-09-23 10:05
Kas man iš vidutinio atstumo, jei važinėju nuo kelių iki kelių šimtų km ir nežinau kada prireiks kiek. Čia kaip vidutinė ligonių temperatūra ligininėje :) Realiai jau koks "dronas" užknisa, nes jo baterijos dėl trarnavimo ilginimo po poros dienų išsikrauna specialiai iki pusės ir turi labai sekti jei nori pilnai ją išnaudoti. Nenustebčiau, kad ir EV instrukcijoje kur nors parašyta įkrovą laikyti ~pusę, nes tokie jau ličio akumuliatoriai.
immortallt 2021-09-27 16:00
kestutiz, bet kažkaip autistai gimsta JAV ten, kur arčiau taršos šaltinių gyvena, o ne toliau. Čia gal genai skatina kraustytis arčiau taršos šaltinio? Mokslinių tyrimų jau ne vienas atliktas: https://academic.oup.com/aje/article/187/4/717/4083712 Bet žinoma, susigalvoji kaip tyrimą turėtų atlikti, kad tave įtikinti, ir būtent taip, kaip atlikti iš esmės yra neįmanoma nepakeičiant pasaulio iš esmės ir neišsprendžiant problemos. Ir net tada susigalvosi, kad tyrimą reikėjo pradėti per mėnulio pilnatį, nes dabar nesiskaito. Nežinai kada tau prireiks automobilio ir kiek? 95% populiacijos nenuvažiuoja per metus vienos kelionės metu 700 km nė karto. Bet ir vėlgi, net nėra skirtumo, tu važiuok kiek nori, bet tu teigį, kad tu vieną dieną nenuvažiuosi nieko, kitą dieną nuvažiuosi šimtus kilometrų, naudoji tam, kad pagrįsti, jog kiekvieną dieną elektromobiliai visi kartu krausis nuo tuščio iki pilno akumuliatoriaus. Suprantu, tau labai norisi, kad liktų VDV, karštligiškai juos gini susigalvodamas argumentus. Bet kai kalba eina apie elektros tinklo apkrovą, būtent vidutinis nuvažiuojamas atstumas yra svarbiausia, nes dauguma sieks krautis lėtomis jungtimis, kadangi didelės galios krovimo stotelės kainuos brangiau nei iš elektros tinklo krautis. O žemos galios krovimo stotelės pigiausiai elektrą tieks ne piko metu, kai didėjant vėjo energijos kiekiui regione, bus arti nulinės kainos, kol išaugs elektromobilių kiekis. Dauguma elektromobilių tau neleidžia pilnai iškrauti akumuliatoriaus. T.y. tau rodys likutį 0 ir atjungs elektromobilį, kai realiai likutis dar bus kokie 12%. Taip pat dauguma elektromobilių turi krovimo valdymą, kai jis nekraus daugiau, nei uždėtas procentas. Kai automobilį naudoji kasdienai į darbą nedideliais atstumais, patogus sprendimas prailginti tarnavimo laiką. Kas iš Tesla pusės įdomu buvo (apie Tesla krovimus ir akumuliatorių palyginimus info daugiausia yra paviešinta), tai superchargeriuose krautų elektromobilių nusidėvėjimas kartais net buvo mažesnis nei namuose krautuose elektromobiliuose. Bet kokiu atveju, daugumos elektromobilių akumuliatoriai, jei nėra gedimų, atitarnaus kol elektromobilis nuvažiuos bent 500k km, o gerensi akumuliatoriai ir 1kk km. Kiek VDV nuvažiuoja 500k km be kapitalinio remonto ar kokio variklio donoro? Ir šiaip, esi bent vairavęs elektromobilį?
immortallt 2021-09-27 16:01
Reiktų bet suprasti, kiek kas kainuoja įrengiant stotelę. Brangiausia dalis įrengiant stotelę yra žemės darbai. Tada, kabelis, jei didesnis atstumas reikalingas, arba stotelė, jei atstumas nėra didelis. Stotelė namie iš esmės yra didelė rozetė su išmaniu valdymu. Kainos nuo 500€ iki 3000€, priklausomai kiek funkcijų norisi turėti.
conjurer 2021-09-27 16:04
Visiškai nesupratai ką aš noriu pasakyti.
kestutisz 2021-09-28 12:39
Taip, ir ten viskas buvo kaip ir maniau - akyse krenta baterijos likutis. "300km" duokdie jei atlaikytų 150. Tai čia į vieną pusę pasivažinėjimui neužtenka. Pats vairavimas? Na su tuo modeliu buvo viskas tvarkoje, kiek sunkesnis ir lėčiau besibėgėjantis nei identiškas dyzelis, bet didelių priekaištų neturiu (nes na ir deklaruojama galia mažesnė). Jei būtų atitinkamai pigesnis - gal net keisčiau.
HardAxe 2021-09-28 14:39
Kad elektromobilio pilnas-tuščias pakrovimas atitinka maždaug 40-80% baterijos ribas, t.y. nesikrauna iki maksimalios vertės. Ar klystu?
immortallt 2021-09-28 17:16
Nu ne 40-80%, bet kažkas arčiau 15-90%. Priklauso nuo kiekvieno modelio. Conjurer, tu nori pasakyti, kad stotelių neįrengs, arba pastatys ir po to išardys. Tai vat, laidų neišardys, o laidai ir jų nutiesimas yra brangiausia dalis. Apie automobiių VDV taršą ir autizmą yra dešimtys tyrimų, pasiskaityk juos pats. Geras gyvenimas, kai nereikia planuoti. Mano dienos suplanuotos ir po pusę metų į priekį būna. Ir tai vis tiek nekeičia fakto, kad visi automobiliai kiekvieną dieną nebus kraunami nuo tuščio iki pilno akumuliatoriaus.
conjurer 2021-09-28 18:11
Ne, aš noriu pasakyt, kad bus kaip su parkavimo vietomis, kai jos žmogui perkančiam butą parduodamos du kartus, dėl biznio machinacijų.