Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Xron 2012-04-18 16:31
Na ka as galiu pasakyti apie zmones kurie kaltina kitus laiko svaistymu... Kiekvienam patinka svaistyti akmenis i kitu kiema, bet dazniausiai savojo dar nebuna issivale... Ganetinai idomu butu suzinoti kokius darbus atlieka zmones kurie ironizuoja kitu zmoniu laiko praleidima uzsiimant tuo kas jiems patinka (komentuojama darbo metu).
O del E sports, tai butu idomu suzinoti daugiau apie organizacija kuri isikurs geguzes menesi. Manau, kad Lietuvos vardo garsinimas e-sporte yra teigiamas dalykas, net jei kitiems tai atrodo laiko svaistymas.
Rukis 2012-04-18 16:36
Aš vis tiek tų "anti-noliferių" nesuprantu. Jiems gal pensijos nemokės, nes yra žmonių kurie žaidžia 24/7? Ar čia geradariais teisuoliais norima pasirodyt ir apšviest bukuosius, kad jie gadina savo sveikatą? Tai geriau jau tada prieš rūkymą ir alkoholį veskim temas, jos daug aktualesnės nei "nolifinimas". Tik kažkodėl tada daug tokių žmonių pradeda patys sakyt "tai mano pasirinkimas" ir t.t. Argi neironiška?
Užbėgant už akių komentarams "Ir vėl lygini kraštutinumus", tai su kuo man lygint? Su žudikais, prievartautojais niekas čia nieko nelygina. Gal lygint su sportininkais reikia? Tada galiu pasakyt, jei dar nežinojot, kad sportuoti ne visi mėgsta. O ir kodėl turėtų mėgt? Nes jūs taip pasakėt?
Ir sakymai "be sažinės graužaties pavadinčiau nolifer'iu" tai gal metas tokiems veikėjams pakeliaut po pasaulį, pažiūrėt kaip civilizuoti žmonės gyvena? Kažkodėl vakarų pasaulio žmonės į tuos "noliferius" žiūri kaip į paprastus žmones. Vieni mėgsta žvejot, "baliavot", skaityt knygas, rašyt ilgus, nuobodžiu komentarus technologijos.lt svetainėje, kiti žaist žaidimus ir dar daug, daug kitų. Aišku, kas per daug tas nesveika, bet koks tikslas egzistuot sveikam ir nugyvent 150 nuobodžių metų, nei gyvent vos 60, bet GYVENT ir mėgautis gyvenimu?
Aš ginu tuos žaidimų mėgėjus, fanus ar fanatikus, arba kitaip jūsų vadinamus "noliferius", kurie sugeba užsidirbti pinigų (nesvarbu ar žaidimuose, ar "reale"), kurie nesėdi ant tėvų sprando ir nėra našta valstybei (pašalpos). O jei jie sugeba suktis piniguose ir gyvent taip kaip jiems patinka, tai man visiškai nesvarbu ar jie 1h ar 24/7 sėdi prie kompiuterinių žaidimų.
Pumper 2012-04-18 16:53
Gal ponas pasakysi tada, kas yra "gyvenimas", jei į jį neįeina nei geiminimas, nei tūsinimasis, nei kelionės, nei biliardas ir pan.?
Arthuras 2012-04-18 16:57
Man tai iki lempos, ką jūs darot. Man tik juokinga, kad po to skundžiatės, kad į jus žiūri kitaip. Jūsų veikla ir atspindi pačius jus. Supraskite tai.
Gyvenimas kažkokia priklausomybe - ne gyvenimas. IMHO. Ypač jei ji turi žalos.
Thorn 2012-04-18 17:04
Kazkas prasmingo. Individualu.
Windas 2012-04-18 17:05
Arthuras, bet nepasakiai kas yra gyvenimas... tik svaiciojiojimai kurie nusako tavo nuomone, bet tu ja pagrysk.. ishsakyk kuom tu esi vertingesnis siam pasaulyje nei geimeris?
Pumper 2012-04-18 17:11
Kas tau prasminga/individualu, kitam atrodo visiškas gyvenimo švaistymas.
Nierka 2012-04-18 17:11
Iš prigimties žmogus yra socialus GYVŪNAS. O ką daro gyvūnai? Juda, dauginasi, medžioja, žodžiu, aktyviai gyvena gamtoje. Todėl visa virtuali veikla priešinasi žmogaus prigimčiai (aplamai, sėdima ir nejudri veikla).
Tad žmogus turi kuo daugiau judėti, aktyviai gyventi (nes jis socialus) ir kuo mažiau priešintis prigimčiai, nes tik tuomet jis bus sveikas ir laimingas.
Arthuras 2012-04-18 17:16
Gyveni tada, kai nesi priklausomas nuo ko nors. Kai prasideda priklausomybės nuo žaidimų, nikotino, alkoholio, narkotikų ir kt. - tai nėra gyvenimas. Priklausomybė nuo kelionių(tarkim) nėra žalinga, atneša daug realios naudos, todėl tai realiai yra pateisinama. Nei žaidimai, nei alkoholis ir t.t. neatneša jokios realios naudos. Nebent užsidirbi lošdamas, gerdamas. Aišku, atmeskime simuliatorius, tenais jau kitaip.
