Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2012-01-23 18:01
Jei nė velnio nerauki, nors tylėtum. Kas tą orą suspaus? ELEKTRA. Jei nors kiek fiziką rauki, tai galvok ką šneki.
Cunami 2012-01-23 18:24
Nissan Leaf daro 100 myliu vienu pakrovimu - tai apie 160 Km. Pasikrauna per naktį.
Problema - naujas brangu.
Bet kai tik bus pigiau, mūsiškiai greit prisipirks ir pakraudinės darbe !
Bus iš viso važinėjimas chaliava
Arthuras 2012-01-23 19:20
Norėtum. Dabar litre akcizo yra kažkur 50 proc. Tai primesk tą sumą prie elektros sąnaudų ir panašiai, tada tikrai neatrodys važiavimas "nachaliavai".
blizzard 2012-01-23 19:26
va iš čia bus važinėjimas chaliavai
bahuriux 2012-01-23 23:10
Patylek pats jei nerauki nieko, taip ora suspaus kompresorius elektros pagalba, zinoma tai nera labai efektyvu nes kompresoriai netik suspaudzia ora bet ir pagamina salutini produkta siluma, kuri beja gali buti ir sunaudota pvz pasildyti garazui ziema. Problema ta kad ta siluma kainuoja tiek kiek ir su elektra tiesiogiai sildyti. Vaziuojant variklis ir balionai vesta, slegis krenta, bet toje masinoje yra silumos siurblys kuris sildo balionus is vidaus. O tas silumos siurblys jau veikia 300-600% NK.
Taigi tai yra suspaustu oru varomas auto, bet pakraunamas elektra. Beja visa stoga galima apklijuoti saules baterijom, tegu jos suka nedideli kompresoriu.
sigun 2012-01-23 23:29
Aha, ir po to išgirstum iš nusipirkusio tokius keiksmus kokių gyvenime negirdėjęs. Prisimink kiek laiko telefono akumuliatorius. Gero elektromobilio bus tokie pat - ličio. Tad ir laikys panašiai tiek pat. Na gal kokiais metais, kitais ilgiau. O akumuliatorių kaina elektromobilyje sudaro panašiai 2/3 visos kainos, t.y. net jei 4 metų senumo gausi pusdykiai, turėsi dar sudėt 2/3 naujo elektromobilio kainos (kuri šeip kur kas didesnė už benzininių), dar kažkiek už pakeitimą ir turėsi elektromobilį už beveik naujo kainą, tik seną
Pritariu eternald - miesto ateitis miniatiūriniai elektromobiliukai su nedideliais akumuliatoriais, užtai dar palygint įperkami, o tolesnėms kelionėms, kroviniams - elektriniai traukiniai. Tai yra reali ateitis, kuri gali veikti.
O Detroite jei paimsim pernai metus irgi buvo panašiai kalbama: "na jau šie metai tai elektromobilių persilaužimo metai". Beje, tas pats buvo kalbama ir prieš 2 metus. Ir netgi prieš dešimtmetį, kai tik atsirado prius'ai. Realybę patys matot.
PupuDede 2012-01-24 09:39
Negi jus jau pamirsot nu gal nevisi prisimena kas buvo daugiau negu pries 20 metu. Pvz mano tevukas nepirko iskart zigulio nes buvo kalbama kad bus problema su kuru nes nevvisur rasi kokybisko. Dabar tas juokingai atrodo. Kitas pavizdys ar senai telefonas buvo kaip plyta??? Kokio dyzio batareikos o dabar laiko taip tik dar daugiau sroves isnaudoja (viskas su laiku).
Anksciau mane arklys geriau nereik kuro pilt isimetei sieno ir varai o jei sienas psibaiks pakeli palaikysi ir paees. Cia daugumos mastymai dabartiniame poziuryje, nebijokit fantazuoti laikai keiciasi.
Stameldziai irgi netikejo kad zeme apvali
Beje dar prisiminiau, Londone buvo iskilusi labai didele diskusija "jei ir toliau arkliu skaicius taip dides tai po 10 metu nebus imanoma pereit per mesla gatvese" Praejo daugiau kaip 10m ir arklys kaip eksponatas patapo. PATAPS IR BENZININIAI. Dakara puikiai atleike elektromobilis
sub 2012-01-24 10:03
Dėl akumo talpos, tai manau šią bėdą išspręs. O kas dabar pradės verslo planus, elektrinių auto akumu pakrovimui (eco degalines), galbūt po 10metų padarys gerą pelną.
