Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
immortallt 2011-12-16 09:11
Laukia kol ir jiem duos, o kai duos, tai ziurek ir gydomuju galiu atsiras. SKIEDALAI. Buvo geras straipsnis ar video (nepamenu) apie Danijos sala, kur gyventojai buvo kategoriskai pries vejo jegaines, nes ten vezys, altzhaimeris ir dar kruva kitu negaliu neva juos puole. Pasiule verslas jungtis ir dalintis pelnu - visi laimingi, niekas nieko nekenkia, prisistate tiek vejo jegainiu, kad ne tik pilnai VISADA apsirupina energija, bet dar ir eksportuoja bei pasigamina vandenilio automobiliu varymui.
EviLdas 2011-12-16 10:01
Pritariu. Jie visada prieš ką nors protestuoja: tai prieš mobilaus ryšio bokštus, tai prieš atliekų perdirbimo gamyklas, dabar va ir vėjo jėgainės užkliuvo. Tik duok, prie ko prikibt. Foninis 45dB triukšmas jiems nepakeliamas.. Mirk iš juoko. Tegul atvažiuoja į miestą pagyvent.
immortallt 2011-12-16 10:07
Pas tevus darbuotojai rinko parasus pries siuksliu deginimo elektrine Klaipedoje. Net nestebina tai, kad viskas rusu kalba. Tai kas cia tas bangas kelias ?
EcoLDK 2011-12-16 10:14
Tiems protestuotojams po anglimi kurenamą elektrinę pastatyti vietoj vėjo. Arba jie rimtai durni arba išties nori pinigų prasimanyti už nieką.
Heksogenas 2011-12-16 10:18
Nereik būti totaliu mulki, kad nesuvokti kad nėr ten viskas tiap gražu kaip atrodo... Danija ne Lietuva.. Infragarsas daro įtaką sveikatai ir gyvūnijai.. Kaip šikšnosparniams daug žalso padaroma, o kiek jie uodų suvalgo nereik nė sakyti, po 1-2g per naktį.. O kur dar kiti kenkėjai.. Po to žmonės dejuoja dėl vabzdžių... Lietuvoj bėda ta kad pastato ir viskas nesirūpina aplinka neieško kompromiso... Čia ir didžiausia bėda, stėto prie gyventojų, nors galėtų pradžioj atokiau ir žiūrėti kaip kas bus.. Su gyvūnais ir galiam atlikti stebėjimus kokai fauan buvo ir kaip pasikeitė pastačius jėgainę, kokie sprendimai galėtų padėti fauna iišlikti arba kaip jai įrengti tinkamas slėptuves atokiau... Lietuvoj tai tik verslas užsienio kompanijom nat mūsų nusispjauti ir prisidengta idėja ale žalia energija, nors visi puikiai žinom nėr žalios energijos ji neegzistuoja ir neegzistuos, žalumas priklauso nuo energijos poreiko(jei deginis malaks ir gausi energija bet nedideliais mastais ir teši aplinka nedaug jau tai gali vadinti žalia energija, išvis žalia energiaj reiškai ne kaip išgauni energiją, o kaip suderini jos išgavimą su aplinka), kuris gan koreliuoja su žmogu kiekiu..
Taip pat išlenda ir žmonių noras pasipelnyti, bet gal čia gerai, verčia biški kompanijas skaitytis su žmonėm, o ne vien sau pelną krauti, bo elektra vėjo nesigauna jau ant tiek pigesnė...
kestutisz 2011-12-16 10:27
Tai jie į mieste ir nesiveržia, tai pas juos atvyko triukšmingi kaimynai. Todėl labai logiška, kad kažkas, nusprendęs užsidirbti jų ramybės sąskaita, pasidalintų pelnu (niekas tų malūnų nestato dėl mistinės energetinės nepriklausomybės - stato dėl labai realių pinigų už pervertintą supirkimo kainą, už sąjungos paramą ir t.t.), arba statytųsi kažkur kitur su kuom eina lengviau susitarti.
immortallt 2011-12-16 10:56
Nors pas mane garso izoliacija gera, bet kambaryje ir tai nakti nenukrenta <35dB foninis triuksmas.
