Bandymų trasoje „Opel Ampera“ sužavėjo žurnalistus  (2)

Praėjusį mėnesį Hagoje, Olandijoje, vykusiame tarptautiniame „Opel Ampera“ pristatyme žiniasklaidai, daugiau nei 1000 žurnalistų turėjo galimybę anksčiau oficialaus pristatymo pakliūti į elektromobilio vidų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rinkoje šis automobilis pasirodys šių metų pabaigoje, tad šiuo metu jis intensyviai demonstruojamas parodose ir kituose pristatymuose. 

Po žurnalistų bandymų pasipylė straipsniai ir atsiliepimai apie „Opel Ampera“ komfortą ir galimybes. Pagrindinis atsliepimų akcentas yra tai, jog „Opel Ampera“ ne tik dinamiškas kelyje ir malonus vairuoti, bet ir tausoja energiją. Įvairios funkcijos padeda pasiekti taupiausią vairavimo stilių, pavyzdžiui, vairuotojo informacijos centre (Driver Information Center) yra įtaisytas taupumo indikatorius, kuris parodo kaip galima būtų sutaupyti daugiau energijos ir įveikti ilgesnę distanciją.

Pristatymo metu vyko „Ampera“ taupumo bandymas „Eco Drive Contest“ – važiavimas vien elektra varomu režimu, pasirinkus taupiausią vairavimo stilių.

Pasak elektromobilio techninės specifikacijos, vienu 16 kWh ličio jonų baterijos įkrovimu, elektra varomu režimu galima nuvažiuoti iki 80 km. Duomenys, kurie buvo gauti šių bandymu metu išties pranoko visus lūkesčius: per 60 proc. žurnalistų nuvažiavo 73 km, o pasak baterijos pakrovimo indikatoriaus, beveik ketvirčiui dalyvių energijos dar liko nuvažiuot bent 10 papildomų kilometrų. Pats ekonomiškiausias vairuotojas galėjo įveikti 95,3 km distanciją – o tai 15 km daugiau nei apie „Ampera“ galimybes buvo pranešta iki šiol.

Nei vienam vairuotojui nebuvo kilusi grėsmė likti be elektros energijos baterijoje, mat baterijai išsekus, automatiškai įsijungia 1,4 litro benzininis variklis, kuris tiekia energiją 111 kW/150 AG pagrindiniam elektriniam varikliui. Tai yra pirmasis keturvietis Europos automobilių gamintojo elektromobilis, visiškai tinkamas kasdieniam važinėjimui ir galintis įveikti daugiau nei 500 km.

Tiesa, vadinti jį elektromobilių galima tik sąlyginai, mat jis turi vidaus degimo variklį, kuris krauna išsekusius akumuliatorius ir tiesiogiai maitina elektros variklį. Tad „Opel Ampera“ yra tarsi tarpinis variantas tarp tikrų elektromobilių ir hibridinių modelių, kuriuos vidaus degimo varikliai tiesiogiai suka ratus.

Šios Europos žurnalistų varžytuvės bus paminėtos ir tarptautinėje automobilių parodoje Frankfurte, kuri vyks jau šį mėnesį. Daugiausiai energijos sutaupę ir ilgiausias distancijas įveikę „Ampera“ bandymuose žurnalistai bus pagerbti ir apdovanoti ceremonijos metu Frankfurte.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Autobild.lt
Autobild.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (2)