Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
technologas 2012-04-06 18:12
. O pats turbūt be projektų iškart iki pat Pekino tiestum, kad tik tą 6500 km/h iškart pasiekti? Gal jau pradėjai?
Skeleton 2012-04-06 21:17
immortallt 2012-04-07 11:41
Vel nesupranti kastu strukturos. Straipsnyje aiskiai pasakyta - kintamieji kastai artimi nuliui, nes energija kuria isnaudoji greitinti, atgauni stabdant (na su nuostoliais), vieninteli kiti nuostoliai - silpna oro trintis (isretintas oras), tad jie darytu priesingai, duotu mazesnes kainas nei lektuvai, nes jiems reikia didelio srauto zmoniu. Cia kaip programine iranga - sukurti programine iranga gali kainuoti milijonus, bet jau sukurus irasyti dar viena kompakta kastai yra niekiniai, taip ir cia. Pasiims populiariausia marsruta, koki nezinau, Paryzius - Londonas arba New York'as - Londonas ir kas 10s imetines po kapsulesu 2-8 zmonem. Nuo kiekvieno po 1000LT jei tarpatlantinis, jei vietinis po 200LT ir visi laimingi mokes, nes tikslo vieta pasieks maziau nei per 2h.
Tikrai rimta vieta yra, tai projekto finansavimas. Kapitalo kastai milziniski, bet priesingai nei pvz atomine, nesukuria jokiu isipareigojimu, pavojaus, priklausomybe nuo energetiniu islaidu maza. Toki tuneli tiesiant, jau turbut butu nutiesta ir elektros jungtis, tad pasaulio energetika butu sujungta ir ja balansuot butu dar paprasciau. Plius sviesolaidzio kabeliai, kas pagerintu rysius tarp zemynu, nes dabar yra gan daug saliu, kur letai veikia rysys. Pats kai dabar po 20 saliu puslapius vaikstau, tai ryskus skirtumas tarp Kanados ir kokios Prancuzijos. Kanados 5MB siuncia ilgiau nei prancuzijos 50MB faila.
Dvigubas nulis 2012-04-07 12:11
Tarkim, kad nereiks tiek daug energijos, bet tiek pastatymas, tiek investicijos į šį dalyką reikalautų ne 10 ir ne 30 milijardų dolerių investicijų.
immortallt 2012-04-07 14:49
Pastatymas, investicijos - fiksuoti kastai. Nesvarbu jau tu paleisi tik viena keleivi per metus, ar viena kas sekunde, jei investicijos tokios pacios.
Neignoruoju, pamirsau, praleidau ar dar kas nors arba netaip supratau. Nezinau as technologijos niuansu, bet ka perskaiciau straipsnyje, tai kad kintamosios sanaudos itin mazos, kiek ejo suprasti, kad palaikyti jokios itin aukstos itampos ir daug energijos reikalaujancios nebuvo. Gal tai fantastika, as nzn, nes is manes prastas fizikas.
Alfredukas 2012-04-07 14:49
teigimu, montuojant magnetus tunelyje, jis butų labai brangus. Todėl iškėliau mintį, kad gali būti ir atvirkščiai. Dėl kapsulės svorio padidėjimo, tai žinoma neaišku, ar būtų pralošimas, ar išlošimas. Tiesiog rektų skaičiuoti visus variantus.
Rili11 2012-04-07 20:10
Ir kam taip sudetingai? kam tie milijardai? Iskaskit tuneli is paryziaus i Pekina TIESIAI, ir nereikes jokiu magnetu: kai akmeni meti i duobe, juk nereikia kazkokios energijos, kad jis pasiektu dugna? Ir jokiu ten kintamu kastu, vaikai.
Tik jeigu iskasit...
Alfredukas 2012-04-07 21:09
Jei taip paprasta iškast tunelį į Pekiną, pradėk kasti jau dabar, jei tau patinka magmoje maudytis.
Tuxedo cat 2012-04-10 12:42
Tavo mintis pranoko visus šiandien skaitytus anekdotus. Ačiū Tau.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Magnetiniai hipertuneliai: iš Niujorko į Pekiną – per 2 val.