Kas gi taps kitu „Instagramu“? (0)
Visai neseniai „pakvaišusi“ korporacija „Facebook“ už milijardą dolerių nupirko tik pradėjusį savo kelionę į verslo pasaulį „Instagram“, kuriam tuo metu buvo sukakę tik vieneri metai. Rinkos ekspertai iškart pradėjo laužyti galvas, kas gi taps kitu kompanijos pirkiniu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nedidelė firmelė „Instagram“ sudomino interneto magnatą M. Zuckerbergą paprasta programa, kuri leidžia paslaugos naudotojams fotografuoti, apdoroti gautas nuotraukas nesudėtingais vaizdo filtrais ir pasidalinti jomis su savo draugais.
Netrukus „Facebook“ turėtų atlikti savo pirminį viešąjį akcijų platinimą (IPO) – didžiausią, kaip manoma, per visą interneto kompanijų istoriją – ir gaus (kai kurių ekspertų teigimu, visai nepelnytai) fantastišką sumą pinigų, kurią, be abejo, bent iš dalies išleis konkurentams ir perspektyviems projektams nupirkti.
Štai dar šeši galimi kandidatai, kuriuos hipotetiškai M. Zuckerbergui pasiūlė amerikiečių analitikas David Zax (beje, jis pats pripažįsta, kad gėdingai nepastebėjo „Instagram“ potencialo, taigi patys spręskite, ar pasitikėti jo prognoze).
Tai yra akivaizdžiausias variantas. Po to, kai apie jį parašė žurnalas „Time“ (įtraukdamas į geriausių 2011 m. tinklalapių sąrašą), vartotojų susidomėjimas nuotraukų apsikeitimu šia paslauga pradėjo augti geometrine progresija. JAV ji populiarumu nusileidžia tik „Twitter“ ir pačiam „Facebook“. Mygtuką „Pinterest“ visai neseniai savo svetainėse patalpino „Amazon“ ir „eBay“.
„SoundTracking“ – tai muzikinis „Instagram“ analogas. Programa, kuriai taip pat sukako vos vieneri, siūlo pasidalinti su draugais „muzikinėmis akimirkomis“. Paprastai tai yra tik pranešimas, ką jūs klausote šiuo metu, kartu kuris gali būti papildytas fotografija ir komentarais. Kartais tai būna kvietimai prisijungti prie kokio nors puslapio. Programa yra integruota su tokiais gigantais, kaip „iTunes“, „Rdio“ ir „Spotify“.
Iš karto keletas startup’ų iškėlė mintį, jog pasinaudojus „Facebook“ statistiniais grafikais, galima lengvai sukurti socialinį tinklą profesionalams ir taip nugalėti „senuką“ „LinkedIn“. Meeteor – vienas iš tokių: šis socialinis tinklas ieško draugų draugų, kurių dėka labiausiai tikėtina susirasti tinkamą darbą. Jei M. Zuckerbergas panorėtų „sumindžioti“ LinkedIn, jis turėtų atkreipti dėmesį šiame punkte besipuikuojantį „Meeteor“.
Egzistuoja daugybė programų, nustatančių jūsų buvimo vietą, o tuomet pasiūlančių susitikti su „panašiausiais į jus“ nepažįstamais žmonėmis, kurie netyčia atsidūrė netoliese. Pearescope pritaikė dar paprastesnį metodą (ir, matyt, kiek protingesnį): jis suveda vartotojus, kurie turi bendrų draugų socialiniame tinkle „Facebook“.
Startup’ai, skirti „socialinėms kelionėms“, taip pat auga kaip grybai po lietaus: Tripl, Twigmore, Shiroube, Triptrotting… Kodėl analitikas pasirinko būtent „Trippy“? Ar tik ne todėl, jog į „Trippy“ investavo Randi Zuckerberg, Marko sesutė?
- The Wild Card
Šeštoje vietoje amerikiečių analitikas paliko paslaptingąjį kozirį (tokio pavyzdys), kuris šiandien gali atrodyti neįdomus ir neturintis jokių perspektyvų, tačiau po metų kainuos milijardą. O gal ir ne…