„Joomla!“ švenčia 25 mln. parsisiuntimų ir ruošiasi programėlių platformai (2)
Nors didžiausią vartotojų augimą ir susidomėjimą rodo „WordPress“ turinio valdymo sistema, nereikia pamiršti ir kitų populiarių rinkos dalyvių. Viena iš jų „Joomla!“ šį mėnesį atšventė apvalų skaičių – jų sistema buvo parsisiųsta iš viso jau 25 milijonus kartų, o tai – gana įspūdingas skaičius.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tuo pačiu kūrėjai nori priminti apie save, kurdami programėlių funkcionalumą. Portalui „ReadWriteWeb“ vienas iš „Joomla“ komandos narių Ryan Ozimek teigė: „Koledžo vaikai šiais laikais nesidomi komentavimo sistemomis, jie nori naudoti „Joomla“, kad sukurtų savo puslapius „Twitter“ ar „Facebook“ debesyse. Vadovaudamiesi paskutinių 10 metų tendencijomis TVS tobulinimo sferoje, mes ruošiamės išplėsti „Joomla“ į mobilias ir web-programas“.
Iš esmės galima pastebėti tendenciją, kad nemažai įvairių paslaugų tiekėjų suteikia savo produktą naudojimui nemokamai, o kaip verslo modelį pasirenka papildomo funkcionalumo pardavimą – ar tai būtų mobilios programos, ar įskiepiai, ar priedai prie esamos sistemos. Panašu, kad šiuo keliu žengia ir turinio valdymo sistemos. Kita vertus, pažvelkime realiai: jie jau seniai tą darė, pardavinėdami priedus prie TVS, tik dabar galbūt tai marketingo atžvilgiu bus vadinama kitais žodžiais ir bus pozicionuojama kaip žingsnis į „naujos kartos“ turinio valdymo sistemas. Bet ar tikrai tai – kažkokia naujovė?