Elektra varomi ir hibridiniai automobiliai niekada netaps populiarūs?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2012-01-23 12:57
Tai koks kitas pasiulymas ? Ieskoti naftos marse ? Anksciau ar veliau teks nulipti nuo naftos.
Tadas 2012-01-23 13:21
Kažkoks pesimistinis straipsnis. Juk akivaizdu kaip diena - elektromobilius pirktų visi jei tik jų būtų. Jei į Lietuvą kar užvežtų naudotų elektromobilių, juos visus akimirksniu išgraibstytų. Manot ne?
kancaras 2012-01-23 13:37
elektromobiliu bateriju patikimumas neaiskus. besirenkanciam nauja automobili taciau taupiam pirkejui tai kelia labai daug abejoniu. kol is lupu i lupas nepereis zinia kad elektromobilis yra puikus pasirinkimas, tol ju rinka plesis letai. antras veiksnys gali but irano naftos embargas degalu kaina vistiek turi ribas.
Alfredukas 2012-01-23 13:39
Ne nuo to galo pradėjo. Reikėjo pirmiau išrasti tinkamus maitinimo šaltinius, o tik po to elektromobilius. Geriau pradžiai sukurtų elektrines "vežėčias", bet pigias, ekonomiškai pateisinamas. O kol kas, laikas lygiagrečiai ieškoti ekologiško naftos pakaitalo. Priešingu atveju, su laiku, teks vietoje variklio įrengti dviračio pedalus.
enternald 2012-01-23 14:16
Moki dvigubą kainą už ketvirtadalį "performance". Tiesiog nėra technologijų elektromobiliams. PVZ. nuo pirmųjų elektromobilių 1890-1900-aisiais elektromobilių atstumas nedaug išaugo. Vienintelė viltis efektyviai skaidyti vandenilį arba gauti super ultra akumuliatorių įsikraunantį per 10 min. Vandenilis išspręstų visas problemas susijusias su baterijų nepraktiškumu, jei jį pavyktų ne iš naftos gauti, ar nenaudoti brangių skandžio ir kitų retų elementų elektrodų. Realiausias scenarijus žiūrint į ateitį su mažėjančia nafta: Elektromobiliai liks tik brangūs žaislai mieste (taksi irgi juos naudos), tarpmiestinis, net ir regioninis susiekimas vyks geležinkeliais, gal ir elektriniais autobusais (Elektrinis autobusas sugeba pakankamai būti greitas, bei turi daugiau galimybių talpinti sunkias, dideles baterijas), ekstremaliausiu atveju galima persimesti net į modernių garvežių technologijas, kaip ši: http://www.5at.co.uk/ Taipogi gal bus ir vėl plėtojami apleisti tramvajų, troleibusų tinklai. Viešajame transporte buvo kažkada įmanoma ir išgyventi be automobilių, tik automobiliai apie 60-uosius išstūmė viešąjį transportą, dėl savo akivaizdžių pranašumų. Gal ir vėl viešasis transportas konkuruos su asmeniniu. Bet čia tik mano spekuliacijos, neaišku kas įvyks gal ką nors padarys perversmą. Mokslas juda į priekį, todėl nežinai kas laukia ateityje. Ne vienas bandė atspėti ir taip dažnai klydo, kad aš esu tikras, jog tikrai dabar kažkur klystu.
Cunami 2012-01-23 14:21
Straipsnį finansavo Lukoil? Problema - baterijos ir hibridai. Turi būti gaminami gryni elektromobiliai, kaip Nissan Leaf, kurie būtų gerokai pigesni jei ne baterijų kaina. Ir viskas. Elektromobilis - tai iš esmės kompas ant ratų. Valdymo skydas - lieciamas monitorius, visi parametrai į jį išvedami. Tesla S, beje taip ir pagamintas. Baterijos baterijos baterijos. 100 Km vienu pakrovimu - miestui per akis. Tik reik kad akumai pasikrautu per kokia 30 min. Tada ir prie jūros galima važiuoti, kas valanda pasėdint kavinėj, kol pasikraus. O jei elektromobilis trauktų 300 Km (kas labai realu) - tada iš viso benziną reiktų pamiršti.
mobilunkas 2012-01-23 14:35
Kol sedesi kavinej , kad akumuliatoriai pasikrautu, pavogs krovimo laida . Per anksti dar elektromobiliai, na nebent elektomotociklai, elektrodviraciai, ir kiti dalykai kurie nenaudoja daug energijos. beto mieste gyvenant bute, kur krauti elektromobili? kaip atrodys vakare automobiliu aikstele prie namo? laidu tinklas is skirtingu butu pro langus i savo automobili?
