Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
infoguru 2012-01-14 02:43
Dėl Silverlight Infoguru, tavo dėmesiui, nei žodžio nesakytų jei jis būtų multiplatforminis ir nepririštas prie MS produktų.
Java ir OpenGL/DX beje, nesulyginami dalykai. Tiek Java, tiek Web technologijos tiek C/C++ turi savo vietą ir kiekvieną reikia naudoti ten kur jis geriausiai tinka. Java apletai, beje iki Flash Webe stovėjo gana neblogai. Flash vėliau ją išstūmė iš Webo dėl savo geresnio pritaikymo dizaineriams negu Java (turiu galvoje įrankius), bet visumoje Java niekur nedingo - ji sėkmingai naudojama serverių, verslo aplikacijose, visos ORACLE DB sukasi ant Javos. Kėperis turbūt žino kas yra ORACLE ar ne? Android aplikacijos sukasi ant Javos, multiplatforminės aplikacijos sėkmingai sukasi ant Javos. Taip, kad kaip sakiau - viskas turi savo vietą. Webe numirė tik Java Appletai - kliento dalis. Java iš Webo serverinės dalies niekur nedingo ir nedings. O Web klientas kuriamas su HTML, CSS JavaScript technologijomis, todėl natūralu, kad šios technologijos ir ima viršų.
infoguru 2012-01-14 02:55
DnT 2012-01-14 03:12
Whoah, nu jūs čia ir įsisiautėjot.
Iš dalies pritariu infoguru, kad kiekviena kalba turi savo vietą, bet ta vieta nėra jau tokia stabili dėl konkurencijos. Jei vienos kalbos atstovai pasiūlys geresnę alternatyvą, tarkim lengvesni pritaikymą ar galimybęs, negu dabar vyraujančios kitos kalbos, tai ta kalba ir užims pastarosios pozicijas. JS, CSS3 ir HTML5 uždavinys išstumti flash, ir jie visai nesitaiko į rimtas kalbas, tokias kaip JAVA, C/#/++, VB.
O dėl fizikos, tai drįsčiau teigti, kad neoptimizuota, ji tikrai naudoja daug resusrsų. Rašiau žaidimuką - kursinį ant VB.net, 2d platforminio stiliaus panašų į mario. Tai tinkamai neoptimizavus objektų koordinačių apskaičiavimo, visas mini geimas pradėdavo man lagint, tad ieškojau būdų, kaip supaprastint visą skaičiavimą, kad būtų naudojama palyginus nedaug resursų.
KeeperMustDie 2012-01-14 13:26
Wtf? Prie ko cia flash?
Domas1 2012-01-14 22:26
Geriau su Silverlight jau butu padare, tai nors butu cross platform ir cross browsers, butu reklama M$ Silverlight technologijai kaip paskatinimas developeriams pereiti nuo Flash ir greiciau nudusintu :]
O del HTML 5 tikras lagas jei turi vieno branduolio procesoriu nors visa kita labai geras kompas, pas mane kitos technologijos ant visu kompu kur kas greiciau veikia negu HTML 5, del to neuzka nepelaikyciau sios idejos del perejimo kurti zaidimus su HTML ir super letu Javascriptu, kazkoks apsurdas o ne technologija.
Vytax 2012-01-14 22:55
Tada būtų tik Windows ir Mac OS only. Jokio palaikymo Android ir iOS sistemose. Taip pat ir Linux sistemoms skirtas Moonlight irgi pakankamai kreivas.
infoguru 2012-01-15 12:02
Flash ne prie ko jei atidžiau skaitytum tai suvoktum kad tai atsakymas tiems kurie siūlo pasirašyti Java pluginą.
KeeperMustDie 2012-01-15 12:49
Butu gerai, kad kai atsakai kazkam quotintum ta zmogu, nes dabar quotini mane, o apacioj rasai kitka - po to atsiranda visokie "susireiksminimai".
Be to, tam kas cia kazka rase apie tai, kad su js kodas yra matomas visiems - siuo atveju js kodas obfuskuotas, nebutu MS.
punktyras 2012-01-15 13:51
Midori nepalaiko
Su Opera veikia labai lėtai, neįmanoma žaisti.
Su Opera Next greitis geras, bet smulkūs nesklandumai neleidžia žaisti.
Su Chrome/Chromium viskas gerai.
XXXterm greitis geras, bet žaisti neįmanoma, nes yra tik garsas. Antra vertus, iššūkis
FF viskas gerai.
Daugiau naršyklių neturiu
Vytax 2012-01-15 21:01
Taip, viskas atsiremia į naršyklių našumą. Ir tai nėra blogai. Tai tik papildomas akstinas naršyklių kūrėjams.
Būtų galima lyginti HTML5 su Flash Player. Kuriame esantis ActionScript nėra nė kiek ne greitesnis už JavaScript. Tačiau Flash Player sugeba užimti praktiškai visą internetinių žaidimų rinką.
infoguru 2012-01-16 00:20
Ir apskritai tas bandymas greičiui kritines operacijas primesti JS yra nelogiškas, o ir vargu ar iš viso reikalingas. JS, kaip ir Python pvz Blenderyje puikiai tinka GUI konstrukcijai ir pan, tačiau time-critical operacijos turėtų būti perduodamos native kodui tada viskas būtų savo vietoje - kur greičio nereikia - interpretuojame, kur reikia - akseleruojame su Native kodu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
HTML5 galimybių demonstravimas: mobilios platformos žaidimas perkeltas į interneto naršyklę (Video)