Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kionig 2011-12-01 18:39
Buvau papuoles ant to telemarketingo. Iš mandagumo vedžiojau už nosies. Bet taip juos norėjosi pasiųsti ant trijų raidžių...
DJ_LFS 2011-12-02 04:40
Ten kur Mezon yra geras rysys, tai sparta jo neaplenks joks kitas belaidis internetas. O siaip tai sis kiles skandaliukas Mezon'ui yra kaip papildoma reklama
Christmas_fun 2011-12-02 09:28
Sutinku su nuomone, kad ši reklama buvo viena iš smagesnių rodomų. Reikėtų baninti tas visokias vanish ir ariel reklamas, kuriuose kosmosus kažkokius rodo.
blizzard 2011-12-02 10:58
Pritariu straipsniui. Pastebėjau kad dabar tokių reklamų labai padaugėjo. Iš pradžių juokinga ir linksma, bet kaip žiūri į bendrą vaizdą, tai atvirai pasakius tiesiog "šika" ant visų lietuvių bendrai paėmus ir juos pasąmoningai debilais vadina..
Apie alkoholio reklamas po 23h nekalbu vakar kaip tik žiūrėjau serijalą vieną, tai net šlykštu buvo tas reklamas žiūrėti 5 iš eilės alkoholinius gėrimus reklamuoja, per tą 5 min( ar kiek) reklamų pertrauką turbūt kokios 18/20 reklamų buvo būtent alkoholiui skirtos. Tai ir kyla toks kvailas retorinis klausimas, kiek nusigėrę mes esam?
Kita labai įdomi reklama, gal aš ją ne taip suprantu, bet:
Stop diskriminacijai, nauja reklama kuomet operatorius priima iškvietimo skambutį ir siunčia pagalbą tiems paskambinusiems. Klausimas kas skatina diskriminacija? Operatorius pats perspėja skambinantį kad jis atsiūs pvz juodaodį ar homoseksualą. Ar operatorius pateikdamas tokią informaciją pats nediskriminuoja tokių žmonių?
Karvė 2011-12-02 13:53
Tai uždrausk, cenzūruok, bausk. Reikalauk, kad visi reklamas derintų su tavimi ir atitiktų tavo standartus ir nesišaipytų iš tavęs. Pirmyn Josifai!
Manau žmogui reikia susimąstyti, jei atrodo, kad visos reklamos jį įžeidinėja, skriaudžia ar yra netinkamos...
moo 2011-12-02 14:17
Reklama galėjo buti kiek subtilesnė, tačiau kas labai jau įsižeidė, reiškia turi bėdų su saviironija bei savęs supratimu. Kažkaip pavadintas, tokiu netapsi. Nebent esi itin kompleksuotas Aš mezono neturiu ir nepirksiu, bet asilu savęs nalaikau nei pavadintas tokiu, nei be pavadinimo, todėl man ir neužkliuvo. Tai tiesiog, nestandartinė ir vizualiai stilinga reklama.
Kitas reikalas, kad ji savo pasiekė, net jei per neigiamą emociją, kuri yra stipresnė už teigiamą, bet ji galiausiai pasimiršta. Štai sėdime ir kalbame apie mezoną. Ar kalbėtume jei tai būtų standartas "ale": "Kalėėdos artėja! Nuolaidos mezonui! Mes 4G jega!"
Otto 2011-12-02 19:48
Bene labiausiai įžeidžia tai, kad yra VAGIAMAS mūsų laikas ir vietoje žadamos laidos, ar filmo, esame verčiami žiūrėti reklaminius brukalus. Labai jau nusipigino mūsų TV, kad brukalai užima didžiąją dalį transliacijos laiko. Pačių reklamų kokybė- atgrasi. Jei jau mūsų mėgstami aktoriai kartoja banalius tekstus "I-A" tonu, nemanau, kad tai kelia jų reitingą. Manau, vertėtu visiems permąstyti susiklosčiusią padėtį, gal užtektu kiek pakelti TV reklamų kainas ir vėl įsivyrautu pusiausvyra. Dabar nuo to gelbėja tik "mute" mygtukas. Atsiprašau, jei ne visai į temą rašau, bet tema juk apie reklamą.
