Gali nuotoliu išjungti kada panorėję? Išardę iki varžtelio nustėro. Ir jie jau važinėja miestuose ()
Lenkijoje jų pirkimas kelia diskusijų.
© Andrzej Otrębski (CC BY-SA 4.0) | https://en.wikipedia.org/wiki/Yutong_E10#/media/File:Polkowice_autobus_12.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Norvegai išsamiai ištyrė kiniškus „Yutong“ autobusus – vieną išardė iki paskutinio varžto ir ištyrė elektroniką. Tai pirmieji tokie bandymai Europoje.
Kinijos gamintojai Europoje sparčiai plečiasi – jų autobusai pigūs, gerai įrengti ir siūlomi mini versijose. „Yutong“ jau važinėja Varšuvoje, Pultuske, Balstogėje ir kitur. Tačiau Lenkijoje jų pirkimas kelia diskusijų, nes tradiciškai dominuoja vietinis „Solaris“. Viešųjų pirkimų taisyklės verčia rinktis pigiausią pasiūlymą – kartais tai būna „Yutong“.
|
Oslo operatorius „Ruter“ atliko bandymus dėl kibernetinio saugumo. Problema – SIM modulis, skirtas nuotoliniams programinės įrangos atnaujinimams, gali leisti gamintojui sustabdyti autobusą ar gauti duomenis. Europoje tokie moduliai autobusams iki šiol nebuvo naudojami.
Norvegai nusprendė SIM modulius išjungti ir atnaujinimus vykdyti lokaliai, užtikrinant kontrolę. Tai nėra įtarimas dėl kinų ketinimų, o atsargumo priemonė.
Nepaisant to, „Yutong“ Europoje sparčiai populiarėja: tik 2024 m. jie pristatė 1,1 tūkst. elektrinių autobusų – daugiau nei „Mercedes“, „Iveco“ ar „Solaris“.
