„Opel“ pristatė naują turbininį variklį

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

blizzard 2011-12-09 12:05
Neblogai sakyčiau kaip iš 2l Bet pas "petrą" garaže dar ne tokių teko matyt, pvz vw golf 1,9TDI su 450AG aišku apie ekonomiškumą nekalbu Smagu kad tokie modeliai jau veržiasi į masinę gamybą, galima tik įsivaizduot kiek yra paliktas tokio variklio rezervas jeigu stengiamas atitikti tokius taršos reikalavimus ir iš biturbo padaroma tik apie 200AG. manau vien proegramavimo pagalba iš tokio agregato būtų galima padaryti per 250AG ir apie 500Nm sukimo momentą. Taigi automobilis tikrai galingas jau standartinis, įdomiausia tai kad nuo 1,5k apsukų jau išgaunamas toks sukimo momentas. beje 33 000 eurų neskamba labai baisiai kaip už naują automobilį, Vokietijoje tai tikrai turėtų būti nebrangu..
Arthuras 2011-12-09 15:02
Beveik 120k už Opel'į - nemaži pinigai...
bahuriux 2011-12-09 17:52
citata: "Naujas 2.0 l „BiTurbo CDTI“, , 100 km/h paima per 8,5s, max greitis 225+km/h cia palei dokumentus jei ka.
blizzard 2011-12-09 18:19
Reiškiasi tavo dokuose kažkas nedarašyta arba blogai įrašyta. Tokias sekundes atmosferinis bendzininis variklis jau retas kuris paima, tai reiškia kad turi būt turbina, o jeigu ji yra tai NM tikrai daugiau nei 195.. jeigu kalbam apie dyzelį, neprisimenu opelių 110kw "kibirų" nebent kokia astra bet jei neklystu į jas ėjo būtent 1,7DTI varikliai kurių maksimali galia buvo ar tik ne 74kw, nebent pas tave jis ne toks ir senas Audi a6 2,5TDI 110kw/310NM 0-100 per 9 su kapeikom sekundes aišku svoris kitas atrodo 1500kg bet v6..
Evaldas 2011-12-09 18:29
Pats vairuoju 93 metų Opel Astra GSI, 2.0l 110kw variklis. http://en.wikipedia.org/wiki/C20XE
bahuriux 2011-12-09 19:59
Taip taspts legendinis "red top" c20xe. Istikro praktikoj tai 8,4s iki 100, o versija su turbina c20let, 150kW/204AG per 6,5s. Pamirsau pamineti, kad tai benzas. Ar tai reiskia kad siais laikais nebemoka gaminti automobiliu? Beto vaziuoju su dujom ir 1 nuvaziuoto km kaina man panasiai susilygina su tuo stebuklingu nauju dyzeliniu varikliu kuriam reikia netgi dvieju turbinu ir viso kito "gerio" kurio realiai niekam nereikia tik kelti kaina ir mazinti patikimuma.
rimasD 2011-12-09 20:27
"Žiguliai" 100 km/h (aš nebandžiau) imdavo per 8,8 s. Jo variklis, berods 55 A.j.
blizzard 2011-12-09 21:42
va jum ir žiguliai.. bahuriux, įspūdingi duomenys bet man nesitiki 100km nuvažiuot kaina gaunasi apylygė, čia gal neskaičiuojant dujų įrangos įdėjimo:)
mental1ty 2011-12-09 22:18
sąnaudomis.
Evaldas 2011-12-09 22:23
Kaip pats tą opeliuką vairuojantis galiu pasakyt, kad ir kuro sąnaudos nėra didžiulės ypatingai. Tiesiojoj suvalgo gal apie 7 litrus, mieste 10... Kaip toks variklis manau tikrai nedaug.
