Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
g3n1us 2012-07-01 15:10
Norėčiau pakomentuoti Microsoft prognozes.
Veikia gal ir gerai, bet patogumo ant PC visiškai nėra ir aplamai planšetėse ir kompiuteriuose naudoti tą pačią OS yra absurdiškai kvailas sprendimas. Klaidina visuomenę marketingu paremtomis kalbomis. Sėkmės "reklamuojantis".
Creatium 2012-07-01 19:43
Klaidinga tavo logika. Žmogus, kuriam visiškai užtenka planšetės galimybių ir jis ją naudoja kaip pagrindinį kompiuterį nebūtinai yra kvailys. Paprasčiausiai vienam kompiuterio reikia programų kompiliavimui, kitam - el. pašto tikrinimui, naujienų skaitymui ar naudojimuisi el. bankininkyste. Ir, manau, tų paprastesnių userių yra žymiai daugiau, todėl jie ateityje galbūt rinksis ne stacionarų didžiulį kompą, o paprasčiausią planšetę. Ypač turint omenyje, kad dabar labai didelė dalis namų turi wi-fi paremtą internetą. Tad prognozė bendrai paėmus yra gan reali. Stacionarūs kompiuteriai finale taps nišiniu produktu. Jį pirks tik tie, kuriems reikia didelių galingumų (ir čia dar klausimas, jeigu tarkim labai ištobulės debesų kompiuterija).
g3n1us 2012-07-01 20:23
Pagal tave, tai kaikuriems žmonėms užtektų ir Smart TV..
Galėčiau drąsiai lažintis iš 3k Lt, kad visi šie pamąstymai yra totali nesamonė. Jau žinau vieną "lamerį", kuris paklausė tokio kaip tavo nuomonės ir verkšleno, kad planšetės yra visiška nesamonė, net žiūrėti į tą pusę nebenori.
Pasikartosiu, planšetės net nepasiekė tokį lygį, kad būtų galima galvoti apie PC išstumimą. Visiškai neapgalvotas absurdas. Nėra galimybės net persikelti fotoaparatų nuotraukas tiesiogiai į planšečių mažus diskus. Vien ši "mažytė" smuklmenėlė gyvenimą gali paversti tragišku. Factory resetai trina visus duomenis. Sėkmės įsiūlant planšetę vietoj kompiuterio..
vyckas 2012-07-01 20:49
Pasakos. Vien komforto atžvilgiu PC toli toli priekyje, kur planšetės niekada nebus.
faktas 2012-07-01 21:07
Manau, kad korporacija "Microsoft" iš esmės visiškai teisi. Tik su metais gal teigia per drąsiai... Labai galingų kompiuterių perspektyva abejojama jau paskutinius dvejus metus. Pvz., korporacija Adobe jau pristatė savo paslaugas debesyse: http://www.adobe.com/products/creativecloud.html Kainos prasideda nuo 30$/mėn. Laisvai gali naudotis planšete, neapkraudamas jos procesoriaus. Labai nesidomėjau, bet kažką panašaus girdėjau ir apie AutoDesk planus.
Problema ne planšetinių kompiuterių galimybės ir tobulėjimas, o vartotojų įpročių keitimosi lėtumas. Kol kas visi intuityviai galvoja - sunkioms programoms reikia sunkios geležies.
infoguru 2012-07-01 23:57
Kai kuriuos įrankius jie duos nemokamai bet tu pas juos hostinsi, sharinsi fotografijas ir pan. ir visa tai už 30 USD mėn. Niekur nekalbama apie nuotolinį programų darbą, tik apie duomenų keitimąsi. Niekur nekalbama kad nereikės galingų PC darbui su šiom programomis. Jie paprasčiausiai pereidinėja į SAS - software as service lygį.
faktas 2012-07-02 00:47
Tada ne taip gerai, kaip norėtųsi. (-: Na bet vis tiek tikiu, kad artimoj ateity situacija pasikeis. P.s, praėjusią savaitę užsižaidžiau su GIMP'u. Gal ir ne toks jau blogis, kaip atrodė iš pradžių.
