Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
vitalijuss 2012-01-31 15:57
nu va viena tokį internete radau, šiaip jeigu jis iš tikro veikia kaip aprašyta, tai naudingas daiktas - nereikia, kaip kai kurie daro, nešiotis akumuliatoriaus
http://www.autoanything.com/driving-acc ... 9A0A0.aspx
Smėlis 2012-01-31 16:01
Aš kažkaip bijau, kad toks pakrovimas gali baigtis bloguoju...
kestutisz 2012-01-31 16:14
Tiek prirašyta, o kiek ta stebuklingas akumuliatorius talpos turi, kiek srovės gali paduot nėra, todėl manyčiau eilinis lohatronas, yapč kai "prikurkėj" ir šiaip turėtų būti srovę ribojantis saugiklis. Net su pigiais ilgais parduotuviniais laidais nuo kitos mašinos neužkursi, kur ten per visai ne tam skirtą jungtį. Durniai šiauriečiai turbūt - galėtų sai va tokį lengvai nešiotis, bet ne, dedasi antrą akumuliatorių :)
vitalijuss 2012-01-31 16:18
galvoju, kad jeigu normalus akumas ir vos vos truksta užsikūrimui, tai turėtų užtekti ir tokio prietaisiuko, o jei miręs tai aišku jo neatgaivins
blizzard 2012-01-31 16:50
Jeigu akumas geras, tai nėra kalbos apie jokį vos vos trūksta, o jeigu tiek mažai trūksta tai galima vietoje to prietaiso "elektros šokį" prie mašinos sušokt ir užsikurs Kelis kart pakaitinus žvakes uždegimo, jokio trūkumo neturi jaustis jeigu akumuliatorius geras, jeigu trūkumas jaučiais tai kažkur sistema nėra veikianti pilnai ir toks žaisliukas nuo prikurkės nieko nepadės
Beje sužadinimui galima naudot kaip edmundas sako, eterį..
bahuriux 2012-01-31 17:12
Kaip as tvarkausi ziema su benzininiu senu auto (akumas ~7 metu senumo 70Ah, kitos auto berods tebestovi originalus is gamyklos ~17 metu senumo 55Ah). Abu akumai visada veikia puikiai iki -5 C ir turi nemaziau puse originalios talpos, o tada jau prasideda smagumai
1. Jei nera centrinio ar dar del kazkokiu priezasciu reikia atrakinti raktu, o spynele uzsalusi, tada su ziebtuveliu pasildau rakta zemyn nuleides, taip kad liepsnos galas sildytu rakto gala ir tada kisi i spyna, per 2-3 tokius sildymu seansus atsiledzia net ir beviltiskai uzsalusios spynos. Tai zymiai efektyvesne priemone uz betkoki purskala, kad ir koks jis bebutu.
2. Zinoma kad lengviau vedasi nuspaudus sankaba, juk isminamasis guolis sukasi lengviau ne dantraciai pavaru dezej susalusiam transmisiniam tepale, kuris ir siltas yra labai klampus. Beto vedant turi buti nuspausti sankaba, kad neapsilohinti ir netycia neuzsivesti su ijungta pavara
3. Suzadinimas sviesomis ~30 s padeda, bet nera dideliu stebuklu. Bet netaip, kaip raso staripsnyje, kad vesti su ijungtom sviesom. Pirma reikia palaikyti ilgas sviesas apie puse minutes, o tada isjungus jau vesti.
4. Bake turi buti sviezias benzas, nes ilgai pastovejes ir susales praktiskai negaruoja ir nenori (uzsi)degti. Cia aktualu kas vaziuoja su dujom, kaip as ir benzas isbuna bake po puse metu ir daugiau, nes naudojamas tik variklio pleidimui. Labai daznai nedideliuose miesteliuose, galima uzsipilti labai seno 98 benzo, del kurio gali kilti daug bedu, todel jei tik imanoma pilkit 95 populiariausia, didziausia tikimybe, kad bus sviezias benzas. Pora kartu esu pasimokes su tuo 98, daugiau as jo nenoriu, atsalus jau iki +5C isvis nesiveda variklis ant tokio seno benzo.
5. Jei variklis sunkai vedasi ir nusimato salciu visada parsinesu akuma namo ir dakraunu jei reikia, bet dazniausiai uztenka tik, kad jis susiltu.
Buna, kad seni varikliai su 2-3 kartos duju iranga lengviau uzsiveda ant duju nei ant benzo, tada uzvedu ant duju ir iskart perjungiu benza, kol pasyla variklis ir tada jungiu dujas vel.
Tos senobines zvakes tikrai uzknisa kur su vienu minusiniu elektrodu, nes su jom zymiai sunkiau uzsiveda nei su tom kur turi po 2-3-4 elektrodus is sonu. Neseniai tuom isitikinau nusipirkes naujas su vienu elektrodu, pirkau nes tipo dujos ekonomiskaiu turetu naudotis, kai sumazini tarpeli iki tiek, kiek minimaliai rekomenduoja variklio gamintojas. Mano atveju buvo 0,7-0,9 mm padariau 0,7 mm (tipo su dujom geriau veikia), bet rezultate gavosi, kad vedasi zymiai sunkiau nei su pries tai buvusiom 3 elektrodu su tarpais po 1,3 mm. Ekonomijos gal ir yra keli %, bet nepatogumu keliasdesimt % per jas.
Aukstos itampos laidai, paskirstytojai ir tt zinoma turi buti tvarkoj, arba blogiausiu atveju, kaip laikina priemone tinka silikoninis purskalas spec AI laidams.
