Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
PCP 2012-05-10 10:45
7.Aktyvus visoje įmanomoje medijoje. Apple laiku suprato kad tradicinė reklama nebeveikia taip kaip seniau, žymiai efektyviau tarkim daktarui hausui įkišti į rankas macbooką, ar paleisti į žiniasklaidą naujieną apie vaiką iš bangladešo kuris iškeitė inkstą į iPad.
sabotan 2012-05-10 11:08
Didžiausias ginklas reklama o technologniu požiuriu apple gaminei yra atsilike. Isdurinejimas vartotoju viduri dienos gauna 70 proc pelna is ismaniuju telefonu nors ju rinkos dalis nera didele
miscreated 2012-05-10 11:31
koks vartotojų išdūrinėjimas? vartotojai turi pasirinkimo laisvę pirkti produktą,ar nepirkti.
perihellis 2012-05-10 11:38
išdūrinėjimas būtų, jei sakytų, kad pas mus yra integruotas fotoaparatas su 14x optiniu artinimu, o nusipirkęs jo nerastum. Šiuo atveju viskas normalu, obuolys vertas pagarbos už pasiekimus. Tuo pačiu obuolio viena iš rinkų, kur jie dominuoja visai nesidomi jo galimybėmis ir techniniais parametrais. Paspėliokit kas per rinka
arvis911 2012-05-10 13:29
Gaila, kad firefox neturi priedo su kuriuo galima būtų blokuoti apple straipsnius. Jau nusibodo juodai. Man jau tikriausiai vaidenasi, kad nėra nė vienos dienos, kad technologijos.lt nepanaudotu apple kuriame nors straipsnyje. Jau net iš principo pradėjau nekęsti apple, nes jau nusibodo apple fanai ir "stebuklingi apple produktai".
Creatium 2012-05-10 13:47
Būsiu nuobodus - neskaityk.
šakės 2012-05-10 13:56
Po tokių straipsnių į vienus vartus iškart kyla mintis: katra iš lietuviškų iParduotuvių užsakė straipsnį?
Nerkus 2012-05-10 15:57
del naudojimo paprastumo tai labai suntiku. pas tevus yra kazkoks samsungo muzikinis centras. pirma karta radijo stotis nustatinejau virs valandos. paskui tevai istrauke is rozetes ir visos stotys nusimuse, vel bandziau nustatineti ir jau nebesugebejau:) pagal pateikta manuala nustatyti irgi nepavyksta. tai dabar taip ir stovi su viena stotimi ijungtas. jei toks butu telefonas, tai turbut niekas jo nepirktu.
Artistas 2012-05-10 16:02
Na paskutinis punktas viską pasako. Leidžia naujus produktus sukurtus prieš 2 metus, todėl visi yra pasenę ir neturi pačių elementariausių funkcijų, kurias turi konkurentų produktai išleisti prieš kelis metus. Spėju sekantis iphonas bus 0,2 mm plonesnis ir 5 gr lengvesnis, apple tai pristatys kaip didžiausią stebuklą, kai tuo tarpu dar dabar telefone negalima pasikeist skambučio melodijos į savo norimą. Žodžiu tik visiškai technologiškai neraštingi žmonės gali pirkt tą pravalą.
Mumblefluff 2012-05-10 16:05
O tau gaila?
Paprastas_zmogus 2012-05-10 16:08
Neįsivaizduoju iš kur pas žmones tiek drąsos viešai demonstruoti savo neišmanėliškumą...
Vytax 2012-05-10 17:03
Šito aš labai pasigendu pas kitus gamintojus. Vien tik Dell šiuo metu pardavinėja apie 20 skirtingų modelių kompiuterių. O jei dar pridėsim skirtingos konfigūracijos (CPU, RAM, HDD) kompiuterius, gausim dar įspūdingesnį skaičių. Bet nafig išvis to reikia? Kaip eiliniam vartotojui išsirinkti iš tos galybės tinkamą? Ir dar ypač tada kai prioritetas teikiamas ne galingesniam procesoriui ar dailesniam korpusai, bet patvarumui ar baterijos tarnavimo laikui?
perihellis 2012-05-10 17:10
iš vienos pusės žmonės mėgsta rinktis, kaikurie gamintojai tai jiem ir duoda, galimybę rinktis iš galybės gaminių. Iš kitos pusės žmoguj itin sunku išsirinkti daiktus, kai yra didelis pasirinkimas. Ypač, jei žmogus toje srityje nėra itin raštingas. Taigi iš esmės šioje vietoje galima pastebėti dvi strategijas, kuri geresnė? greičiausiai abi yra geros, nors mano nuomone, daug geriau rinktis vieną iš dviejų ar trijų, negu vieną iš 20 per didelis duomenų kiekis, kurį būtų galima išanalizuoti nesugaištant itin daug laiko
moo 2012-05-10 17:43
Rinktis geriausia yra iš vieno. 100%, kad išsirinksi geriausią iš siūlomų...
Taipogi, sutinku su PCP tik, tai dėčiau į gerokai aukštesnę prioritetinę vietą nes naudojant gudrų product placement VISUOSE įmanomuose komunikacijos kanaluose, galima pirmųjų 6 principų ir nesilaikyti itin principingai.
"".
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Šeši „Apple“ sėkmės principai