Senas automobilis: už ir prieš

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2012-02-18 13:22
Kartais ne su 3 kartos BMW ten buvo ? Tiksliai nezinau, nesidomiu tiek masinomis. Tiesiog matau kada tevai veza i servisa masinas. Va pvz Mercedez Benz trapsporter darbinis, jam kokie 5-6 metai, tai tas jau genda zaraza. Bet siaip kiek zinau, visi transporteriai tarnauja max 8 metus. Aisku jis po kruviu dirba ir kilometrazas neblogas jo turetu but.
skacukas 2012-02-18 21:50
Sykį ir man įvažiavo - buvo slidu, tokiu atveju jokios įmantrybės neapsaugos. Šiaip neblogai išvystytas visuomeninis transportas, tiems, kam atrodo kad vairavimas yra kažkoks aukštasis pilotažas. Pritariu parašiusiam, jog vairuotojus bukina tai, jog jiems nebereikia suvokti fizikos dėsnių, už juos tai daro automobiliai. Antras dalykas, jei aš per užsižiopsojimą įvažiuosiu į kitą automobilį, tai man bus gera pamoka vairuoti atidžiau. Jeigu už mane stabdinės automobilis kur jam atrodys kad reikia, kaip man reaguoti. Kas valdo automobilį? Tiesiog būkime patys atidesni, visi juk mokėmės vairuoti,laikėme egzaminus, kasdien dalyvaujame eisme, gal pradėkime reikalauti daugiau iš savęs ir patys prisiimti atsakomybę. Ne automobilis kaltas kad padarome avariją, žinoma, jei jis techniškai tvarkingas.
skacukas 2012-02-18 21:57
Beje,pagavo smalsumas - jeigu noriu aplenkti automobilį? Kaip su ta atstumo palaikymo sistema? Ji neleis man priartėti prie lenkiamo automobilio ar ją galima išjungti? Gal kas žinote
Robkinas 2012-02-19 02:08
Tai tu nenorek, kad mersas sprinter penkiu metu senumo atlaikytu kaip naujas. asmeniskai vairuoju sprineti penkiu metu senumo, tai gedimu pasitaiko, tik kol kas vaziuokleje, bet kilometrazas kalba uz save - per metus apie 60 000 km lietuviskais keliais. tai as laikau toki dalyka kaip labai istverminga automobili.
immortallt 2012-02-19 12:22
Lietuviski keliai Jie yra nuostabus! Pavazinek Latvijoje ir Lenkijoje, tada grizes i Lietuva nori asfalta buciuot, ypac po Lenkijos. Na taip taip, sutinku kad daugiau apkraunami, bet pvz musiskis tai net rudyt pradejo, nors sako, kad mersai rudyjimo problema issprende. Vakar kaip tik su 730 savininku buvau susitikes, tai apart nedideliu apgadinimu ar tiesiog dylanciu detaliu keitimo, reguliavimo, automobilio palikti servise dar neteko. O jis vazineja gan daug, nes toks darbas. Del atstumo palaikymo ir vairuotojo "atbukimo", tai jus gal tada imkit dvirati, o tai visai atbuksit, nes net nezinosit, kaip varomoji jega atsiranda. Atstumo palaikymo sistema jei nori gali atjungti. Be to pasiklausykit to pacio Sumacherio interviu kazkur buvo, kur jo klause kokia masina vairuoja ar saugumo sistemas naudoja ir pan - tai jis patikino, kad labai dziaugias jomis. Be to paklausiu taip, jus labiau dziaugsites, kai suveiks tokia sistema ir liksit sveiki gyvi ir masina sveika arba vos vos apdauzyta, ar kai liksit invalidais ar lavonais maisuose ? Man priimtinesnis pirmas variantas. Tas pats su ABS ASC ir visom kitom kontrolem. O vairo stiprintuvas prie ko cia buvo, tai is vis nezinau... Be to kelias yra ne tam, kad vairuotojas galetu ismeginti save ir demonstuori igudzius - ta daryk uzdarose trasose ar aikstelese. O kelyje esi ne tik tu, bet ir aplinkiniai. Praziopsot stabdymo momenta gali del ivairiu priezasciu, pvz pradedi ciaudet - pradesi stabdyt, bet jei uzkirs stabdzius, nespesi pamatyt. O ka jau kalbet apie rimtesnes ligas, kaip cukralige ar tiesiog siaip pasijautima blogai.
andriulis 2012-02-19 15:56
immortallt - gal pasakysi kurioje Lenkijos vietoje blogas kelias? Kad jau net grizus i LT norisi ji buciuoti. Siaip kelio danga Lenkuose jau geresne, tik viena beda, jog jie siauroki. Laukiu nesulaukiu pavasario, bet drebu del duobiu Kaune, nes jos bus ne duobes, o krateriai. Va jei kalbant apie Latvija, tai ten ne kelias, o subine.