Creatium 2012-07-02 10:07
Siauros tavo pažiūros. Smart TV kai kuriems būtų per akis (jeigu būtų mano anksčiau paminėtos funkcijos). Kaip jau minėjau, ne visi žmonės yra fotografai, filmų kūrėjai, muzikos didžėjai ar kokie architektai, juo labiau tikrai ne programuotojai, kuriems gali reikėti galingo kompiuterio. Taigi automatiškai paprastiems vartotojams pilnai užteks planšečių. Beje, ar mes žiūrime dabartį ar į ateitį? Ateityje tos pačios planšetės turi perspektyvą tobulėti labai stipriai.
Beje, planšečių diskų mažais nepavadinčiau. Kiek tavo nuotraukos užima? 10 GB? 20? Garantuoju, kad paprastas useris daugiau foto neturės. Tas pats iPad turi iki 64 Gb atminties, kas gali žinot kiek turės kita jo versija. Tad to pilnai pakanka. O jeigu nepakanka - niekas nedraus juk prie planšetės nusipirkt kokį išorinį hardą. Net patogiau, negu viską laikyti vienoje vietoje - PC (išorinį hardą gali gi neštis kur tik nori).
Ir dar kartą siūlau pažvelgti bent truputi plačiau.
vyckas, apie kokį komfortą šneki? Vienam komfortas turėti galimybę kompiuteriu naudotis tik prie stalo namuose, kitam - kur jis nori. Va tau ir komfortas. O pelytę su klaviatūra jau dabar galima pasijungti prie planšetės, o pačią planšetę prie teliko (ir dar bevieliu būdu). Akivaizdu, kad jeigu ateityje PC kompiuterių rinka mažės, automatiškai PC turima priedų dalis pereis ant planšečių.
Volcanotnt 2012-07-02 10:09
Reikes isbandyti, nauja "zveriuka" idomi staigmena.
Christmas_fun 2012-07-02 10:34
Pritariu nuominei, manau tik ivyks tai ne taip greitai. Cia gincyjasi tie, kurie aiskiai neturi planseciu.
Nuo tada kai isigijau planseta laptopa naudoju tik filmams ziuret per hdmi jungti prie tv prijungus ir kartais css palost. Daugiau viska atlieka plansete taip pat gerai ar geriau uz laptopa.
P.s. Lietuviskom raidem sunkiau rasyt dar.
g3n1us 2012-07-02 13:06
Sutinku, kad per daug optimistiškai žiūrima, bet online įrankiai yra ir gan senai..
http://www.photoshop.com/tools/
net photoshop express ir visiškai nemokamai..
O dėl tų 30$, tai čia kosminės kainos.. Pora mėnesių ir gali pirkti naują HDD.. Daug patogiau nusipirkti bet kokį NAS. Dėl softo, tai photoshop senai nebenaudoju, tam yra daug pigesnis ir pilnai pakankamas pixelmator + lietuvius paremi.
g3n1us 2012-07-02 13:22
Šiaip ant apple TV jau galima tikrai daug ką daryti, bet juk nepatogu. Čia ir yra visa esmė, kad nepatogu. Fotografijų ir muzikos su filmais kiekiai priklauso nuo varotojo, bet iš esmės bent vienos rūšies failų turės namažai. Išorinis HDD praras kompaktiškumą, nes plašetėse per mažai energijos, kad pasukti 2.5" HDD. Iš esmės gaunasi taip, kad pirksi visokius priedus ("briedus"), tai daug paprasčiau bus turėti kompiuterį. Debesų paslaugas kategoriškai atmetu dėl kainų. Daug kas nori turėti savo, o ne nuomotis už kosmines kainas. Planšetė patogi skaityti ar kelionėms (jei ultrabook su mb air per sunkūs). Apple TV su google TV filmų peržiūrai.
Maišaisi. Planšetės visada tobulės ir tikrai turės savo nišą, kompiuteriai lygiai taip pat. Esmė tik tame, kad nebent gali pardavimai pasivyti trumpam laikotarpiui, nes planšečių daug kas neturi, o ateityje manau turės dauguma žmonių.Planšetėms dar labai toli iki kompiuterių pakeitimo. Kas atrodo dabar paprasta ir elementaru ant kompiuterių, tai dar nereiškia, kad ant planšečių tas pats. Jei plačiau žiūrint, tai planšetės išnyks ateityje, nes jos nėra tas universalus variantas. Google Glass jau arčiau tikslo.. Bet viskas bus kaip buvę tol, kol nesusitvarkys su tikrai normaliu DI.
