Linkomanija vėl priima piniginius pervedimus, jos savininkams ruošiama nauja byla

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

- 2012-02-01 00:15
DB atrodo, patvirtino įstatymą, kad jei tavo diskas šifruotas, o tu nepasakai slaptažodžio = pripažįsti visus kaltinimus. Kol kas Lietuvoje to bijoti nereikia, bet priėmus tokį įstatymą ir pas vartotoją radus šifruotą bylą, teoriškai galima būtų rūryti už vaikų pornografiją, piratavimą, ir valstybės paslapčių vogimą, jei tik tas vartotojas paslaugiai neiššifruoja tos bylos
kionig 2012-02-01 00:34
O jau tipo sunku juo naudotis. Vat pradės žmonės naudotis. Aš laisvai galiu savo duomenis šifruoti ir neatskleisti niekam. O ir yra begalė sunaikinimo būdu. Taip kad pasitelkti vien kompiuterio konfiskavimu nėra logiška. Nes tam galima prigalvoti milijona priežasčių išsisukinėjant. Kad įklius žinoma, bet ar sugebės lanva įrodyti jų kaltumą objektyviais metodais ? Thats is the question
BadAmigo 2012-02-01 00:41
Vaikiškai pakalbėjai. Žmonės papasakoja, kur lavonus paslėpė, o jis slaptažodžio neišduos
BadAmigo 2012-02-01 00:48
Ir vėl klysti lygindamas - labiau tiktų pavyzdys, jei byloje būtų nukentėjusioji, tu būtum įtariamasis, ir atsisakytum duoti DNR pavyzdį. Beje, precedentas jau yra - jei atsisakysi tikrintis blaivumą, gausi maksimalią bausmę
kionig 2012-02-01 00:55
Nu taip galiu susigalvoti bet kokį ilgą slaptažodį ir jo neatsiminti, pamiršti. Ir ką tu man ? Galiu sudeginti per dešimtasias nanosekundžių hardo kontrolerį, oj ir pažiūrėsiu kiek vargo tau teks atrinkt duomenis Viršys Lanvos biudžetą... Tokia logika vadovautis yra siaura, neadekvatu ir labai šališka. Atminkite vieną dalyką: kol teismas neįrodė kaltės, tol niekas nėra kaltas. O, kad mesti kaltinimus turi būti nustatytas aktas, kad įvyko būtent su tuo kompu, tuo metu ir tuo laiku ir su tokiais failais. Kažkaip lanva dar nesugalvojo būdų kaip nustatyti tai, kurie nepažeistų įstatymų. Jie griebiasi už to pačio beviltiško šiaudo, kad pavaizduoti, jog kažką veikia. T.y. tik "pakazūcha" ir ne daugiau. P.S. Eikit vaikai, aš net neturiu acc linkomanijoje
kionig 2012-02-01 01:06
Nelyginkime piršto su ... "Piratavimas" skirtingai nuo kitų nuskalstamų veikų labai skiriasi. Šiuo atveju informacinių technologijų amžiuje labai daug būdų sunaikinti duomenis. Taip kad paėmus kompiuterį kaip nusikaltimo įrankį yra dar ne viskas. Čia lygiai taip pat kaip žmones apkaltina neteisingai kaltinimais ir pasodina į kalėjimą dešimčiai metų, o dar po dešimties paaiškėja jog tas žmogus buvo nekaltas. Beje, kadangi duomenų slėpimui, sunaikinimui yra daug būdų ir jie lengvai įmanomi. Pakalbėkime apie tai iš kur visgi atsiranda visų piratinių failų nuotėkis ? Kažkodėl gudručiai pasisakantys už actą ir kitą šlamštą kovoja su pasekmėmis, o ne realiomis jų priežastimis. Na taigi, kas papasokoks kaip į internetą nuteka info ?
BadAmigo 2012-02-01 01:20
Matai, kalba čia ne apie tiesioginių įrodymų sunaikinimą (kas yra labai paprasta), o apie kaltės įrodymą. Ir klausimas yra ne "ar įrodys", o "ar norės įrodyti" (ta prasme ar skirs pakankamai pastangų). LANVA akcija, be abejo, tapo neprofesionalumo sinonimu dėka žmogaus, kuris nesuprato, ką daro. P.S. Aš Linkomanijos accountą turiu; manau, kad tarp namų vartotojų piratavimo nesustabdysi; bet lygiai taip manau, kad verslas turi naudoti legalią programinę įrangą ir gerbti autorines teises.
kionig 2012-02-01 01:41
Šiaip š.. ta linkomanija. Ir apskritai man iš torrentų jokios naudos. Dažniausiai kai ieškau ko, tai ne torentuose, o plačiame internete. Piratavimo apskritai nesustabdysi. Beviltiška. Taip pat nesustabdys niekas ir tų, kurie ir nuleakina visa info, ir tik poto, kuri pasklinda po namų vartotojus. Autorinių teisių gerbimas yra nulinis ir turi būti sutriuškintas, kad pažaboti didžiausias įrašų kompanijas ir atiduoti didžiąją dalį pelno patiems autoriams, kurie galėtų kurti toliau. O ne visokiems autorinių teisių "saugotojams", kurie net patys tikriausiai nežino prieš ką reikia kovoti, o kovoja tik prieš silpniausias grandis. Tai nėra kova. O ir žmonės protestuodami dar ne tiek padarys žalos, nei koks failo atsisiuntimas. Beje, taip pat reikia pamiršti pagarbą apie intelektine nuosavybe. Šiais laikais turi būti kuriama viskas kaip ant konvėjerio ir jų kaina turi būti gana labai maža.
