Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2012-02-17 12:39
Turiu ketvirta guoli tdi ir kartais pamastau i ka galeciau pakeisti si automobili, bet po pamastymu suprantu, jog nera automobilio rinkoje kuris butu to vertas. Zinoma dabar pasaulyje vartojimo bumas (pirk-mirk) kaip jau ir as moraliskai atrodau pasenes su tuo guoliu, bet kokiam automobilyje as gausiu tokias kuro sanaudas kaip ir manajame guolyje? zinant nauju automobiliu nepatvaruma, nesinori moketi uz kiekviena apsilankyma pas meistra po 250lt.
Saugumas? Kiek zinau, pagrindiniai saugumo dalykai manajame bolide yra, o perkant nauja is salono automobili (bazini) jokiu inovaciju jame nebus, o jei to noresi, krapstysi dar daugiau pinigu.
Zinoma nesakau, jog tai yra idealus automobilis be trukumu, bet man tokie trukumai kaip prasta garso izoliacija, mazai vietos gale sedintiems ar kietesne vaziuokle (nors man tai ne minusas) ne motais.
O kad Lietuvoje vaziuoja daugumoje senienos, tai ko cia stebetis? geras auto europieciui su vidutiniu atlyginimu daleiskim 1700 euru kainuoja beveik 18atlyginimu, o Lietuviui tas pats automobilis su 1700lt vidutiniu atlyginimu kainuoja beveik 61 atlyginima. Tai koki mes cia dvirati isradinejam?
bahuriux 2012-02-17 12:57
Dar vienas baisus dalykas su apynaujais auto, kad ju dalys kainuoja nesveikus pinigus ir remontas taip pat, diagnostikos ir tt. O genda jie nemaziau nei seni kibirai, nes yra daugiau daliu juose reiskia daugiau ir kam gesti, beto jau nebera tos kokybes pas vokiskas auto kokia buvo iki 95m.
Del ekonomiskumo geriau nejuokinkit su naujais auto, paimkit nuo 80m betkokia masina, tarkim kokia audi 80, arba ascona/vectra ir lyginkim kiekvieno sekancio modelio kuro sanaudas, gausit soka kai palyginsit ypac tragedija su dyzeliais. Tik zinoma karbiuratoriniu varikliu nereiketu lyginti su ipurskimu.
Arthuras 2012-02-17 13:30
Kvailas lyginimas. Reikėtų lyginti naują - naudotą už tą pačią kainą. Tada dar galima daryti išvadas. O dabar, lyginti 15000lt kainuojantį ir 150000lt kainuojantį - kažkaip nesiriša.
Anonymous 2012-02-17 14:08
Naujas geriau. Aišku!
Paskaičiuokim, maniškis auto pirktas už 2000 litų, ir ryja 5,5 ltr/100 km. Tad jei už 50 000 litų nusipirkčiau auto, kuris ryja 5 ltr/ 100 km, ženkliai sutaupyčiau.
skacukas 2012-02-17 15:05
Mano kuklia nuomone už saugumą kelyje turėtų kaip ir didesnę atsakomybę prisiimti vairuotojas, o ne jo automobilis. Bendra tendencija šių laikų yra tokia, jog visa elektronika kuriama kuo protingesnė ir išradingesnė, o kur liekame mes? Jei mūsų automobiliai, mūsų telefonai, televizoriai, šaldytuvai ir ttttt už mus nusprendžia kas mums saugiau, teisingiau, reikalingiau. Kodėl patys lendame po padu technologijų naujovėms, leisdami sau nebemankštinti tos makaulės dalies, kurioje yra smegenys? Dabar automobilis už mus net prisiparkuoti gali (gerai, kad dar žmogui paliekama teisė nuspręsti - kur), už mus geriau žino, kokiu atstumu reikia važiuoti nuo priekyje esančios mašinos. Greitai galbūt ir teisių laikytis mums nereikės, tai už mus galės padaryti automobiliai , juk jiems vis daugiau pareigų vairuojant perleidžiama.