Strong_Bad 2012-01-31 18:34
As tai visad pacirskinu kelias apsukas ir jei nieko, tada palaukiu kokia minute ir vel bandau, tai uzsikuria is antro ar trecio bandymo. Tipo palaukiu kol akumas asigaus ir vel gales paduot kuo didesni ampera (baigiasi jau visai akumas). Sankaba kas be ko isbandytas dalykas labai padeda. Sviesas, ka as zinau, gal porai sekundziu ir sveika, bet pacio vedimo momentu tikrai reik isjungt (jei jungus sviesas dirzelis kriokia, tai amperu suvalgyt turi normaliai).
Kazkai p kreivai ziurisi man zmones, kurie uzsuka rakteli ir cirskina po 5 minutes be sustojimo kol padvesia akumas, o tada jau galva krapsto, tipo viska padare ka galejo
Arthuras 2012-01-31 18:49
Taip ir starterį sudegint gali.
mobilunkas 2012-01-31 18:55
sprendziant apie to prietaiso aprasyma tai jis skirtas tik pakraut akumuliatoriui neatidarius kapoto ir nejungiant laidu prie akumo gnybtu, tad kai tuo prietaisu akuma pakrausi tai masina uzsikurs nuo akumo, o ne nuo to prietaiso, nes per cigareciu pridegiklio laidus nepavyks niekaip perduot keliu simtu amperu sroves, net per kiniskus laidus skirtus masinai uzkurt nevisada galima masina uzkurt, nes itampos kritimas laiduos geras gaunasi ir neuztenka sroves
vitalijuss 2012-02-01 08:34
nu va, šiandien jau keliavau egzotiškai - autobusu
MITEJUS 2012-02-01 09:22
visagalis nuksyras ir geras kaimynas va kas padeda
blizzard 2012-02-01 10:00
Mano dyzelis ko tais daugiau 100km/h traukt nenorėjo šiandien prie -22 aišku dyzelis ne žieminis, 105km/h nuo kalno paimt įstengiau, bet į posūkį įvažiavus 4 bėgiu apie 60km/h atrodok ad gali iš jo ir nebeišvažiuot, meti 3 bet apsukos sukyla, o trauka išlieka identiška, atrodo kad turbinos nebėr . Bet kokiu bėgiu bandant kelt apsukas aukščiau 3000 atrodo kad dingsta kuro padavimas, ar nusukama sankaba, apsukos lyg ir kyla bet greičio rodyklė niekaip ir trauka tiesiog dingsta, atrodo kad išmuštas laisva bėgis..
Tokį bajerį pastebėjau prieš porą dienų irgi ryte kai buvo apie -20, bet dieną prie kokių -12 važiavau prabandyt tai vietom ir 150km/h pasiėmęs buvau trauka normali.
Tai įtariu kad kažkokiu mistiniu būdu kuras daro savo gal būt jis per tirštas, tik dar nesuprantu kodėl visiškai nukertama trauka ties tokiu apsukų diapazonu gal elektroniškai. Šiaip sankaba keista prieš gerus metus ir iki šiol nieko panašaus nebūdavo ir ir prabandymo metu tikrai spaudžiau ir nieko..
Gal dar kam be manęs panaši problema yra?
p.s. užkūriau gal po kokių 15 sekundžių starterio sukimo, sunkiai bet pagriebė kurą.. lauksim didesnių šalčių ir bandysim tada kūrt
Arthuras 2012-02-01 10:36
Taip negali būt.
Vytax 2012-02-01 10:45
Prie didelių šalčių dyzelio (ypač vasarinio) bakuose susidaro toks kaip ir parafinas. Kuris užvedus automobilį susirenka ir užkemša bake esantį sietuką. Dėl to sutrinka kuro padavimas ir tai pasireiškia variklio galios trūkumu ar išvis variklio užgesimu/neužsivedimu.
Norint to išvengti, vienintelis kelias naudoti dyzelio priedus.
blizzard 2012-02-01 11:07
Arthurs, tada gal taip atrodė kitas variantas, oro srauto matuoklė knisa protą, bet kaip sakiau prieš 2 dienas trauka irgi buvo taip pat dingus, bet po to dieną viskas normaliai buvo. Tai greičiausiai bus dėl to parafino kaip Vytax sako, žinau kad ne man vienam daugiau 100km/h išvystyt neišeina
p.s. padarysiu ekspermentą, pripyliau dyzelio į du stiklainius, vieną padėjau lauke kitą kambarį, po to nufotkinsiu kaip atrodo dyzelis prie -20 ir +20
Arthuras 2012-02-01 11:29
Švarų kurą pili, ne iš kanistrų? Filtrus pasikeitęs?
blizzard 2012-02-01 11:44
Kuras švarus, dėl filtrų neaišku neatsimenu kada keičiau
Edmundas 2012-02-01 12:32
Arthuras 2012-02-01 12:42
Filtrus verta pasikeist. Dyzeliui didesnę įtaką turi kuro filtras.
vitalijuss 2012-02-01 13:01
tas parafinas užkemša ne sietuką, o kuro filtrą. jei nori važiuoti normaliai - pastatyk mašiną šiltai, išsipilk kurą, prisipilk arktinio dyzelio arba žibalo ir tada dyzelio, palaikyk užvestą, kad prasivalytų filtras, o dar geriau pasikeisk jį. Kitas variantas - palik mašiną iki šiltesnių orų, bent jau aš taip šiandien padariau..
Beje, pyliausi vakar dyzelį iš kanistro, kuris stovėjo nešildomam garaže, tai atrodė, kad kisielių pilu
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip užvesti automobilį atšalus orams?