Galėtų tuos akumuliatorius padaryt kaip "sifonus" (mineralinio vandens), atvarei i degalinę, seną pakeitė nauju už 50lt, kurį naktį pakrovė ir vėl gali keist kitam.
Kad elektro automobiliai įsitvirtintų vietoj benzinu/dyzelinu varomų, tereikia tik talpesnių akumuliatorių ir eco degalinių tinklo.
immortallt 2012-01-24 11:24
Palaukit, kiek as suprantu, akumuliatorius sudyla del katodo ir anodo, o brangiausia daly akumuliatoriuje sudaro licio jonai, tai kodel negali padaryti lengvai keiciamu katodu ir anodu ?
technologas 2012-01-24 13:50
Nudroži per keturis metus akumuliatorių nesikraudamas tokioje kolonėlėje, po to pagaliau atvarai, pakeiti nudususį ponauju ir toliau sėkmingai važinėji švilpaudamas Norėtum būti kolonolėlės savininku? Turėtum visą angarą senų akumų, vietoj jų už tavo pinigus pripirktais naujais liaudis važinėtų ir džiaugtųsi.
nightex 2012-01-24 13:57
Manau elektroautomobiliu ir hibridiniu automobiliu, kurie dabar gaminami su Li-ion akumuliatoriais ir pan. technologijomis problema yra baterijos, bei tai jog lyginant su benzininiais ar dyzeliniais automobiliais pastarieji automobiliai nera galingi, o dirbant didele galia sutrumpeja akumuliatoriu darbo ciklu skaicius. Stai jums keletas esminiu priezasciu kodel elektra varomas automobilis siandienai yra kai kuriems neprieinamas , o apskritai kalbant netgi nepatrauklus variantas.
Jei ivyktu perversmas akumuliatoriu technologijose galbut tas planuojamas pardavimu skaicius butu greitai pasiektas.
immortallt 2012-01-24 14:31
Negalingi ? Tik jau nereikia. Tesla model S iki 100km/h per nepilnas 5s isibegeja.
Taip, akumuliatoriai problema. Bet nemanau, kad neras ir cia iseities. Gi VDV iki dabartines bukles tobulejo ne viena desimtmeti. O ir kuras toliau sekmingai brans ir po 20 metu su kuru gales vazinetis tik nebent kokiu kolekciniu automobiliu savininkai, kurie atitinkamai ir mokes.
blizzard 2012-01-24 14:44
O tesla roadsteris per 3,7s iki 100km/h
esmė ta kad elektrinis variklis visada bus galingesnis už bendzininį ar kitokiu degiu kuru varomą variklį. Elektrinis variklis išvysto pilną galią ties pirmu sūkiu, kai tuo tarpu kitokiem varikliam norit vystyti galią reikia didint kuro padavimus, apsukas ir t.t.
Pagrindinė problema akumuliatoriai
p.s. dabar vartau kaip tik teslamotors website apie s modelį ir žiūriu kad jis 7 vietis gal čia amerikoje taip leidžiama? bet teigiama kad jame vienu metu gali važiuoti 5 suaugę ir 2 vaikai.
p.s.s. apie roadsterį radau tokią info
Expected Battery Life Seven-years or 100,000 miles
tai gal visai normaliai
Cunami 2012-01-24 15:13
Būtent. Kai skaičiuoji sąnaudas, reikia viską skaičiuoti. Degalai turi begalę trūkumų, kurie yra išspręsti įkišus milijardus.
Pervežimas, saugojimas - tik keletas. Benzino kolonėlės bet kur nepastatysi.
Elektrinę pakrovimo stotelę - prie bet kokios kavinės ar parduotuvės, stovėjimo aikštelėje.
Plius elektrą gali pasigaminti pats.
Be to, dar yra kondensatoriai (ultra capacitors). Jie pasikrauna per kelias sekundes, tiesa išsikrauna irgi greitai. Automobiliuose juos būtų galima panaudoti kad ir startavimui.