g3n1us 2012-07-02 13:33
Matosi, kad neseniai dar turi planšetę ir euforija temdo akis. Aš turiu planšetę ir gan senai, aš ir iš pradžių daug naudojausi.. Dabar galiu pasakyti, kad planšetės paskirtis yra savotiška ir turi savo siaurą nišą. Advanced skaityklė, nieko daugiau. Kompiuteris dar ilgai liks kompiuteriu.
p.s. MS prisižaidė su savo nauja OS ir dabar bando svaigti. Neišdegs. Bus ne ką geresnis laikotarpis nei Vista laikų.
O kas bus po 5-10 metų, tai neverta spėlioti, nes google pradeda dėvimų kompiuterių erą ir visos kompiuterių kryptys priklausys nuo DI vystymosi.
Creatium 2012-07-02 14:19
Nu ką reiškia nepatogu. Tau nepatogu, man patogu. Tai kuris esame teisus? Panašiai ir su filmų turėjimu. Vienas mėgsta geriausius savo žiūrėtus filmus pasilikti vėlesniai peržiūrai (na, pavyzdžiui aš), kitiems tuo tarpu labiau patinka naudotis internetinėmis nuomos paslaugomis (pvz. Netflix) ir filmą už keliasdešimt centų išsinuomoti vakarui.
Reikalas tame, ką aš jau kelintą kartą kartoju, kad yra žmonių, kuriems nereikia didelių galingumų ir talpų. Jiems svarbiau mobilumas, galbūt ir mažesnė kaina (nelygu su kuo lyginsi, aišku). Būtent todėl planšetės visiškai pakeisti PC ir negali. Nes galingumo atžvilgiu tai kažin ar įmanoma. Tačiau tie, kuriems reikia galingumo niekada ir nesirinks kitokio produkto, negu stalinį kompą. Net ir išpopuliarėjus tiems Google Glass, juos rinksis daugiau paprasti vartotojai, kuriems užteks paskambinti, patikrinti paštą, panaršyti internete ir išsiųsti sms su nuotrauka. Jų tų akinių funkcijos realiai tos pačios, kokias turi planšetė (tik pateikimo forma kita). Lygiai kaip planšetę dabar gali naudoti koks inžinierius projektuodamas namą (tarkim su spec. programa patikrinti vieną ar kitą niuansą), tai tą patį galės atlikti ir su tais akiniais. Tačiau jeigu jam jau reikės galingumo, tai jis prisės prie savo stalinio kompiuterio (galbūt ir laptopo).
Ir pats gerai pastebėjai. Ateityje tikrai daugiau žmonių turės planšetes. Ir tai beveik 100% sąlygos PC kompiuterių pardavimų mažėjimą. Neveltui jau dabar stalinių kompiuterių pardavimai kasmet mažėja, tuo tarpu planšečių didėja. Kitaip tariant, jie tampa nišiniais, juos rinksis tie, kuriems reikia galingumo. Kiti tuo tarpu rinksis mobilias priemones.
http://www.inquisitr.com/76157/tablets- ... ill-reign/
http://www.statista.com/statistics/2002 ... 0-to-2015/
g3n1us 2012-07-02 16:26
Tai patvirtini iš dalies, kad kompiuterio negali pakeisti jokia planšetė. Aš nekalbu apie planšetes po 5-10metų, kurios velniai žino kokios bus ir ką sugebės ir kokios bus kompiuterių papildomos kryptys.
O pasakymas, kad daug kas turės planšetes, tai nėra lygus kompiuterių išstūmimui iš rinkos. Kaip ir sakiau, planšečių pardavimai lengvai gali viršyti pardavimų skaičiais kompiuterius, bet tai nereiškia kompiuterio išstumimą iš rinkos, tiesiog naujas produktas kurį įsigys papildomai prie kompiuterio. Kol kas jokiu būdu negali planšetė ar smart tv pakeisti kompiuterio. Žinoma, visada buvo ir bus statistinių "gudruolių". Tarkim kompiuterių "bumui" pradėjus įsibėgėti buvo žmonių, kurie geriau keisdavo mobilius telefonus užuot nusipirkę kompiuterį...
