Seimas apmokestino tuščias laikmenas, vaizdo ir garso aparatūrą, kompiuterius, telefonus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2011-12-23 10:10
O nebūtų pigiau siųstis iš kitų ES šalių?
Jomajo 2011-12-23 10:38
sekantis mokestis automobiliams - kontrobandos mokestis.prasom susimokekit mokesti ir pasienieciu mums nebereikia
sk8erisz 2011-12-23 11:18
Dabar taip. Žiūriu čia kalbat nesąmones. Kokie yra lietuviai? Kaip priverst juos susimokėt legaliai visus mokesčius kurie buvo iki to įstatymo? Niekaip, jeigu žiūrėsim tik iš žmogiškosios pusės. Kad ir tie vidutinio lygio žmonės, argi jiem sunku desimest keliasdešimt litų per metus prie biudžeto? Ar geriau, kad jis už tuos pinigus nusipirks alkoholinių gėrimų ir toliau didins Lietuvos degradavimą? Uždėjo mokestį, uždėjo ir viskas. Kas numirs susimokėjęs? Juk tie pinigai neis kažkam į kišenę tiesiai. Matot kokios skylės biudžete, būkim protingi po velnių. Kas pinigų neturi tas tų laikmenų ir nepirks, kas turi tas ir susimokės. Čia panašiai kaip prabangos mokestis. Vadina komunistais valdžią, o patys elgiatės kaip žmonės gyvenantys komunistinėje valstybėje. Po truputį po truputį užpildykim tą biudžetą ir pamatysim kaip ir algas didesnes gausim, tada bus lengviau susimokėt už viską, negu šiuo metu už nieką nemokėt. PEACE
blizzard 2011-12-23 12:06
Iš dalies pritariu, tačiau pvz sumažinus pvm akcizą kurui, biudžetas pasipildytų per kelis mėnesius.. yra daroma ne nuo to galo viskas.. taip keliasdešimt litų nėra daug pilnai pritariu, tačiau jeigu atsiras keli tokie mokesčiai kaip tada bus? kalbant apie turto mokestį, norima kad jį sudarytų vienas procentas turto vertės. Tai dabar visi žmonės kurie turi nuosavus namus, turi turto už maždaug 200-800 tūkstančių litų, tai galit paskaičiuot kiek per metus bus surenkama iš kiekvieno žmogaus šio mokesčio dėka.. galvokit ką kalbat apie mokesčius, biudžeto skylių visada bus tokioj valstybėj, reikėtų dar pirma išaiškinti tiksliai iš kur atsirado ši biudžeto skylė..
sk8erisz 2011-12-23 12:24
Biudžeto skylė atsiranda taip: kai pinigai yra nedeklaruojami ir išvaikštinėji po kitas valstybes ar įeina į ją. Taip pat nuo slepiamų mokesčių. Taip pat dėl didelių sumų skyrimo velniai žinia kam, kaip sanakt rusišką biznį čia sukam. Nu ką tie valdininkai, tegul jie ten susikrauna tuos turtus, man vienodai, jie visą gyvenimą to siekė. Susimokės tuos mokesčius bl atsiprašant, be baimės būkit. Bobutė iš pencijos ar taip ar taip loptopo neįpirks, o dėdė su range roveriu padės tai bobutei batono nusipirkt, pirkdamas tą teliką ar telefoną. Pasižiūrėkit kaip valstybės kuriose pinigai neskaičiuojami yra. Už viską mokama belekiek. Baudos belekokios. Bet užtat ir algos belekokios. Kaip pavyzdys: Danija, minimumas man atrodo 16 tukstanciu kronu, mokesciai 40 proc max. Bet užtat kokios socialinės garantijos. Aš įsivaizduoju kokios motinystės pašalpos, iš mėnesio tokios pašalpos, lietuvis metus išgyventų. Arba pencija... Žodžiu yra paprastas dalykas šiaip tuose visuose piniguose. Reikia didint jų kiekius. Aš rimtai sakau. Įsivaizduok dabar žmonių grupę kaip lietuvą, tarkim tie žmonės turi bendrą pinigų sumą, kiekvienas po vienodai. Kiekvienas iš jų turi savitų pliusų ir minusų. Vienas moka gamint duoną, kitas gėrimus, kitas paslaugas ir pnš. Taip prasideda pinigų mainai, dėl vienokių ar kitokių prekių. Bet va vienas žmogus sugalvojęs, kad nx, aš vienas kainas pakelsiu ir jie niekur nedings, turės iš manęs pirkt, nes mirs. Susikrauna sau didžiąją dali bendru pinigų ir likusiems reikia toliau gyventi su labai mažai pinigų... Na kažką panašaus noriu pasakyt, sunku kažkaip šiandien galvoti.