Taip kad laukiam Lietuvoje elektromobilių - kuo greičiau, tuo geriau.
blizzard 2012-01-24 15:22
Su tais kondensatoriais bandoma spręst bėdas, tiksliau sakant bandoma juos pritaikyt vietoje baterijų. Reikia sulaukt kol baterijos patobulės, nes dabar jos sudaro kokią 60proc. visos mašinos kainos.
Arthuras 2012-01-24 15:50
Visų pirma, šita idėja jau mirusi, dar net negimusi.
Tokie automobiliai - nesaugūs, ypač turint omeny tenais esančius slėgius.
Visų antra, koks tolkas generuoti elektrą, su ja spausti orą, ir tik tada važiuoti, kai visą šitą gali praleisti ir panaudoti akumuliatorius, kurie tikrai yra n kartų efektyvesni nei balionas su suspaustu oru. Tai kokio b*bio sunkintis gyvenimą mažinant NK? Be abejo, visokio šūdo prigalvot galima, tik kam tai daryt, jei tai akivaizdžiai neefektyvu? Linkėčiau patylėt su tokiomis idėjomis.
Priminsiu, kad elektra šildytis labai brangu
Ishiki 2012-01-24 16:08
krc o kas tau kura pagamina? kas dujas pagamina? kur laikas jas masinoj? suslegta ora lygiai taip pat i balionus gali uzpildyt kaip ir dujas, Fizikas, pzdc
Yra protingai kalbanciu zmoniu, kas stebetina technologijos.lt senai maciau tai. Bet nepamirskit vieno dalyko, kad uz visko stovi naftos kompanijos kuriu pelnas sumazetu drastiskai, aisku visiskai nedingtu, nes daugelis prekiu gaminama is naftos, kaip ir trasos, plastikas ir pan. Bet automobilinis kuras pagrindinis pelno saltinis, ispopuliarejus alternatyvai bankrotas didziajai daliai naftos imoniu, tuo paciu ir koloneliu, tai paskatintu dar didesne monopolija, nes liktu tik stambiausios imones. O sitas straipsnis yra visiska nesamone, Nissan paskelbe pries isleidziant leaf, kad jie ispardave visa planuota kieki jo dar net nepagaminus, be to yra ne vien nissan leaf, yra ir hybridai kurie sparciai populiareja ir kuro ryja tikrai toli grazu ne taip kaip paprasti auto...
Arthuras 2012-01-24 16:22
Kvailam yra geriau patylėti. Kaip tu manai KOKS slėgis turi būti dujų balione ir koks turi būti ORO balione, kad tas oras galėtų judint stūmoklius?
Visi hibridai yra šūdo vertės(parodyk nors vieną vertą dėmesio t.y. benzinas + elektra). Jei ir į ką verta kišti pinigus, tai į grynai elektrinius auto. Esi reklamos auka, o savo galva galvot negebi. Ir kaip visada tokie įžvelgia visur sąmokslus, "ala" paprasti žmonės apgaudinėjami ir stebuklingi išradimai nuo jų slepiami
Ishiki 2012-01-24 16:26
Jei butum bent kiek pasidomejes, butum pamates kox ten variklis varomas suslegtu oru, ir kaip jis veikia, ponas matos nelabai linkes dometis tik rasyti b*kus komentarus... Eik pastudijuok apie tai apie ka as ir pats kalbi, tada galesim pakalbet, o del slegio nesaugumo as sutinku kad nera saugu. Bet tai irgi tik prototipas, zmones neturi lesu ar noro toliau tobulinti pan isradimus, vien per tokius straipsnius
Ishiki 2012-01-24 16:28
Slepiama tik tai kas nenesa pelno, o jei pelna dar labiau sumazinama slepiama dar labiau. Db tu isivaizduok turi itakos nuslepti koki isradima arba ji nupirkti ir zinai, kad tas isradimas tavo versla galutinai suzlugdys. Ka darai? gal paskelbi kox geras isradimas ir eini i gatve? Nejuokink tik ok ponas Fizike!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Elektra varomi ir hibridiniai automobiliai niekada netaps populiarūs?