Paskaityk mano pirmąjį postą šios temos dar kartą (ir citatas nepamiršk), nes pradedama grybauti į "lankas", todėl diskusija praranda prasmę. Juk "diskutuoji" tik tam, kad bele kažką pasakyti ir pabandyti užginčyti viską, nes rodos jau išsiaiškinom, kad net paprasčiausias "menkavertis" kompiuterio vartotojas negali iškeisti kompiuterio į planšetę net dėl paprasčiausių "rutinos" smulkmenų.
Creatium 2012-07-02 17:35
Nereikia daryti savo išvadų ir jas pristatyti kaip visų nuomonę. Iš pat pradžių kalbėjau, kad stacionarūs kompiuteriai neišnyks, o taps labiau nišiniais. Tai reiškia, kad juos rinksis tie, kuriems neužteks planšečių galingumų.
Ir jeigu nekalbam apie netolimą ateitį (5 metai), tai apie ką kalbam? Juk galų gale ir straipsnyje, nors ten kiek per daug optimistiška prognozė, kalbama apie ateitį.
Ir galų gale, atrodai kaip užsispyręs asilas, kai bandai įrodyti, kad paprastiems vartotojams dabar neužtenka vien planšečių. Jeigu neišeina suvokti, kas yra paprastas vartotojas, tai pasiieškok statistikos kokius darbus žmonės daro prie kompiuterių ir koks procentas jų tą daro. Kai pamatysi, kad nemaža dalis žmonių viso labo skaito naujienas, siunčia laiškus ar naudojasi bankininkyste, dar gal su draugais paplepa per skype, suprasi, kad jau dabar tokiems žmonėms pilnai užtektų planšečių.
Gal kiek paprasčiau: paprastų stacionarių kompiuterių nebeliks. Bus gaminami tik su xxx kiekiu branduolių, tiek pat ramų ir 10-čia vaizdo plokščių. Kodėl? Nes tik tokie kompiuteriai bus paklausūs. Tai yra juos rinksis tik dėl galingumo. Visi paprasti žmonės, kuriems NEREIKIA galingumo, rinksis planšetes, kiti gal išvis apsiribos tik išmaniaisiais telefonais.
Iš vis, man keista ginčytis dėl tokių akivaizdžių dalykų...
Simplicity 2012-07-02 17:43
Planšetes jau gan dažnai sutinku kaip priedus prie neišmaniųjų televizorių — keli šimtai eurų ir lietuviška TV visada po ranka Visada galima šį reikalą beviele klaviatūra su pele patobulint ir technologijose bus galima rašyt nepakeliant šiknos nuo televizoriaus. Žinoma, mėgstantiems sunkius žaidimus, grafinį dizainą, video montažą, planšetės pajėgumų gali ir nepakakti. Taip sakant, PC bus kaip 760iL BMW lyginant su VW Golf 1.4l — didelis ir galingas, bet už tai reikės gerai ir primokėt.
Jei planšetė ką nors artimiausiu metu ir išstums, tai nešiojamuosius kompiuterius. (Stacionarius kompiuterius išstums išmanieji televizoriai su padoria OS, vaizdo kamera ir interneto ryšiu)
, nėra nieko kvailiau kaip nuotraukas ir kitą panašų turtą laikyti tik vienoje vietoje. Visiems, kurie tokio gero yra prikaupę, rekomenduoju susikurti atsarginę kopiją debesyje, išoriniame kietajame diske, USB atmintinėje ar bent jau DVD diskuose. Tie, kurie nepaklauso, anksčiau ar vėliau atbėga su prašymais ištraukti duomenis iš užsilenkusio kietojo disko. Pasiūlau kreiptis į tuo užsiimančias įmones, bet retas yra pasiryžęs pakloti 300-700€ už nuotraukų atstatymą
Creatium 2012-07-02 17:47
Tai net paprasčiausia logika. Kam man savo mamai pirkti stacionarų kompą, kad ji galėtų sumokėti mokesčius, skaityti naujienas? Tai aš nupirksiu jai planšetę (blogiausiu atveju lengvą laptopą) ir viskas, galės naudotis kur nori, kad ir žiūrėdama televizorių ar gamindama valgyt.