Indigo89 2012-01-23 14:39
Nerealiai mastai. 100 km miestui tai toli grazu ne per akis. Cia tas pats kas mieste vazinet su masina kurios bake max 8 litrai degalu tilptu, ne kiekvienas isdristu isvis isvaziuot su tiek (jau seniai degtu raudona lempute prie degalu rodykles). 300 km - mieste jau galima issiversti, bet nebandyk is miesto isvaziuoti. 800 - jau galima ir i uzmiesti nuvaziuot pasivazinet. Ir nereikia pamirst, kad elektromobilio bet kur nepakrausi, reikia dar ir grizt i savo garaza skirtingai nei paprastom masinom.
edgarasl 2012-01-23 14:50
4 bedos: 1. letas ikrovimas 2. trumpa rida 3. saltis - blogai 4. infrastruktura kai sitas bedas isspres, bus bumas
Xdmin 2012-01-23 15:10
Jei atsirastu super duper baterijos, nereiketu jokiu retu elementu ir t.t., zodziu elektromobiliai nerealiai populiaret pradetu, man idomu is kur jus gautumet tiek energijos jiems pakrauti? Kiekvienas miestas po AE statytusi? Manau viesasis transportas labiau turetu buti pleciamas, kad jis butu pasiekiamas visur, o automobiliai arba butu prabanga arba naudojami tik krastutinumams.
Alfredukas 2012-01-23 15:14
Kas iš to. Esmė ne elektronikoje, o akumų svoryje, bei tūkstančiuose $. Visą tai ką išvardinai, tik dar daugiau, aš turiu savo darbo kambary, išskyrus ratus. O ratai, kaip ir prieš kelis dešimtmečius, kieme stovi.
Ishiki 2012-01-23 15:27
Ka jus pezalai cia pezat? Letas ikrovimas? Brangi? nissan leaf kaina 130 k litu naujos kaip uoga, puse lietuviu vazineja su masinom brangesnem nei 100k nupirktu is lizingo, bet negi pirksi leaf apart merso kurgi... Antras dalykas didele dalis gyvena miestuose, kur pakraut? matet nors viena elektrine? Pezat skiedalus kazkokius, brangu neefektyvu leta? Pagalvokit jei tobulintu visi gamintojai elektrinius auto ir ju baterijas kas butu po metu kitu? Savo galvas sukit, o ne subines zandus
Ishiki 2012-01-23 15:31
1. Yra sukurtos prototipines technologijos kur pakrauna greiciau nei pripili pilna baka kuro 2. Audi jau praeitais metais pademonstravo concepta kuris vien elektra nuvaziavo 320 km 3. Del sito sutinku, nes saltis kaip zinoma ir dabartinem ner gerai, -15 ir stovi dyzeliai kieme 4. Infrastruktura yra totali tragedija ir vien del sito nepopuliareja sitie auto, miesto zmones tiesiog neturi kur ikraut, o degalines tam priesintusi kaip tik imanoma!
MantasNo 2012-01-23 15:32
saltis blogai ir ne tik elektromobiliams rytais daznai girdisi kaip nesiveda dyzeliukai
blizzard 2012-01-23 15:40
Pažiūrėkit kaip top gear tesla roadsterį testavo vienas modelis išsikrovė po 30min važinėjimo, kitas sugedo berods. Kad įkrautum reikia paros laiko Nepakankamas performance, maža baterijų talpa (tiksliau sakant nepakankama technologija), šalčio bėdos gali būt išspręstos.. Kalbant apie vandenilį, tokia mašina jau yra ir ko gero masiškai gaminama man tik įdomu kaip tą vandenilį tame bake išlaiko, video sakoma kad vandenilis supilamas skystoje formoje, bet tam reikia didelio šalčio bake ar ne? Video viskas paaiškinta, gana paprastai, kaina kaip benzino. tik kažkodėl viskas skamba per daug tobulai ir mes vis dar to neturim p.s. tik jau nereikia apie dyzeliukus svaigt kiek pas jus šalčio -30? maniškis puikiai vedasi prie -20 ir daugiau. Tiesiog reikia pakaitinimo žvakes pasikeist akumuliatorių ir jokiu problemų nėra..