Visiškai teisus straipsnio pašnekovas, anokia čia paslaptis, kad ne tik automobiliai, bet apskritai dauguma prietaisų kuriami šiandien iš prastesnių medžiagų - juk naujovės kuriamos ir diegiamos su tokiu pagreičiu, kad jei tau televizorius tarnaus 15 metų, o automobilis 25, būsi prarastas klientas, kuris galėtų kas 3-5 metus įsigyti naujoviškiausią televizorių, ir kas 7 pažangiausių naujovių prifarširuotą automobilį.
haloo44 2012-02-17 15:18
skacukas, tai nori pasakyt kad airbaga pats turi išskleist? Galėtum mankštint taip makaulę, pažėčiau ar geriau už CAN padarytum
skacukas 2012-02-17 15:45
Nesiginčysiu, yra daug išradimų protingų saugumui padidinti, tačiau šioje srityje taip pat yra ir smarkiai perlenkta lazda. Oro pagalvės, abs, stabdžių, vairo stiprintuvai. Taip, sveikintina. Bet ar tikrai reikalingas pavyzdžiui, mano minėtas atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio jutiklis? Ar ne vairuotojas turėtų jausti savo automobilį ir supančią aplinką? Jei ne, gal tuomet geriau tokiems vairuotojams sedėti autobuse keleivio vietoje?
Šios diskusijos principas yra seni ir nauji automobiliai. Aš už senesnius, su stikliniais žibintais, normaliai cinkuotais kėbulais, ilgaamžiškesniais varikliais; už tvirtus ir patikimus. Man nereikia kosminių mano saugumą užtikrinančių išradimų, vairuoti moku. Be to, kaip sakoma, jei lemta nukristi - nenuskęsi.
Wolfy 2012-02-17 16:19
Aš turėjau antrą guolį ir man buvo gana gerai. O, tau, tai tikrai ketvirto golfo kolkas neapsimoka į nieką keisti, nes jis tikrai nei techniškai, nei morališkai nėra atgyvenęs. Jei dar techniškai tvarkingas, tai važinėji ir džiaugiesi juo.
Esu asmeniškai už senesnius automobilius, nes jie žymiai kokybiškesni, pigesni ir man asmeniškai gražesni. Senesniuose automobiliuose dar gali kažką pats pasitaisyti, o jei naujam kokį "error" išmes, tai būsi bejėgis be autoserviso, kur už tos klaidos ištaisyma nulups apvalią sumelę. Čia tokia tema, kad galima diskutuoti ir diskutuoti be galo...
gRysed 2012-02-17 16:21
Duokit pinigu ir nusipirksim tu nauju automobiliu, ka ce shuda malat...
Ketleris 2012-02-17 16:23
Ka gali pasiulyti naujas automobulis uz 25k lt ir ka gali devetas uz 25k lt...
Arthuras 2012-02-17 18:23
Pritariu išsakytai minčiai, jog jei nemoki važiuot be elektroninių pagalbininkų - už vairo tau ne vieta ir tiek.
Nerkus 2012-02-17 20:58
kiek zinau BMW rengesi gaminti variklius be indeklu jau gal prie kokius 5 metus, cia tipo del taupumo, nes indeklai daromi is kazkokio brangaus metalo. tik va nezinau ar jau jie galima tokius variklius ar ne.
del "error" tai is JAV atsisiunciau uz 30$ kompa kuris klaidas nuskaito, istrina ir dar ten kruva parametru parodo. kiek tokie lietuvoj kainuoja tai net nezinau, bet manau, kad tikrai brangiau. Sis prietaisas man jau atsipirko, nes mano bake yra kazkoks slegio daviklis kuris ziema vis nusiuncia i kompa zinia, kad bake krenta slegis ir as tersiu aplinka. o kai uzsidega "check engine" tai neveikia autopilotas, kuriuo as labai naudojuosi trasoj.
bendrai tai as sutinku, kad dabar masinos yra per sudetingos. Apie dacia tai yra daug geru atsiliepimu. jei rusai pradetu lada's normalias gaminti, tai lietuvoj ju nemazai atsirastu
bahuriux 2012-02-17 21:17
Teisybe, jei nesi bent 50% Shumaherio lygio, vairuok dvirati
Ne jei rimtai tai kiek % vairuojanciu vyru ir kiek % vairuojanciu moteru zino, kad aukstesne pavara reikia perjungti ne tam, kad variklis liautusi skleides dideli triuksma, o tam, kad taip taupom degalus ir variklio resursa, kai nera poreikio pilnai galiai galiai. Ir atvirksciai, kodel negalima lenkti 5 pavara vaziuojant ant 90, kodel reikia 4, ar net 3 jei esi pakankamai "pakvaises", kaip koks Stigas. Juk taip saugiau ar ne, trumpesni laika buti priespriesinio eismo juostoj? Nors kaip ta paaiskinti vairuojanciai moteriai su skrybele, ar pensininkui su kepure?
nightex 2012-02-17 21:35
Nu yra ir nauju geru auto bet yra daug perlenkto saugumo, ka gerai iliustruoja shis reportazas.
bahuriux 2012-02-17 22:10
pataisei man nuotaika, seniai zinojau, kad prancuzai inzinieriai ir dizaineriai neviso proto, kad sitaip sugalvoti padaryti lempas, tai cia reikia genijum buti, vokietis ir japonas tokio sh nedaro.