vyckas 2012-07-02 18:30
Creatium tokiem poreikiam kaip tu isvardinai planseciu jau dabar pakanka, nereik tu 5 metu laukt. Tai ar jau ismetei savo pc i siukslyna? Kiek pazystamu turi, kurie jsu nebenaudoja? Juk pagal tave pilnai pakeist gali. o kad apkarstysi plansete klaviaturom, pelem ir televizoriais, tai jau nebus plansete o pc parodija. kvaila ir nelogiska yra lyginti produktus, kuriu paskirtis visiskai skirtinga ir jie vienas kita papildo. Ir kalbet apie vienas kito isstumima. Kad keliem pensininkam kompiuterio reik 10 minuciu i diena paskaityt delfi, tai nereiskia kad asmeniniu kompiuteriu nebeliks. plansetai gerai jei reik interneto pusei minutes ar kur autobuse. Bet namuose jei gryzus nori perskaityt ir parasinet technologijos.lt su puoduku arbatos ar rinksies patogia darbo vieta su padoriu monitorium, klaviatura ir pele. Ar imsi plansete tarp kelieniu ant sofkutes ir paisysi pirstu. ar virtuvej ant taburetes. ir visiskai nesvarbu kas ten pas pc po stalu pastatyta.
Creatium 2012-07-02 18:58
Tai apie ką aš ir kalbu. Jeigu jau dabar užtenka planšetės daliai vartotojų, tai ateityje ta dalis tik didės, didėjant planšečių galingumams. Ir nereikia eit į kraštutinumus su pasiūlymais išmesti savo pc ir pirkt planšetę. Esmė yra, kad jeigu man nereikėtų PC galingumo, tai kitas mano "PC" (kai jau šis suges) būtų planšetė.
O atsakant į klausimą, tai taip. Aš mieliau savo stalą laikyčiau laisvą, neapkrautą. Pasiimčiau planšetę į rankas, puoduką ant staliuko ir pasėdėčiau skaitydamas ir rašydamas komentarus technologijos.lt per planšetę.
Įsivaizduokim taip. Esu paprastas vartotojas, kuris mėgsta per kompą pažiūrėti filmus, naršyti po įvairius portalus (komentuoti juose), redaguoti nuotraukas, na dar kartais kokį paprastą žaidimą pažaisti. Jeigu perku planšetę, aš visą tai galiu laisvai padaryt: visos mano foto tilps į mano planšetę (30 Gb maksimum, vėliau ir planšetės daugiau atminties turės); filmus galiu išsinuomoti ir pažiūrėti internete (o jeigu noriu atsisiųsti ir saugoti, tai nusipirksiu išorinį HDD, kurį tikrai išmaitins planšetė, jeigu jau Microsoft žada, kad galima bus standartines programas per Windows 8 ant planšetės paleidinėti); nuotraukoms redaguoti man taip pat jau dabar pilnai užtenka įvairių programėlių, kurios puikiai veikia ant planšetės ir atlieka visas pagrindines funkcijas, o dar žiū ir Adobe žada įvairias Photoshop versijas planšetėms; žaidimų dabar jau krūvos ant planšečių, o jeigu Windows 8 ir Surface bus tokia gera, kaip žadama, tai galima bus ir standartinius žaidimus ant planšetės pažaisti. Na, belieka klausimas tik patogumo. Kaip didesnį ekraną aš galiu naudoti televizorių (tiems patiems filmams ar žaidimams). Nepatinka lietimui jautri klaviatūra - galėsiu pasijungti paprastą, tas pats ir su pele. Ir joks čia ne išdarkymas. Apie portabilumą (net įtraukiant pelę, klaviatūrą ir išorinį HDD su filmais) prieš PC šnekėti nėra ką O kur dar galimybė įsijungti į 3G ar 4G ryšį mieste ar užmiestyje. Vienintelis dalykas, kurio neturėsiu su planšetė (bent žiūrint dabartinėmis galimybėmis) - tai didelis galingumas. Na, bet jeigu esu paprastas vartotojas, tai man jo ir nereikės, mat dabar visi įrankiai, kurie reikalauja galingumo tai yra žaidimai arba specialios tam tikrų specialistų programos (Photoshop, Illustrator, koks nors AutoCAD ir t.t.).
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
„Microsoft“: planšetės stacionarius kompiuterius aplenks 2013 m.