immortallt 2012-01-23 15:41
Sulyginai.. Leaf su mersu... Biski skiriasi komforto ir prestizo klases. Cia tas pats kas sulyginti odekolona su Finlandia. Puse lietuviu - gal giminaitis vieno seimo nario ? Apie tavo antra... taip suvelei, kad niekas nesupras, net pats, ka norejai pasakyt. Del tobulinimo - cia pasakei tiesa. Jooo.... Mieste tikrai reikia 300km Kazin kada sugebejai nuvaziuoti >100km mieste, jei nesi koks taksistas ar pan.? Be to, situacija butu tokia, kad butu pilna krovimo stoteliu. Del pakrovimo daugiabuciu kiemuose, senuose namuose tas sunkiau igyvendinama, nauji namai turi pozeminius parkingus - paprasta. Taip pat gali irengti antzeminius parkingus su apmokejimu ar nuskaitai kreditine ir kraunas. Kad jau laido nenukosetu, tai darai pritvirtinta prie krovimo stoteles ir tiek. Problema... Del salcio, kiek zinau jau sukurtas yra pakankamai geras izoliatorius. Beje, kiek daznai pas mus buna tie salciai ? Jau sausio pabaiga, kol kas zemiau -6 dienos vidurkio rodos nebuvo. Blizzard, draugas vienas su savo kolega Belgijoje ar Vokietijoje vazinejos su Tesla roadster (to kolegos masina), tai nekilo jokiu problemu. Nei del issikrovimo, nei del dar kazko. O top gear man labai komercine laida atrodo kartais. Ant geros masinos sustumia taip, kad sakes, o kokia lewa iskelia. Kartais tikrai atrodo, kad jei nesusimoka - tai ragai.
Ishiki 2012-01-23 16:01
Nu del puses perlankiau gal biski, bet tikrai daug vazineja su tikrai brangiom masinom, antras dalykas as nelyginau leaf su mersu, as tik pasakiau kad visi linke pirkti geriau prabanges mainas nei svarias ir ekonomiskas, tai norejau pasakyt. O del antro ne taip parasiau norejau pasakyt, kad nera pakrovimo stociu. O del tu mieste 300km tai retas kuris lietuvoj per para mieste ir 100 km suvazineja cia jau nznau kiek reik vazinet, as tik pasakiau, kad yra sukurtas concept kuris sugeba tiek atlaikyt, realiai leaf kiek domejaus buvo apie 160 km per pakrovima. Nissan Leaf vartotojai atsiliepia taip, kad palieka nakciai krauti to pilnai uztenka 100% ir yra quick charge rezimas kuris pakrauna 80% baterijos per 30 min. Taip kad nereikia cia tu TOP GEAR kist. As labiau pasitikiu zmoniu atsiliepimais nei TOP GEAR. Viskas yra panosei tereikia noro pasiimt, bet pakolkas bedos su infrastruktura, mano manymu vienintelis stabdis. Manau pradet viska galetu TAXI kompanijos issipirkdamos elektromobilius. O TOP GEARAS yra brutalus sh*das atsiprasant... Ten rodo nesamones... Eiline komercine "kas daugiau dave" laida!
Ishiki 2012-01-23 16:20
Kazkodel niekas nemini, suslegto oro automobilio kuris irgi yra sukurtas jau, o variklis tobulinamas, Aisku nezinia kaip ten butu avarijos atveju, bet kodel niekam neidomu si alternatyva
Analog 2012-01-23 16:23
Nuo kada 10 metų senumo mašina yra brangi?
enternald 2012-01-23 17:54
Paprasta: "maitenance nightmare" judančios dalys ir dujos blogi draugai. Vandenilį suslėgti reikia tik bake, variklyje reikia tik ižiebti ir išleisti, o šiame automobilyje dujos viską suka ir reikia slėgį laikyti visur. Pasiūlyčiau naudingesnę alternatyvą: suslėgtus įkaitintus vandens garus. Elektra degalinėje, kaip kavai vandenį įkaitina ir viskas. Susileidi į boilerį garą ir važiuok. Technologija patikrinta, gali būti patobulinta. Rezultatas tas pats kaip oro atveju, bet vandens garai laiko daugiau energijos ir kitaip nei garo mašinų laikais, egzistuoja izoliacinės sistemos, garo vožtuvo tepimo (paradoksalu atsiradusios po to kai garvežių era baigėsi ant vieno iš paskutiniųjų garvežių), guolių sistemos. Rezultatas būtų net geresnis. Bet irgi matyt yra praktinių kliūčių.