sk8erisz 2011-12-23 12:30
O šiaip tai tas turto mokestis bus mokamas tų žmonių kurių šeimos bendras turtas viršija milijoną litų, manau, kad tokių žmonių nėra, kurie tiek turėdami neuždirbtų daugiau negu pakankamai.
blizzard 2011-12-23 12:40
Suprantu ką nori pasakyt bet jeigu pakels mokesčius nereiškia kad surinks daugiau lėšų vien dėl to kad tie pinigų kiekiai ne po lygiai pasiskirstę pas gyventojus (kalbu apie nešvarius pinigus). Panašu kad tik mokesčių dydis verčia žmones eiti į šešėlį, kalbant apie kurą, valstybė nuo jo nusiima kažkur 50proc., suprantu tokius pvm akcizus kokioje norvegijoje ten kur žmonės išgali tokią dalį pinigų atiduoti, tačiau pas mus akivaizdu kad žmonės neišgali tiek mokėti, todėl perka pigiau ir nieko čia keisto. Jeigu akcizas būtų sumažintas tiek kad neapsimokėtų prie sienos stovėt eilėse ir vežt kurą, niekas tenai nevažiuotų ir biudžetas nors po mažiau, bet pildytūsi stabiliau ir visada. Aš įsivaizduoju turgų, kuriame stovi 2 žmonės parduodantys tas pačias prekes vienas galbūt parduoda 10 batų porų po 20lt per dieną, kai tuo tarpu kitas stengiasi parduot tą pačia porą batų už 200lt. Tokiu atveju viskas priklauso nuo rinkos ir sėkmės, šiuo atveju panašu kad Lietuva būtent stengiasi parduoti vieną batų porą brangiai, nei kelias pigiau, kai tuo tarpu kitos valstybės orientuojasi į kelių porų pardavimą ir tokiu būdu aptarnauja didesnį skaičių žmonių + nuvilioja klientus nuo musų.. Manau kad sumažinus mokesčius atitinkamai ir padaugėtų biudžete pinigų, tokią mokesčių naštą reikai didinti palaipsiu, na o dabar mes tiesiog turim augančius mokesčius, brangstančias prekes ir nekylančius atlyginimus, taigi nieko keisto kad pinigai atsiranda iš niekur ir dingsta į niekur, kitaip neišeina. Tai ką sumoki valstybėj, realiai atgauni atgal algos pavidalu (nekalbu apie verslą) taigi jau savaime aišku kad kažkas negerai, jeigu žmogus gaudamas tiek pat kiek gavo prieš kelis metus sugeba sumokėti daugiau valstybėj nei prieš tuos kelis metus, tai prieštarauja logikos dėsniams . Kalbant apie verslą, būtų viskas kaip ir tobula jeigu ne faktas kad Lietuvoje to verslo praktiškai nėra dėl to ir atsiranda įvairios skylės, valstybė nesugeba išmokėti algų tiem patiem biudžetininkam kurių nemažėja (kažkodėl), o tuo tarpu ir nesurenka mokesčių iš verslo, nes jo tiesiog nėra.. o tie kurie liko ir moka mokesčius neišgali sumokėt didėjančiai pensininkų armijai ir nemažėjančiam valdančiam aparatui.. Taigi mano nuomone, arba reikia mažint akcizus tokioms prekėms kaip maistas kuras galbūt elektra, skatint verslo kūrimą Lietuvoj, tebūnie tai žemės ūkis ar kažkas ką mes galim tobulint - masiškai. Arba mažint valdininkų skaičių tam tarpe ir visokių kasininkių, sekretorių, notarų ir t.t. tų kurie gyvena iš mokesčių mokėtojų pinigų bet realiai jų nereikia tiek daug. Manau tas milijonas daug? mokestis bus skaičiuojamas nuo dabartinės vertės, taigi jeigu turi namelį nuo sovietmečio laikų erdvų tarkim 2 aukštų kokių 250kv su tarkime 20a sklypu ir pvz kokie 15km nuo miesto, tai galiu drąsiai sakyt kad šitas tavo turtas, be baldų, papildomų pastatų tame sklype, mašinų bus vertas mažiausiai 300-400 gabalų.. plius tu galbūt dar turi kokį hektarą žemės laukuose kur nors (gavai palikimo) galbūt turėjai atliekamų pinigų kada ir nusipirkai pigiai sodo namelį kuris dabar įgavo naują vertę, gal dar sūnus važinėja su mašina 3 mašinos šeimoj skaityk po 10 gabalų vėl dasideda procentėlis šioks toks... vidutinis lietuvis mano manymu turi maždaug pusė milijono vertės turto. dabar tik reikia patikslint ar tas mokestis bus mokamas tik tuo atveju jeigu tavo turtas viršija milijoną, ar ne..
