„Microsoft“: planšetės stacionarius kompiuterius aplenks 2013 m.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

g3n1us 2012-07-02 20:18
Creatium, tai aš apie tą ir kalbu, kad smart tv irgi įmanoma daug kam panaudoti vietoj kompiuterio su daugelio poreikiais, bet tai daryti yra neprasminga, nes daug ką atlikti bus nepatogu. Įsivaizduok ilgų laiškų ar net paprasčiausio CV rašymą ant planšetės, o ką jau kalbėti apie smart tv. Net kai kurių tinklapių nuorodų spaudymas ant planšetės gali pradėti erzinti. Juk jau aptarėm, kad net paprasčiausiai nuotraukų iš fotoaparato perkėlimas į planšetę gali tapti problematiškas. Taip, įmanoma daug ką padaryti su planšete, kas įmanoma ir su kompiuteriu, bet tikrai ne viskas yra taip patogu, kad dauguma kompiuterio vartotojų iškeistų savo kompiuterius į planšetes, o ypač per tokį trumpą laikotarpį, kai joms dar daug kur tobulėti... Tu sakai, kad kompiuteriai taps nišiniais, o aš sakau, kad planšetės yra ir liks nišinės, nes su PC gali absoliučiai tą patį atlikti ką gali su planšete, bet su planšete ne visiškai viską, ką su kompiuteriu. O kalba eina ne apie tai.. Cituoju dar kartą: Kalba ėjo apie laikotarpius kuriuos minėjo MS.
g3n1us 2012-07-02 20:22
Labai puikus patarimas. Tik nelabai supratau, kodėl tu būtent man tai sakai. Aš noriu pridurti, kad visus šiuos "bajerius" atlikti su planšete neturint kompiuterio yra problematiška.
g3n1us 2012-07-02 20:30
Taip, bet jei neturės jokio (net seno) kompiuterio, tai dėl kiekvieno "šūdelioko", kaip įkelk nuotrauką į word dokumentą ir t.t., kreipsis pas tave ir neduok dieve suges kas nors ir garantiniam reikės pasirašyti dokumentą, kad sutinki jog duomenys gali būti pašalinami. O juk duomenų persikelti į kažkur kitur nelabai bus įmanoma. Taigi, išeitis tik viena - ganėtinai didelė debesų talpykla, kurios kaina nėra jau tokia maža. Geriausiu atveju namų NAS serveriuką pasistatyti, bet vargu ar kuris nors išmanys, žinos ar mokės su jais elgtis, jei naudos planšetę vietoj kompiuterio. Čia labai daug problemų iškyla su tais pakeitimais. Gal vienas kitas ir nusipirks vietoj kompo, bet vis tiek bus priversti turėti paprastą kompiuterį arba pastoviai visų prašinėti pagalbos.
g3n1us 2012-07-02 20:37
Va, būtent. Pilnai pritariu. Pasikartosiu. Žinau vieną kaimietį, kuris įtikėjo, kad planšetė gali pakeisti kompiuterį, tai po to keikė tą planšetę, kad šūdas, o ne kompiuteris. Aš su juo pilnai nesutinku, nes pats turiu planšetę ir manau, kad tai puikus dalykas. Žinoma, kad mažiau naudojuosi kompiuteriu, bet apie kompiuterio atsisakymą net negalvoju, o priešingai, sekantis mano IT pirkinys bus ultrabook. p.s. technologijos.lt retai aplankau su planšete, nes tokio ilgumo komentaro rašymas užtruktų ganėtinai ilgai, o ant notebook'o rašau greičiau nei su tušinuku.
vyckas 2012-07-02 21:06
Apie galinguma nieko nesakiau. Siuo atveju tai net nesvarbu. Ir ar ilgai taip issedetum kol sakytum velniop. Viena ranka pastoviai plansete laiko, kita ore kabo pirstu brauko. Na man tai cia kaip pornografija skamba. Viska ka cia isvardinai gali ir su telefonu daryt, bet ar tai butu taspats. Apskritai apie plansete kalbi lyg tai butu pc. Tai ar ne geriau turet tam skirta irengini. Ilgesniam sedejimui ir monitoriaus normalaus reikes, jei zvairas nenori likt. Tai ar kiekviena karta jinginesi ta plansete, kad kaip zmogus internete panarsytum. Ar dar gal ateity zmones maziau internetu naudosis, kad jiem prie plansetes nugriut uzteks? Mobilumas viskas ok cia plansetes puikiai tinka.
