Kodėl naujų „iPad“ ekranų tiekėju „Apple“ pasirinko nekenčiamą „Samsung“? (5)
Pačia brangiausia trečiosios kartos planšetinio kompiuterio „Apple" detale, kaip parodė neseniai atliktas šio gaminio „išnarstymas" atskiromis detalėmis, tapo ekranas, kuris kainuoja $70 (~ 182 lt). Tiekėju tapo ne kas kitas, o aršiausias „Apple" konkurentas patentų kare – korėjiečių „Samsung Electronics“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kaip žinome, didžiausia naujojo „iPad“ ekrano ypatybe tapo keturis kartus padidėjusi raiška, lyginant su tais, kurie įdiegti „iPad 2“. Šaltinių teigimu, pasirinkti „Samsung Electronics“ privertė tai, jog kompanijos „LG Display“ ir „Sharp“ nesugebėjo susidoroti su iškelta užduotimi: kompanijos negalėjo patenkinti tokių aukštų „Apple“ reikalavimų, keliamų ekrano kokybei.
Taip „Samsung“ kompanija, didžiausias LCD ekranų gamintoja pasaulyje, tapo vieninteliu naujojo „iPad“ ekranų tiekėju. Beje, balandžio 1 d. didžiausio pasaulyje LCD ekranų gamintojo titulą gaus kitą kompanija. Tiesa, tai bus dukterinė „Samsung Electronics“ kompanija – „Samsung Display Co.“, o naują kompaniją jau palaimino motininės kompanijos akcininkai.
Anksčiau pagrindiniu ekranų tiekėju „Apple“ produkcijai buvo „LG Display“. Jos produkcija buvo naudojama „iPad 2“ ir išmaniuosiuose telefonuose „iPhone“, tačiau laikai keičiasi, o kartu ir „Apple“ pageidavimai.
Pranešama, jog kai tik „LG Display“ ir „Sharp“ pradės gaminti „Apple“ reikalavimus atitinkančią produkciją, jos taip pat galės pradėti ekranų tiekimą naujajam „iPad“, mano analitikai. Spėjama, jog tai gali įvykti jau balandį. Ekranų reikia daug – ekspertų teigimu, per metus rinkai bus patiekta daugiau kaip 100 mln. planšetinių kompiuterių, iš kurių du trečdaliai turės prakąsto obuolio logotipą.