sk8erisz 2011-12-23 13:07
Šiaip viską teisingai sakai. Bet yra ir dar vienas variantas, kad nebėra jokio tolko. Gi europos sąjunga dabar yra... Priklausysim mes kažkam greit ir tiek, nė nepajusim, tik mūsų anūkai apie tai istorijos vadovėliose skaitys.
alkaponas 2011-12-23 13:17
sk8erisz 2011-12-23 13:40
Tu pats esi bukas. Gerai, ka uzdirbai tas yra tavo. Ir tu nebandyk naudotis vandentiekiu, kanalizacija, elektra, ligonine. Niekas taves nesaugos, neissikviesi policijos ar gaisrines ar greitosios. Niekas negydys. Kai pasensi nebegalesi dirbt niekas pinigu tau neduos. Pats ziurek kokia ta tavo logika einsteinai.
alkaponas 2011-12-23 15:11
sk8erisz arba esi labai jaunas arba nepagauni apie ka mes. Aš nekalbu apie visus mokesčius. Kalbu apie kelis, konkrečius. Už vandentiekį (kanalizaciją) sumokame (jau sumokėjome n kartų) mokėdami už vandenį, tas pats yra su elektra Už gydymą mes mokame sodrai. ir tt... Tu zlebyzgavoji užsidegęs kaip degtukas ir net nejauti ka zlebyzgavoji. Kalba vyksta apie mokesčius kurių neturi ir negali būti. Tai pelno mokestis, nekilnojamojo turto mokestis, prabangos mokestis, informacijos laikmenų apmokestinimas, automobilio mokestis ir dar manau aibė yra kitų...
kitoks 2011-12-23 15:59
Pabezdejau, apmokeskinkit uz tarsa gamtai. Aciu.
rimka 2011-12-23 16:13
tegu dar kibirus apmokestina, nes ten irgi galima laikyti nelegalius skysčius
edragon 2011-12-23 16:18
Oh well, nebepirksiu tokių dalykų Lietuvoj, bene problema man... Tik valstybės ekonomikai problema.
sk8erisz 2011-12-24 23:23
Tai kaip dabar jum pasakyt tokiem žmonėm, kad bus imami pinigai papildomai, kad papildytų biudžetą?
mar444nas 2012-01-18 08:39
Tai nebetoli ir iki to kad pirkdami automobili reikes susimoketi baudu mokesti uz keliu eismo taisykliu pazeidimus kuriuos galbut kadanors padarysim. Cia juk grynai tas pac su tomis laikmenomis. Kur logika? Ir sakykit kur logika kai nusiperki kokia laikmena ir automatiskai isigydamas sumoki ta mokesti, prisirasai nelegalios produkcijos ir tave sakykim pagauna, cia kaskas panasaus kaip su linkomanijos.net vartotojais kur ale pagavo, ir pagave liepia susimoketi bauda. Tai reiskia uz ta pacia veika moki du kartus, 1 kartas- isigydamas laikmena, 2 - uz nelegalia produkcija. Negi niekam tai neuzkliuna? Kur logika?