O as dar matai parinausi kai reikejo opeliui tik generatoriaus dirza pakeisti ir del to turejau atleisti viena variklio pagalve, tai visi GM inzinieriai buvo islinksniuti ir pasiusti ten kur reikia.
Analog 2012-02-18 00:04
O kai jūsų tie kibirai buvo nauji, tai tokie patys kalbėjo, kad nauji auto šūdas Nu aš suprantu, kad ekonomika silpna ir retas gali pirkt naujesnę nei 5m. mašiną, bet jei galėtų, nemanau, kad su kibirais važinėtų.
bahuriux 2012-02-18 11:05
Analog yra nauji automobiliai ir yra isimciu kokybiski ir patvarus nauji automobiliai. Bet gali suzinoti naujo auto bedas tik, kai tam modeliui buna keli metai is kokiu TUV ataskaitu pvz. Arba pirk toyota, nes ju beveik visi modeliai vis dar kokybiski ir patvarus.
O jei nusipirksi vadovaudamasis jausmais masina , verksi.
immortallt 2012-02-18 11:22
Atstumo palaikymo sistema atsipirks po pirmo incidento. Kodel ? Todel kad isvengsi ivaziavimo i sikna - dazna avarija, dazniausiai nukentejusiuju nebuna, tik masinos apdauzomos. O kad cia jau perlenkta lazda, tai gal kai prireiks ir sirdies stimuliatoriaus nesidek.
Visos ASC, ABS ir visa kita gelbeja gyvybes ir musu turta. Zmones nera profesionalus vairuotojai ar lenktyninkai. Nori lenktyniaut - varyk i trasa. O gatveje visi nori saugumo. O gal kaip tas uzsirases ant fb: "zudyk visus, o Dievas atsirinks" ?
Del nauju auto gedimu, pas teva 2000 metu BMW, tai dabar siek tiek pastreikuoja, va buvo bagazines spyna uzsikirtus, dar pora detaliu isejo is rikiuotes, bet del to, kad po avarijos nebuvo gerai sutvarkyta. Purkstuvus va teko pakeisti, bet del to, kad dujine iranga profesionali sudeta ir linkus kimstis. Pas tevo draugo kokiu 2007 BMW 730 dabar, kiek zinau problemu nelabai buvo, o jo masina jau atitarnauja kaip reikalas. Mano mamos Toyota Corola, bazinis amerikoniskas modelis (privalumai visi: automatas ir kondicionierius) apart avarijos - jokiu gedimu, tik pakeist dylancias dalis, papildyti freono (masina berods 2004 metu), pirkom poros metu.
Arthuras 2012-02-18 12:20
Ne taip supratai. Be abejo, tos sistemos gelbsti gyvybes. Bet yra labai blogai, kai žmogus nemoka važiuoti be jų(o vairuotojas turi tą mokėti). Tos sistemos irgi klysta ir fizikos dėsnių neįveikia. Todėl žmonės, kuriems vairavimas - tik transportavimosi būdas - padaro daug skaudžių avarijų, nes realiai naujausi automobiliai nebeleidžia pajusti realių galimybių. Įlekei per greit į posūkį - ESP ištempia. Vairuotojai atbunka. Galvoja, kad jiems fizikos dėsniai negalioja. Ir atsitinka taip, kad ESP nebepagelbsti... O tada didelis bum. Jei norim, kad keliuose būtų saugu, tai juose neturi būti tokių vairuotojų, kurie nesupranta ką daro. Blogas įsitikinimas, kad vairuoti gali visi.
FAIL 2012-02-18 12:33
Dirbu draudime su auto žalomis ir galiu pasakyt, kad įvažiavimas į užpakalį - pats dažniausias įvykis... Ir net patys rimčiausi vairuotojai po to dažnai skundžiasi - vairuoju jau 20 metų, nei vieno įvykio ir va tau... Todėl tokios sistemos tikrai į naudą kiekvienam. toliau eina nepraleidimas automobilio iš priekio ir sukimas į kairę bei akmenukas į priekinį stiklą, na ir dar manevravimas atbuline eiga aikštelėje.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Senas automobilis: už ir prieš