Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Analog 2012-04-27 12:24
Britanijoje gal ir taip, bet Lietuvoje, perkant dėvėtą automobilį, apsimoka.
Pavasarėlis 2012-04-27 12:36
Kam rūpi ta Anglija, mes Lietuvoje gyvenam, čia viskas visiškai kitaip...
Uogienius 2012-04-27 13:03
Automobilis išvis neatsiperka, lyginant su peškom, dviračiais ir autobusais. Visi šneka tik apie patogumą, kodėl naudoja automobilį. Nekalbu apie tolimesnes keliones, kur nepasieksi šiomis transporto priemonėm, o apie darbo, ar parduotuvės reikalus. Nors mano auto užmiestį rodo, kad 3,6l/100km suryja dyzelio, o mieste 4-5. Vis tiek renkuosi dažnai kitas transporto priemones mieste.
Analog 2012-04-27 13:11
Nu tik nepradėkit rašyt lempinių sąnaudų, kompai dažnai durniuoja ir reikia kokį litrą, pusantro dadėt. O šiaip ta jo, immortal tikrai galėtų papasakot, kaip neapsimoka auto, bet man už tą komfortą nėra gaila susimokėt.
immortallt 2012-04-27 13:34
Jei negaila, tai saunu. Tik dauguma zmoniu nesupranta, kiek jiems tai kainuoja, nes neseka savo islaidu, o paskui skundzias, kad algos mazos ir pragyvent neina. Zinoma neina, kai ant prabangos prekiu tasko pinigus.
Uogienius, tai kaip vaziuoji ir su kuo, kad ryja itk 3.6l ?! Be to bandei sutikrinti pagal tachometra (berods sitaip vadinas kilometrazo matuoklis)
Swift RR 2012-04-27 13:49
Gerai kad pasitikslinai, nes suklydai, kilometražo matuoklis taip ir vadinasi, tachometras- tai variklio sūkių(RPM) matuoklis. Vietoje jo kartais buna suknistas laikrodis(turbūt niekam iš jaunimo nepatinka toks varijantas)
Sljder 2012-04-27 13:54
Tas prietaisas - odometras
O dėl tachometro tai tikrai užknisa kai jis laiką rodo (kaip kažkur radau išsireikšta)
Niekaip nesuprantu prasmės nedėt tachometro, centus jis ten kainuoja.
zahiraz 2012-04-27 13:55
Faktas kad nesamones rodo tavo kompas.
Siaip tai bandyta su n masinu, su 1.9Tdi 81kw vaziuoti. Vaziuojant ramiai 90km/h paprastais keliais tarp miestu,imanoma ispausti sanaudas 3,9l ,nei mililituru maziau. Mieste jeigu labai pasistenksi,imanoma itilpti i 5,1.
sub 2012-04-27 14:10
Lietuvos situacija taip kitokia, bet tik su naudotomis auto, o su naujomis kaip ir UK tas pats.
Analog, o kas tau yra komfortas, už kurį negailą sumokėti?
AP0323 2012-04-27 14:15
su 20 senumo studentas budamas vazinejau dyzeliu, tai vidutines 5,5 l / 100 km, A2 mazoka, bet tilpt uzmiestyje galima i 3 litrus bei VW lupo taip pat 3 litrai,nors ten miniatiurine.
Aritmometras 2012-04-27 14:36
Kaip beskaičiuoju man geriau turėti automobilį. Kelionė iki darbo 10km, per savaitę nuvažiuoju 100km vien važinėdamas pirmyn atgal į darbą. Jei važinėčiau su mikroautobusais, kelionė į vieną pusę kainuotų 5Lt, per savaitę - 50Lt. Autobusas ir troleibusas netinka dėl kelionės laiko. Geriau aš tas papildomas 10-15 minučių skirsiu miegui ar valgiui. Taigi, už 50Lt galima nusipirkti daugiau kaip dešimt litrų saliarkos, o tai reiškia, kad žiūrint vien į kurą, galėčiau važinėti džipu ir nesiskųsti, kad brangiai važinėju.
Žinoma, dabar galite pradėti kalbėti apie padangas, remontus, tepalus ir kitus dalykus. Lygiai taip pat išlaidų reikia ir gyvenamajam būstui, bet kažkaip susitaikom su tomis eksploatacinėmis išlaidomis. Neteigiu, kad visur reikia lakstyti vien automobiliu, tačiau tikrai yra situacijų, kai jis vertas tų pinigų.
immortallt 2012-04-27 15:56
Taip, tikrai daug zmoniu automobilis yra butinas, bet dar daugiau zmoniu automobilis nebutinas. Vaziuoja nuo stoteles iki stoteles, tokiems automobilis nebutinas, bet kiti gyvena uzmiestyje, dar kitiem darbas reikalauja masinos ir t.t. ir t.t. Pvz. mano ofisas yra senamiestyje, jei man ten varyt reiktu ir dirbti, tai parkingas atsieitu kaip minimum 16LT - visa valanda mano darbo, kuras dar papildomai, o kur draudimai, amortizacija ir t.t. O ir siaip masinai skirtus pinigus, kokius kaip minimum 20.000 pasidedi i banka ir gaunu pakankamai palukanu viesajam transportui bei dar lieka kartas nuo karto taksi ar net masina issinuomoti.
kiesza 2012-04-27 16:06
vazineju automobiliu daugiau savo malonumui ir benzinu, o siaip reikalus stengiuosi tvarkytis peskom arba dviratuku.
