T. Paananenas („Skype“): kol save matome kaip mažą tautą Europos pakraštyje, tol tokie ir esame  (0)

„Skype“ inžinerinio centro Taline vadovas Tiit‘as Paananen‘as teigia, kad vienintelis kelias mažoms šalims įsitvirtinti pasaulio rinkoje yra investavimas į žinių industriją: tik pradėjusios save vertinti kaip talentingų žmonių šalis, jos gali sulaukti didesnio dėmesio iš kitų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gegužės 31 – birželio 1 d. T. Paananen‘as kartu su tokių interneto gigantų kaip „Wikipedia“, „Yahoo!“, „SoundCloud“ ir kt. atstovais dalinsis gerąja patirtimi progreso konferencijoje „Login“.

„Su Lietuva teko dirbti 2003-2005 metais ir, palyginti su tuo laikotarpiu, jūsų šalis pasikeitė: įmonės orientuojasi tiek į vidaus rinką, parduodamos savo paslaugas, tiek į išorę – jas eksportuodamos, – sako „Skype“ atstovas. – Jūsų telekomunikacijų ir IT sektorius yra sutvirtėjęs, nors trūksta produktų plėtojimo bei inovacijų. Vis dėlto Lietuva sparčiai keičiasi, daug dėmesio čia skiriama pradedantiesiems verslams, tad manau, jog ateityje jūsų laukia daug gerų pokyčių.“

Pasak T. Paananeno, kiekvienai šaliai svarbu turėti stiprų, visame pasaulyje žinomą prekės ženklą – tai iš tiesų padeda sustiprinti pozicijas kitų šalių atžvilgiu. „Estijai „Skype“ padėjo atverti daug durų visame pasaulyje ir daugelis mūsų šalies žmonių, pristatydami save bei savo šalį, dažniausiai pamini būtent „Skype“, – pastebi T. Paananenas. – Norint sukurti sėkmingą produktą svarbu pritraukti talentingų žmonių, dirbti su malonumu, išsikelti ambicingus ir, svarbiausia, globalius tikslus“. Pasak jo, „Skype“ tapo ypač sėkmingu produktu kaip tik todėl, jog patenkino bendrą visiems žmonėms bendravimo poreikį.

Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: