Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
blizzard 2012-02-01 14:45
Įsidienojus trauka grįžta šiandien tas pats buvo o realiausias atsakymas yra štai šis
Čia yra dyzelinas prie maždaug -20 ir dyzelinas prie maždaug +20. Skirtumas matosi pirmuoju atveju jis labiau primena aliejų nei skystį..
Arthuras 2012-02-01 14:53
Ne iš degalinės pili? Jei iš degalinės, tai visiems tas pats, bet trauka dingti vis tiek neturi.
Smėlis 2012-02-01 15:13
Keisk filtrą ir zyzelį į žieminį. Pernai su filtru irgi cirkų turėjau. Jį pakeitus, visos traukos bėdos baigėsi akimirksniu. Bet man jau buvo pasiektas toks lygis, kad kartais pasiekęs 40kmh iš laimės plodavau ir jausdavausi kaip antrą kosminį greitį viršijęs.
andriulis 2012-02-01 18:06
Sankabos ismynimas bei sviesu ijungimas pries kuriant masina tikrai rekomenduojamas. Siaip yra nesiojami elektros energijos saltiniai. SIaip neblogas dalykelis, prie tokiu salciu atsinesus ir namu "sviezios" energijos tikrai ne pro saly. Tas irenginys jungiamas per krokodilus i akumuliatoriaus klemas. Apie pora simtu man atrodo kainuoja toks prietaiselis.
Pats asmeniskai vakar masinos prie -17 neuzkuriau, bet idienojus uzsikuriau ir pavazinejau po miesta gera valandele, tai siandien prie -20 uzsikure.
AdutisTM 2012-02-02 04:48
Gal kas zinot, ar yra skirtumas akumuliatoriui, ar jis per nakti atsalo, ar prabuvo lauke (pastaraisiais orais) dvi savaites? Nes iki siol neteko per tokius salcius palikt masinos ilgiau nei parai, o dabar, kai grisiu savaitgali (per pacius salcius), bus praeje dvi savaites...
Bent jau pernai prie -25°C uzsikurdavo, bet napasakyciau kad lengvai. Idomu, ko tiketis si karta? Auto benzininis.
kionig 2012-02-02 05:31
Ale, kaip žiūriu dauguma čia tinginių sėdi Negi sunku išeit vakare ir pašildyt mašiną ant tuščių kokį 15 min. Ryte tikrai bus mažiau problemų vedant.
Arba turėt antrą akumą bagažinėje ir reikalui esant pasijunkt su laidais, arba dažniausias atvejis nuo kaimyno su laidais
Apskritai akumuliatoriams šaltis yra kirvis. Nesvabu kiek prabuvo akumuliatorius šaltyje. Daug svarbiau yra koks jo amžius ir kiek jis ciklų įkrovimo iš iškrovimo turėjo bei kiek liko jame talpos. Kuo senesnis akūmas tuo jis mažiau geba atiduoti dideles iškrovimo sroves, kadangi didėja akumuliatoriaus vidinė varžą. Ją sąlygoja švino plokštelių sulfatacija.
Prisimenant chemija, kad elektrolitų laidumas mažėja, mažėjant temperatūrai. Taigi ir vėl turėsime, kad akumuliatoriaus vidinė varža didės, kas sumažins iškrovimo srovę. Ir taip galima tikėtis sunkesnio mašinos užvedimo per šalčius.
blizzard 2012-02-02 10:24
Jop, mano akumas šiandien irgi jau nebegyvas teks kraut, o jeigu ne tai pirkt nauja
Smėlis 2012-02-02 11:11
Nu ką, savo dyzelinį katafalką šiandien jau palikau žiemoti iki šiltesnių laikų. Nebeužsikūrė...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip užvesti automobilį atšalus orams?