nuomonė 2011-12-09 23:35
Ką ten žiguliai, pažiūrėkit šitą golfą (biokuras, turbina, be nos): http://www.youtube.com/watch?v=qkPps9g3jXE http://www.youtube.com/watch?v=dQc_wVAbM0Q http://www.youtube.com/watch?v=SCeX__YVpMc
blizzard 2011-12-10 11:25
Gal gali nuorodom pasidalint ? tokio svorio mašinai tai nėra įmanoma dabartinis rekordas yra vw lupo 2,3l/100km ar panašiai. lupo variklis buvo 1,9 66kw chipuotas, išlengvintas kiek įmanoma, vidutinis greitis 90km/h tokių vidutinių kuro sąnaudų kaip tu sakai tais laikais būti tikrai negalėjo, vien dėl technologijų stokos. Galit kalbėt kad dabar nemokam gamint variklių, bet net ir durnam aišku kad elektroniniai purkštukai ir Eco kurą paskirsto geriau nei rankinis variantas su troseliu.. kitas retorinis klausimas būtų, kodėl dabar nėra tokių sąnaudų? ar jūs teigiat kad technologijos net gi pablogino situaciją?
bahuriux 2011-12-10 15:34
Patikek "old school" trosais valdomi auksto slegio dyz. siurbliai ir purkstukiai niekuom nenusileidzia, o dabartiniu technologiju nuopelnas tik padidejusi galia, daznai tai daroma ekonomiskumo saskaita. Dar kas man nepatikna siu laiku automobiliuose, tai kad kiekvienas modelio atnaujinimas butinai turi buti sunkesnis 50-100kg uz pirmtaka, cia beveik jau taisykle tapo. Kai tuo tarpu pagerinta, ar sportine vaziuokle vis dar yra prabangos reikalas uz papildomus pinigus. Patinka tik tai kad siuolaikiniai auto yra kazkiek saugesni.
blizzard 2011-12-10 16:43
na man old school irgi labiau prie širdies smagu būtų kokį seną modelį turėti ir pasidaryti pagal save viską jame. Nežinau dėl to ekonomiškumo, net ir tie patys bendzininiai automobiliai dabar gaminami žymiai ekonomiškesni ir galingesni arba panašios galios kaip seniau. Dyzeliniai taipogi tapo galingesni daug kartų nuo savo pirmtakų, bet nesiskundžiu nes palyginus galios ir ekonomiškumo sąntykį dyzelinis motoras labai toli pažengęs manau.
Arthuras 2011-12-10 16:57
Ne visada taip yra, bet tendencija yra. Tačiau, kas iš to? Kuo ta masė blogai, jei automobilis įsibėgėja per tą patį laiką? Ne kiekvienas nori važiuoti vėjo pučiamu kibiru, kuris nuo vėjo gūsio sukelto fūros, tamposi. Nepatinka prabangesni modeliai, imk japoniškus kibirus. Tie keli kg iš niekur neatsiranda - tiesiog visokie kompiuteriai ir pan. turi savo masę, garso vibro izoliacija ir pan.
blizzard 2011-12-10 17:03
iš tiesų tai taip, jeigu diena vėjuota tai ir su 1400kg svoriu prieš vėją važiuot jaučiasi..
Arthuras 2011-12-10 17:14
Jei grynai prieš, tai dzin, nepadės, ar didelė masė ar maža. Tačiau jei vėjas šoninis - masė padeda. Apskritai, didelės masės automobilis ant kelio dideliu greičiu padoriau stovi.
mental1ty 2011-12-10 17:50
šitą pati Audi skelbia http://www.audi-tdi-chronicle.com/start.php šiaip čia puslapis apie VAG grupės TDI variklius, bet ten prie Highlights yra ir šita info
bahuriux 2011-12-10 17:55
Nevisai, ant kelio padoriausiai stovi zemos ir placios masinos, su kietais stabilizatoriais ir amortizatoriais + dar jei placios padangos zemo profilio, tai isvis super. Tokia masina gali ir maziau 800kg sverti jokio didesnio tampymo nuo soninio vejo. Bet nevisi megsta tokias kietas vaziuokles. O mazas svoris labai teigiamai atsiliepia valdomumui, greitejimui ir stabdymui.
Arthuras 2011-12-10 19:04
Yra labai didelės masės, bet labai greitų, gerai valdomų ir gerai stojančių automobilių. Tik jie ne kiekvieno kišenei. Aš puikiai suprantu tokių automobilių kaip Lotus privalumus, bet jie turi ir DAUG trūkumų.