Creatium 2012-07-02 21:52
Na matai. O kodėl tavo kitas pirkinys nebus stacionarus kompiuteris? Juk ultrabooku tikrai negali atlikti visko, ką gali atlikti su staliniu kompiuteriu. Pavyzdžiui negali suredaguoti itin aukštos kokybės filmo Jeigu kalbam apie ateitį (kad ir tokią trumpą kaip MS mini, nors nelabai būčiau linkęs juos palaikyti), tai kalbam ir apie tai, kaip gali pasikeisti planšečių (beje, jos taip pat yra kompiuteriai, tik taip priminiau) galimybės. Kaip jau minėjau, nuotraukų perkėlimas nebūtinai yra sudėtingas dalykas į planšetę. Na, tarkim iPadas gal negali "įtraukti" į save nuotraukų, bet tai programinis dalykas, žiū Windows 8 jau gal galės. Apie Wordo dokumento tvarkymą irgi tas pats Su planšete laisvai dabar gali tvarkyti visus pagrindinius failus (o gal net ir su ypatingais plėtiniais, nežinau to). Tai problemų nesukelia. Planšetės visiškai nepakeis kompiuterių. Nes, kaip ir pats teisingai paminėjai, yra sričių, kur jų nepakeis niekas (net ir laptopai). Bet tai yra nišinės sritys. vyckas, nereikia visko taip suabsoliutinti iki ranka ore mojavimo iškėlus virš galvos. Planšetę pilnai gali pasidėti nuo 'ant kelių' iki 'ant stalo'. Su prijungimu tai žinai... Rašiau anksčiau, kad jau dabar galima pasijungti planšetę prie teliko be jokių laidų. Paspaudei mygtuką ir viskas. Ar taip sunku? Nereiks ir jokio monitoriaus pirkt. Na ir kitas dalykas, tai irgi.. Paprasti vartotojai dažniausiai nesėdi prie kompiuterių tiek, kad varvėtų akys (ar liktų žvairi). Jeigu kalbam apie taip vadinamus geekus, tai jie yra nišinės personos, jiems nišiniai ir staliniai kompiuteriai galės būti
vyckas 2012-07-02 23:47
Creatium, as tikiu, kad daug ka galima daryti. Ir kelnes.per galva galima mautis. Klausimas kam reikalinga is saves tyciotis bandant viska daryti atbulai ir ieskant problemu ten kur ju nera. Kai jau egzistuoja patikrintos technologijos. Ar cia koks mados reikalas visur plansetes kist. Ekranas turi buti akiu aukstyje, kur tu desi ta 10 coliu anekdota. Ar taip ir laikysi ant keliu pasidejes. Tai sekmes kupra auginantis Ar televizoriaus ekrane ir emailus rasysi. Va va prasideda geekai ir "eiliniai vartotojai". Cia tokie patys vartotojai kurie praktiskai kompiuteriu nesinaudoja? na tuomet tu gal ir teisus. tokiem plansetes pats tas
g3n1us 2012-07-02 23:54
Na, stacionaraus kompiuterio senokai nebenaudoju, dabar nebent pirksiu iMac vietoj televizoriaus, nes telikų kainos man per didelės, kaip už TV. Na, jei projektoriai būtų pigesni, tai gal dar apie juos pagalvočiau. Imčiau jaučiu kokį macbook air ir tik 13" vien dėl to, kad mėgstu pasinešioti kompiuterį namuose, o filmų neredaguoju, žaidimų nežaidžiu, o planšetė labiau patinka lauke ar trumpose kelionėse. Dar planšetė labai patinka prie TV, per reklamas pamaigyti arba kokią programą pažiūrėti, gaila neina TV valdyti ir įjungto kanalo informacijos matyti planšetėje. Dabar filmus jungiu per HDMI, o kai pirksiu naują kompą, tai iškart imsiu apple TV, nes tai neįtikėtinai patogu, nueini prie kompo, paleidi filmą, ateini prie teliko ir žiūri. Geriau ir būti negali, nes valdymas pulteliu galimas per apple tv. Dėl dokumentų, tai teko kartą redaguoti, na paredagavau, bet tai buvo kritinis atvejis, likęs įspūdis nepatiko, nes redagavau excel, taigi, įsivaizduokite, kaip su pirštu reikia pasirinkti langelį, tada dar reikia priversti redaguotis, nes šiaip klaviatūra neiššoka paspaudus ant langelio vieną kartą, o staigus duoble touch gali užgrybinti, kaip zoom, o ką jeigu reikia pažymėti kelis langelius, arba perkelti langelį, arba kampą nuvilkti žemyn, bet čia ištaisoma programiškai ir excel vargu ar prireiks daug kam.. Vat, kad planšetės taps labai populiarios, tai pilnai sutinku, nes turiu ir nesigailiu, tikrai yra atvejų, kai tiesiog prigriebi ir leki. Gal tik gailiuosi, kad išsirinkau ne iPad, tai dabar kenčiu su striginėjimais dėl geležies stokos. Aplamai, dabar prisirašiau nemažai knygų ir visur imu kur galvoju, kad gali tekti kažko laukti. Dar vienas dalykas, kad visokie Londonai, NY ir kiti didmiesčiai, kur išvystytas viešasis transportas bus taip pat nuostabus dalykėlis, nes ten žmonės mėgsta kelionės metu klausytis muzikos arba skaityti knygas su laikraščiais. Dabar reikia NFC technologijos planšetėse, kad nemokami laikraščiai būtų automatiškai perkeliami prilietus prie tam skirtų punktų, juos galima net įkelti į pačias viešąsias transporto priemones. Su laiku nebereikėtų tiek daug spausdinti maršrutų lankstinukų. Dar mokslai, kai pagalvoju, tai joo.. Laiko klausimas, kada mokinukai užuot tampę knygų kuprinę eis į mokyklas su planšetėmis ir naudosis interaktyviomis knygomis. Aš kai pagalvoju, kai mokiausi universitete, tai ir tai daug dėstytojų duodavo konspektus el. variantu, tai jau tada man būtų praverę ir nedvejodamas būčiau nusipirkęs, bet tuo metu dar nebuvo išleistas pirmasis iPad.. Dar gera specilizacija planšetėms gali būti gydymo įstaigos. Labai patogu būtų nuskaityti QR kodą ant ligonio lovos ir matyti visą ligos ar praeities ligų istorijas su informacija apie alergijas, svoriu, kraujo grupe ir t.t. O jei dar integruoti appsą, kur parenki simtomus ir gauni galimų ligų sąrašą. Dėl rašymo ant planšetės tai šiuo metu yra problema, bet už kažkiek metų viskas gali pasikeisti, nes jau dabar yra galimybė diktuoti tekstus žodžiu, bet tik keliomis kalbomis. Tiesiog dar daug reikia tobulinti planšetes, bet įmanoma ištobulinti taip, kad net nepasigestum kompiuterio, bet tai matau kaip tolimą ir visiškai futuristinę ateitį.