Rukis 2012-04-18 17:18
Tam tikros visuomenės grupės visada į kitus žiūri kreivai... chum forsiukai chum... Tačiau kitos grupės gali bent jau išmokt nekreipt dėmesio. Beje tos priklausomybių ligoninės yra skirtos alkoholikams, narkomanams ir t.t. Žmonėms turintiems priklausomybę, dėl kurios gali nukentėti aplinkiniai. Ir aišku nepilnamečiams, kurių tėvai nenori vaiko matyt prie kompiuterio, o prie Maironio eilėraščių...
Pumper 2012-04-18 17:21
Ir kiek tokių pasaulyje yra? Koks milijonas iš 7 milijardų gal ir atsirastų, nes būti nepriklausomam ir gyventi civilizuotai yra neįmanoma.
Rukis 2012-04-18 17:24
Beje evoliucija (arba kai kam gali atrodyt, kad tai degradacija) jums žodis negirdėtas? Jei šimpanzė išmoktų užsiauginti kanapes ir pasiruošti suktinuką, tai kažin ar grįžtų po to prie bananų
Arthuras 2012-04-18 17:30
ilgesnio laikotarpio...
MantasNo 2012-04-18 17:56
Jei galima, as pokomentuosiu is tos puses, kuriai kolkas cia niekas neatstovauja - paciu pro-gameriu (pats gal kokius 3metus buvau toks, sudalyvavau kokiuose 50 offline eventu). Niekas profesionaliame lygyje nezaidzia po jokias 12h per diena ir 7dienas per savaite. Tai, apie ka jus kalbat - paprasciausi noliferiai ir su jokiais progaminimais nesusije. Jie tikrai ligoniai. Normaliose organizacijose yra sustatytas grafikas, kaip darbas, maximum 4h per diena (pries turnyrus gal daugiau), nes visgi darbas gan sudetingas ir itampa nemaza. Savaitgaliai, vasara beveik visada laisvi, nebent buna kazkokie dideli renginiai ir bandoma ruostis jiem isskirtinai. Aisku, laisvalaikiu kartais dar asmeniskai keli savo igudzius, jei manai, kad esi ne formoje, bet cia ir bet kokioje veikloje taip buna.
Apibendrinant galiu pasakyti, kad tai buvo vieni is idomiausiu mano gyvenimo metu, nes pamaciau daugiausia pasaulio ir zmoniu skirtingu (nes tekdavo daznai isvaziuot ir i uzsieni, ir Lietuvoje zaist su skirtingu tautybiu zmonemis). Susipazinau su ivairiais zmonemis, su kuriais nebuciau susipazines kitokiu atveju. Daugelis ju dabar labai sekmingai naudoja igyta patirti ir gabumus kitose srityse ir jokiu degradavimo pozymiu nematyt.
Aciu uz demesi. Peace
O24U 2012-04-18 17:59
So true..
Nuo pro-gaming iki priklausomybių kompui nusirito tema.
Pas mus e-sport niekad neprilips dėl žmonių mentaliteto. Kam tai sportas, kam nesportas. Čia visi krepšininkai didieji ir neduok dieve krepšinio nemėgsti..
Nierka 2012-04-18 18:18
Tai ne Hitleris sugalvojo, jis tik tai pasakė. Tai yra užprogramuota žmonių genuose, nes kaip minėjau, jis yra gyvūnas. Evoliucija čia niekuom dėta. Prigimtinis poreikis judėti išliks visą laiką (nebent keistumėm pačią žmogaus prigimtį... kas būtų WOU) ir nieko čia nepakeisi.
O jei dar reikia pavyzdžių, nustok kvėpuoti, valgyti, gerti - ir kas bus? Žlugsi. Judėjimas tokių kritinių pasekmių nesukels aišku, bet tai yra VIENA laimingo gyvenimo sudedamoji dalis.
kestutisz 2012-04-18 18:56
"laimingo gyvenimo sudedamoji dalis" tikrai nėra "aš žinau, kad tau taip geriau"
Rukis 2012-04-18 19:10
.
Nierka 2012-04-18 19:25
Ne, bet juk ir mokslas taip sako juk, kad gera būsena = geri santykiai su aplinkiniais, sportas ir t.t. Bet to paprasto judėjimo iš darbo neužtenka, nes reikia suprakaituot bent, kad būtų nauda Tai va.
Kas dėl evoliucijos, tai vis stebiuosi - kodėl aplinkui tiek daug žmonių nemėgsta bėgioti, o aš labai mėgstu. Tai taip išeina, jog tie žmonės evoliucionavo toliau nuo beždžionės, nei aš? Arne, Ruki?
Rukis 2012-04-18 19:40
Ne, tai priklauso nuo jų protinių gebėjimų/pajėgumų ir patiriamo fizinio krūvio santykio...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje elektroninis sportas merdi?