Taip taip, pusej pasaulio vejo jegainiu pilna, bet Lietuvoje anomalija - cia viska is eiles zudo! Danijoje gyventoju tankis dar didesnis ir niekam netrukdo.
blizzard 2011-12-16 11:01
45db kaimo vietovėje galiu pasakyti yra normalu, nekalbu apie vienkiemius ten tas garsas išvis nesklinda toli dėl vėjuotos vietovės ir t.t. nueik į laukus ir pabandyk rėkt, pažiūrėsim kaip toli esantis žmogus tave išgirs..
visiškos nesąmonės, ką galiu daugiau pasakyt, neveltui kaimiečiai.. kur tas elektrines statys už 50m nuo artimiausio namo? tegul nesąmonių neskiedžia..
kaip giliais viduramžiais, kaip tik kas nors naujo atsiranda - tai žinok kad vėžiu tave apkrės, infragarsas padarys kurčiu, vargšai šikšnosparniai nepasimaitins kurie tam kaime net negyvena ajajai..
immortallt 2011-12-16 11:25
Beje, uodai nemegsta vejuotu vietoviu, o vejo jegainems butent ir reikia atviru vejuotu jegainiu, tai kaip tada juos gali baidyt is ten, kur ju nera ? Toliau, net jei gyventu netoli siksnosparniai, tai jie jau butu badu ismire
Alfredukas 2011-12-16 11:25
Manau, kad ne decibeluose, vabaliukuose ir pauksciukuose problema, o tokiu budu energijos monopolija tvirtina savo pozicijas. Beje, gal jau laikas sakyti ne "monopolija", o imperija?
immortallt 2011-12-16 12:11
Kokios monopolijos ? Cia kaip tik antimonopolinis dalykas, priesingai negu atomine.
Shinigami 2011-12-16 12:21
Visa problemą - pinigai. Teko man girdėti apie tokius kaimiečius. Tik nežinau ar apie šita vėjo jėgainių parką ar ne.
Atėjo pas tuos kaimiečius nusipirkti žemės vėjo jėgainėms tai dauguma kainas sukėlė taip kad pigiau žvėrinę butu nusipirkti žemės. Žinoma iš tokių niekas nepirko, o pirko iš tu kurie taip kainų nebuvo sukėlę. Tai iš tu kurių nepirko žemės tiems visokios problemos atsirado dėl vėjo jėgainių, kurių nebuvo kai tarėsi dėl žemės pardavimo.
Statyti kur žmonių nėra? O jus parodykite kur jų nėra. Net ir draustiniuose žmonės gyvena.
Dalintis pelnu su aplinkiniais gyventojais? O kokio velnio? Taip Lietuvoje niekas iš vis nebe dirbs, o tik lups pinigus iš verslininkų. Kurios jau valstybė ir taip nulupa iki kaulo. Teko dažnai girdėti, net iš tu kurie studijuoja ekonomika, kad jei įmonė neslėps mokesčių ji per metus bankrutuos arba visi joje uždirbs tik minimuma, nes valstybė kaip koks bandytas viska atima. O jei dar ir kaimiečiai prisidės, tai visas verslas ir spruks iš tos Lietuvos. O visi likę galės bulves graužti, nes daugiau nieko ir nebus.
Pushius 2011-12-16 12:31
Šiaip pats gimęs ir augęs Tauragėje, kaip žinoma ten ir kyla vėjo jėgainės, esu kelis kart buvęs gan netoli jų, ir tikrai kažkokio didelio garso , ošimo neišgirdau o_O. Keista, manau ,kad žmonės gyvenantys miestuose ( ypač didžiuosiuose ) to triukšmo patiria daug daugiau nuo automobilių burzgimo.
Otto 2011-12-16 12:54
Siūlyčiau tau padirbėti jėgainės profilaktikos metu, sparnų valytoju. Gal tada suprastum, kiek kraujo pritvinkusių vabzdžių ant jų ištykšta.
Buvau nustebęs, kai po valandos skrydžo, 300 metrų aukštyje, nusileidus, lėktuvas buvo kruvinas nuo vabzdžių. Šylant klimatui, jų prisiveisė daugiau, negu kada nors buvo. Aplamai, tai lietuviai gal pavydžiausia tauta. Jėgaines stabdo pavydas.
mykolas 2011-12-16 12:58
Kodėl kaimiečiai turėtų galvot apie verslininkų gerovę. Verslininkai irgi tik apie savo pelną galvoja.
Alfredukas 2011-12-16 12:59
, apgailestauju, kad supratai priesingai, stengiausi pasakyti ta pati, ka manai ir pats. Gal dar karta paskaityk.
Creatium 2011-12-16 13:19
Keista, kai kitose šalyse sugeba vėjo jėgainių parkus pastatyt po šimtą jėgainių ir nieko, niekas jokių bėdų neturi. Čia mat 2-3 jėgainės, tai jau vėžys.