Ekonomiskiausias kuras tai dujos, idomu kodel jis anglijoje toks nepopuliarus ? nors gal ir gerai, nes paklausai pakilus ir ju kaina sokteletu
pasha 2012-04-27 16:31
Visu pirma, tai kaip Uogienius ir rase - jeigu lyginsim bet kokio automobilio turejima ir neturejima jokio automobilio, tai islaidu prasme, bet koks automobilis neatsiperka.
Todel lyginti reiketu tarkim vidutini benzinini auto su vidutiniu dyzeliniu. Tarkim vidutiniokas benzininis sedanas kainuoja 20k ltl, tai tokspats dyzelinis kainuos 23-25k.
Kazkur skaiciau, kad Lietuvoje apsimoka rinktis dyzeli, jeigu per metus pravaziuoji apie 30k km, taigi beveik dvigubai daugiau nei kad anglijoje. Aisku skaicius gali keistis priklausomai nuo konkretaus masinos modelio ir degalu kainos. Kokie degalai geriausi? Turbut priklauso nuo kiekvieno vairuotojo poreikiu. As renkuosi dyzeli nes:
1. Mano automobilis su dyzeliniu varikliu kainavo lygiai tiek pat kiek ir su panasaus galingumo benzininiu.
2. Dyzeliniam varikliui reikia maziau prieziuros (reciau keiciami tepalai, nereikia prieziuros degimo sistemai - zvakems, di kasetei, etc.)
3. Per metus pravaziuoju apie 40k km.
4. Daug vazinejant mieste, automobilis dyzeliniu varikliu yra dinamiskesnis del didelio sukimo momento prie mazu apsuku, kas labai padeda kai reikia greiciau persirikiuot, kazka aplenkt ar kazkur uzlyst nesutrukdant kitiems eismo dalyviams.
FtBall 2012-04-27 16:49
Kol ūkininkams bus nelogiškai pigus dyzelis tol jie net negalvos benzininės mašinos įsigyt. Nebelieka ką lygint, kai dyzelis - <3 litų(stambesniems ūkininkams gražina PVM), o benzinas jau 5 litus kainuoja.
Tačiau įprastam žmogui, daug nevažiuojančiam, benzininis automobilis geriau, nes mažiau vargo su remontu, o ir kaina nėra labai didelė.
assassin 2012-04-27 17:10
jau tik nereikia svaigti apie tai, ko nezinai. paskaiciuok kiek jie sunaudoja, o kiek tu. idomu ar per 10 metu tiek dyzelio isnaudotum, kiek 1 vidutinis ukininkas per 1 metus isnaudoja. per diena dirbdamas beveik uz 1000 lt gali sunadoti dyzelio, o tu idomu per kiek laiko uz tokia suma sunaudosi. su pvm irgi nera viskas taip lengva, kaip tau atrodo. kai zinosi kaip yra is tikro tada ir sakyk, kad per pigus. kas su tuo susidures, tai 3lt jau yra brangu ir jei kils, tai tik blogiau
immortallt 2012-04-27 17:12
As manau jis turejo omeny, kad be technikos ir lengvosiomis vazineja su tuo paciu dazytu dyzeliu, be akcizo.
assassin 2012-04-27 17:14
matai per metus duodamas ribotas kiekis be akcizo. nera taip, kad kiek nori, tiek perki. jeigu isnaudoji tai turi jau pirkti kaip ir visi. o jeigu neisnaudoji, tai irgi yra blogai. cia kiekvieno reikalas kaip ji panaudoja. tegul pila i masinas, jeigu nori, o jeigu nenori, tai tada ne
Arthuras 2012-04-27 18:15
Čia daugiau subjektyvus komforto dalykas. Su benzininiu tą patį gali padaryt, tik aukštesnėse apsukose.
Visumoje perkant naudotą automobilį, dyzelis yra geresnis pasirinkimas. Ypač važinėjant mieste. O net ir naują perkant morališkai lengviau pilti kokius 7-8 litrus, nei 9-10 litrų.
stiklas 2012-04-27 18:45
O aš pamėtysiu akmenų i dyzelių daržą taip pat. Visų pirma negaliu pakęst jo sukeliamų vibracijų ir triukšmo, sakykit ką norit, kad nauji tdi labai tyliai dirba ir panašiai - bet atsisėdus į to pačio modelio benzininį variantą žymiai maloniau važiuoti, kad ir koks naujas tas dyzelis bebūtų. Dyzelio dinamika niekada nepranoks benzinio, nors ir turi jis tų NM, bet apsukas renka ženkliai lėčiau už benziną, o tie visi tdi,hdi ir kiti panašūs velniai tai 95% atvejų "valint" pradeda tik nuo 2k+ apsisukimų, tad kiekvieną staigesnį manevrą reikia planuoti iš anksto, kad spėtum sukelti apsukas iki ribos kada jis "valina". Remontas dyzelio vėlgi, jei pasiseka ir netenka keist siurblio ar turbinos viskas ok, bet jei pasitaiko šie gedimai - už išleistą sumą dviem benziniam varikliam eksploatacinių medžiagų išeitų. Ir visų dyzelių siaubas - žiema, vertėtų įvertinti kokio akumuliatoriaus reikia dyzeliui norint jį užkurti prie -20, ir kokio benzinui užtenka. Taip kad jei žmogus negauna "žalio" arba fūristų dyzelio, tikrai geriau rinktis benziną.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Tūkstančiai dyzelinių automobilių vairuotojų „švaisto pinigus“