Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
forestbird 2012-04-04 21:22
Nežinau kaip dėl skrydžių, bet kas dėl prekių Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba beviltiška. Kai buvau nusipirkęs internetu prekių iš ecolive ir jų negavau praėjau visas procedūras (tam sugaišau daug laiko ir šiek tiek lėšų), viską ką gali vartotojų teisės kai jūs visiškai teisūs parašyti savo puslapyje kad įmonė nesąžininga.
Nors apgautų buvo labai daug, ecolive prekių nesiūdavo, bet puslapį laikė veiklų dar 3 mėnesius, vartotojų teisės nežinojo nieko (internete daug žmonių rašė kad kreipėsi į ją, bet jai kiekvienas vartotojo skundas tuo pačiu klausymu buvo nauja). Tuo tarpu sistemos per kurią buvo atliekami apmokėjimai atstovai iškart informavo, kad situacija žino gerai.
Taigi, ginkite savo teises, bet prieš kreipdamiesi į Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba paklauskite ką jie gali.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Europos vartotojų centro patarimai kaip elgtis, jei jus atsisakė skraidinti lėktuvu