Man panašiausia yra į bobučių kalbas. Viena pasakė, kita blogai išgirdo, trečia savo pridėjo, ketvirta parašė skundą ir dar šimtas paskui ją pasirašė tą skundą. Jeigu ir kažkas pasikeičia žmonėms po tų elektrinių pastatymo, tai galiu 99,9% garantuot, kad tai savitaiga, žmonės suserga tuo, kuo mano susirgsią. Įkalba sau, kad gaus vėžį, tai ir gauna. Panašiai, kaip su NSO ar vaiduokliais. Kas tuo tiki - tas juos mato visur. Kas netiki - nieko nepastebi.
Otto 2011-12-16 13:29
Vaiduoklius tikrai žmonės matydavo, kai naktimis kuldavo jaujose, o ant krosnies ardynų džiūdavo kanapės . Bent jau nemeluodavo, kad matė.
Heksogenas 2011-12-16 13:53
NElabai kas čia nori surpasti, akd verslinkas ateian ir pastato ri jam px kaimo infrastrūktura ar trukdys kam ar ne.. Pvz niekas nenorės pirkt žemės šalia nes stovi jėgainė ir pan, gamtia žala ir kažkokai daro.. Negalvokit kad neatsiliepia klimatui vėjo greičio stabdymas, panašiai kaip užtvankos yra vandens tai vėjo jėgainės ir kažką tokio sukuria... Čia per daug visi įsitikinę kad tai pasaulio išgelbėtojai.. Žinant kokie verslinkai jeims giliai px ant kaimo žmonių, todėl ir kaime kiti bando išsilupti pinigo atitinkamai, čia gi tokia ekonomika pirk pigiai parduok kuo brangiau... Jei jėgainės savininkai susiktų žmonės pvz pigiau tiekti elektrą ar kitiap bendradarbiauti su aplinkiniais požiūris pasiekistu drąstiškai, o dabar atvažiuoja niperka žemę pastato jėgainę, po to per svetiąm žemę pradeda važinėti tiesti kokias nors linijas viską išrauleną išdrasko ir palieka taip.. Kaime tokių verslinkų pvz yra pas mane.. FGinansuoja europa jie nutiesia bet iki galo nesutvarko, žmonės eina į instancijas skundus rašo bet vistiek lieka balaganas..
blizzard 2011-12-16 14:33
Na matai galim kalbėt ir apie tai kaip kaimo žmonės savo žemės dokumentus tvarko..
niekas nesako kad jie pasaulio gelbėtojai, bet alternatyvų turėt reikia, tuo labiau kad jūs patys ponai tų žemių nenaudojat ir kasmetinis žolės šienavimas jums net neša nuostolį kai iš tos žemės nėra nieko daroma. Pats gyvenu kaime prie manęs yra gal kokių 50ha laukų plotas tame plote ganosi max 5 karvės ir 5 arkliai.. geriausiu atveju atsiranda kelios šeimos kurios sau bulvių pasisodina po 10-20a bet ir tokių jau retai kur yra nes bulvės ir ne tokios brangios. Tai apie kokius ūkininkus mes kalbam..
Važiuojam toliau, tarkim giliam kaime, gali tą žemę pardavinėt ir nereikia ten tų jėgainių kad jos niekas nepirktų. 20-30km nuo miesto kainos dar padorios žemės, tačiau toliau nėra ką kalbėt.. nereikia pamiršt ir žemės derlingumo pagal kurį kainos irgi eina ir jeigu aplink jėgainę žemė nederlinga, nereikia p*st proto kad žemės niekas neperka dėl to malūno..
Apie infrastruktūrą irgi nesąmones paisot, kol daromi statybų darbai jeigu keliai yra išmalami technikos tai visiškai normalus dalykas, nekalbu jau kaip keliai yra malami pačių ūkininkų technikos - tada visi geri ir niekas niekam akių nekabina..
beje pagal servituto teises asmuo kuriam priklauso ta žemė ir jeigu nėra privažiavimo prie jos turi teise naudotis tavo sklypo dalim kad ten nuvažiuotų.
Verslininkas ateina ir jam px kaimo infrastruktūra - visiškai sutinku, nes lygiai taip pat jum patiem px ant to kaimo kuriam gyvenat..
matai tas verslininkas tam kaimui sukuria žymiai daugiau pelno nei jūsų pačių dirvonuojantys laukai. jeigu malūną prie jūsų žemės pastatė tai kas trukdo jum tą žemę parduot ar nuomot kad antrą malūną statytų? kitas dalykas galit užsiimt ūkininkavimu ir prie malūno, bet va kaip patiems sutrukdo spekuliuot žeme ir ją stumdyt į kairę į dešinę kaip tik norit - tada jau blogai reiškia..
Kažin kiek malūnų reikia pristatyti kad Lietuvos vidutinis vėjo greitis sumažėtų bent 1m/s turbūt visą sieną reikėtų statyt..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos kaimų bendruomenės kyla į kovą prieš vėjo jėgaines