moo 2011-12-02 22:08
Tai jau rinkodaros ir kiti verslo klausimai. Jei nebūtų reklamos, ar išgyventų televizija? Ar galėtų mokėti milžiniškus autorinius honorarus laisviesiems prodiuseriams, kad jų kokybiškos (t.y. greičiau - populiarios) laidos būtų transliuojamos būtent tame kanale, ar galėtų įpirkti kiek naujesnius filmus (jei tokių pasitaiko), ar galėtų susimokėti milžiniškus pinigus už tv šou frančizes ir t.t.
Galima kelti klausimą kodėl nacionalinis kanalas turi tiek reklamos, nors yra finansuojamas iš biudžeto.Tačiau dauguma kanalų turi savo sponsorius. Lrytą kažkuria dalimi finansavo vienas toks bankas. TV3 yra didelio tinklo dalis ir pan.
Jei žiūrėti standartinį tv verslo modelį - reklama nuperka tai, ką žiūri tarpuose tarp reklamos. Yra mokamų kabelinių kanalų, kurie reklamos netransliuoja. Nes už kanalo žiūrėjima susimoki pats. Tai vienas iš "monetizavimo" būdų.
Otto 2011-12-02 22:26
Na, komercija- suprantamas dalykas, tačiau mano manymu, nusipigino, kaip pigi paleistuvė. Juk yra ir toks reiškinys; kuo mažiau reklamos, tuo ji brangesnė. Arba jiems visai neberūpi žiūrovų skaičius. Juk matome ir kitas TV, .. Latvijos, Lenkijos, Rusijos,.. mūsų, kaip jau minėjau, turėtu rimtai pamąstyti.
moo 2011-12-02 22:43
Kaip manai, 360 + PVM t.y. 435 lt. uz vieną sekundę yra pigu ar ne? Stndartinis reklamos klipas yra 20s. t.y. 8700 lt. už vieno klipo parodymą. Aišku pastoviem klientam ir tt jie turi ženklias nuolaidas, bet tam kad tave pamatytų Otto ir užmutintų ( ), reikai bent 5 klipų per vakarą, kas yra 43k. Kaip jaustis verslui, kuris tiek negeneruoja?
Kainų šaltinis: http://new.lnk.lt/reklama
Otto 2011-12-02 22:58
Būtent taip ir manau, nes akivaizdu, kad to šlamšto perdaug, todėl galima drąsiai kelti kainą, ir vis tiek jis nedings, o tik pamažės. Bet už tai išaugs žiūrovų skaičius. Juk brangios prostitutės badu nemiršta, priešingai, jos geriau gyvena už pigias.
moo 2011-12-02 23:11
Reiškia reiktų valstybinio kainų reguliavimo. Kas nebūtinai padėtų kokybei (taupoma būtų klipo gamybai), bet kiekybę sumažintų. Na reiktų skaičiuot, bet pilnai gali būti, kad nieko ir neišloštume. Jei be reguliavimo, pinigai eis ten, kur pigiau už tą pačią kokybę t.y. reitingus.
Otto 2011-12-03 08:33
Jei tai būtu mano verslas, nereikėtu jokio reguliavimo, tiesiog kainas skirčiau pagal reklamos kokybę; jei reklama meniška, patraukli žiūrovui, tokią priimčiau pigiau, o už nuobodžią greitakalbę litaniją imčiau brangiai. Kokybiškų, patrauklių reklaminių klipų sukuriama nedaug, o ir kam stengtis, jei jos sukamos eteryje už tą pačią kainą? Taigi, būtu stimulas nebrukti šlamšto, o pateikti kažką geresnio, neatbaidančio žiūrovų. Manau, sutiksi, kad pertvarka šioje srityje jau būtinai reikalinga?
moo 2011-12-03 10:51
Tektų susitart su visais kitais rinkos dalyviais, kad darytų panašiai nes rizikuotum tapti nekonkurencingas. Idėja graži.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Mezon“ reklamos su asilu, beždžione ir višta pažeidė Reklamos etikos kodeksą