Prisiminkite: „štai kada galima važiuoti per raudoną šviesoforo signalą“ ()
Patrulis įvardijo tris atvejus.
© Sasan Geranmehr, CC BY 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Traffic_light_in_Tehran.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ukrainoje važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui yra rimtas pažeidimas. Už tai vairuotojui gresia bauda su teisių atėmimu iki metų.
Kartu taisyklėse yra keletas išimtinių situacijų, kai važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui nebus laikomas pažeidimu. Net patyrusiems vairuotojams bus naudinga žinoti tai: kada galima važiuoti degant raudonam šviesoforo signalui.
Pirmas atvejis: jei sankryžoje dirba inspektorius ir jo gestas prieštarauja šviesoforo signalui, vairuotojas privalo vykdyti reguliuotojo nurodymą. Tokiu atveju važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui yra teisėtas.
|
Kita dažna situacija – kai vairuotojas įvažiuoja į sankryžą degant žaliam šviesoforo signalui, bet baigia važiuoti jau degant raudonam šviesoforo signalui. Nereikėtų nerimauti, kad už tai gausite baudą, nes kiti dalyviai privalo suteikti vairuotojui galimybę pravažiuoti likusią kelio dalį.
Daugelis avarijų įvyksta būtent dėl nenoro praleisti tokių vairuotojų. Taisyklės aiškios: manevro užbaigimas nėra pažeidimas.
Ir trečias atvejis: jei sustojimas degant raudonam šviesoforo signalui reikalauja staigiai paspausti stabdžių pedalą ir gali sukelti avarinę situaciją, judėjimą leidžiamas tęsti.
Tai nutinka, pavyzdžiui, slidžioje kelio dangoje arba važiuojant dideliu greičiu.
Autoekspertai pažymi, kad šios išimtys nereiškia, kad galite ignoruoti taisykles.
Jos atleidžia nuo atsakomybės tik tam tikromis aplinkybėmis. Visais kitais atvejais važiavimas degant raudonam šviesoforo signalui yra pavojingas pažeidimas, galintis kainuoti ne tik pinigus, bet ir gyvybes.