hostgator 2012-02-01 10:48
Nezinau kaip cia, bet jav jau nori priimti istatyma, jei neduodi rakto nuo uzsifruoto hardo, vadinasi esi kaltas. Tarkim atsisiunciu win 8 (kuriu dar nera). Tai galetu apgailetinas Megztukas duodi bauda vien del to, kad pagavo mano ip? Ar turetu kartu ir pc konfiskuoti?
bahuriux 2012-02-01 10:57
Kaltas del ko? Klimato kaitos, terorizmo, ar to, kad Iranas ir siaures Koreja pasidare branduoliniu ginklu? O win 8 nera nelegalu tureti imidza jo neplatinti ir neisirasineti i kompa. Kitaip sakant tu nepazeidi jokiu teisiu kol nepaspaudi sutinku su kazkokiom ten lievom EULA, ar panasiu briedu. Beto sakiau jau kad win 8 neeilinis slamstas ant w7 bazes, kuris sugadins jums nuotaika, kai tik reikes pasinaudoti tuo kuo jus norite, o ne tuo ka jums kisa m$. Jei ka tai sita slamsta galit gauti oficialiai http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/preview
Rukis 2012-02-01 11:11
Ponas vykeli, kokį ale DARBĄ jie atlieka? Policija užtikrina saugumą, o "piratai" ką? Kažką naikina, griauna, žudo? Vien sąvoka "PIRATAI" panaudota netinkamai. Piratas turėtų gauti materialinės naudos (Somalio piratai vogia žmones ir prašo išpirkų, TIKRIEJI kompiuterių piratai vogia informaciją ir ją parduoda arba PARDAVINĖJA piratinius filmus, žaidimus ir t.t.). Įdomu, ponuli, ar pas jus patį nerastumėme nelegaliais atsisiųstos medžiagos. Be to kaltint patį asmenį dėl to, kad dirbdamas paprastą darbą negali užsidirbti pakankamai, kad nueitų į kiną ar nusipirktų viską legaliai nėra intelektualios asmenybės bruožas. Tai labiau kvailumas ir/ar bandymas sulyst kažkam giliai į subinę.
Gnostic 2012-02-01 15:37
Apskritai nera tokio dalyko kaip pirato, nes tai vagiu korporaciju sugalvotas terminas Pvz. nusiperku filma ir paziuriu vakare su draugais - tai mano draugai jau piratai? Arba tas pats su muzika - nusiperku muzikos ir klausausi, kad aplinkiniai irgi girdi - tai cia jau dalinimasis? Tai kodel neuzdaro radijo stociu? Isvis si termina galima apskusti kaip diskriminuojanti - jei as gyvenu vienas ir neturiu seimos su kuria gyvenciau ir kad neturiu pakankamai pinigu, bet vistiek privalau pirkti tai, ka koks sesiolikmetis su savo visais broliukais ir sesutem gali naudotis (pvz. win, filmai, muzika), nes jiems tetukas viska nupirko ir sukiso i savo kompa ir leido juo naudotis visiems. Buti pavadintam piratu tai tas pats kas buti isvadintam "forever alone" ir tukstantine bauda gaut (kuom cia skiriasi buti isvadintam nigeriu ir gaut i dantis?). Jei lygios teises tai tegu visus mazamecius kisa uz grotu, nes jie nepirko uz savo uzdirbtus pinigus vindoziu ir kitokiu dalyku, bet naudojasi, nes kazkas su jais dalinasi. Sharing is caring.
sigitas69s 2012-02-01 15:47
Kur tu matei, kad ant DVD disko butu parasyta "be reklamos ar anonco nepaziuresi"??? Ar esi girdejes, jei panaudojai komp prog koda ir programa tau netiko/nepatiko galetum grazinti i parduotuve????
sigitas69s 2012-02-01 16:00
Jeigu jau taip kovoja uz autorines teises- tai tegu uzdraudzia ir MP3 grotuvus pardavineti, mobiliakus su MP3, telikus, DVD grotuvus su panasiom funkcijom- juk pagal LANVA kazin kas jau cia CD muzika spaudzia i MP3- juk ji beveik visa "piratine"
Swift RR 2012-02-01 16:36
Teoriškai įmanoma, bet praktiškai ne. Žmogų reikia auklėti o ne prieš jį kovoti, pamastyti kad žmogus dėl mažų atlyginimų Lietuvoje negali nusipirkti kas jam už jo triūsą priklausytų, tai gerbkime žmones ir leiskime apsispręsti jiems. Tiesiog bloga darosi skaitant dyką duoną valgančio žmogaus svaisčiojimus, loti ir kanžiotis argi tai darbas?(aš irgi taip moku) peace
Swift RR 2012-02-01 16:51
Tas nuo senų laikų likęs verslas(įrašų studijos, platintojai, ir bėsas žino kas) nori išlikti. Va dabar paleisiu garsiai groti muziką nu ir ką? aš piratas! (tikrai nevykęs terminas...) Ir dar pasirodo ponai platintojai susižeria beveik visą atlikėjų pelną... Argi tai sąžininga? Kartais nenorit atlikėjai paduot į teismą, dėl tokios jūsų padėties? Žmogus bent džiaugtusi kad pirkdamas kompaktinę plokštelę paremia atlikėją...