Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
MindaugasV85 2012-07-09 10:52
Taip, situacija taisosi - vis daugiau žmonių tampa paklusniais vergais
Arthuras 2012-07-09 12:29
Nėra to chamizmo tiek daug tuose keliuose, kaip vis bandoma nupiešti(lietuviai apie save - vien tik blogai). Tik esmė ta, kad jis užkrečiamas. Padaro tau kokią šunybę kitas vairuotojas ir sugadina nuotaiką. Lygiai taip praleidus automobilį ir kai tau padėkoja įvyksta atvirkščias procesas - nuotaika pakyla.
Shinigami 2012-07-09 12:31
Bet užtat Egiptui tai negresia
Šiandien grižo bendradarbis iš atostogų Egipte. Nusprendė pataupyti ir nuvažiuoti autobusu. Dabar sako, kad daugiau niekada netaupys
Ten visi važiuoja tiek kiek traukia automobilis. Vietoje to, kad rodytu posūkius - pipsi. Taksistas paklausė bendradarbio ar baisu ir kai jis pasakė taip - tai taksistas dar labiau paspaudė gaza ir užsirūkė hašiša Žinoma rūkant viena ranka užima.
Arthuras 2012-07-09 12:39
Mentalitetas ir charakteris. Visai norėčiau aš ten pavažinėt. Neįkainojama praktika - grįžtum profesionalus ralistas.
vyckas 2012-07-09 12:47
Arba negryžtum visai Visgi žmonės jau nuo mažų dienų įpratę prie tokio eismo.
immortallt 2012-07-09 12:50
Ir ten zusta daug zmoniu keliuose.
vvv2 2012-07-09 13:41
- egzotinių kraštų taksistas per raudoną šviesaforą ištisai varo, keleivis - lietuvis nedrąsiai mėgina raminti, į ką taksistas atsako: "nebijok, su profesionalu važiuoji!"
.. vienoje iš sankryžų užsidega žalia, taksistas profesionalas užskersuoja mašiną ir sustoja, keleivis klausiamai žiūri, į ką gauna atsakymą: "ten dabar gali kitas profesionalas važiuoti"..
cave_dweller 2012-07-09 17:44
Užskaitau
Otto 2012-07-09 22:10
Autorius pats parašė problemos sprendimą, deja, pats to nepastebi. Jei visi laikytųsi nebadančios akių, bet KET potekstėse nuolat egzistuojančios taisyklės 'NETRUKDYK', neliktu ir kelių chuliganų. Juk visiškai nesunku važiuoti, netrukdant kitiems.
immortallt 2012-07-09 22:38
Sakyciau net ne Netrukdyk, bet prisimink, kad ne vienas kelyje esi. Vakar va parvaziavau klp-vln. Nors masinu buvo gan daug, bet iki Kauno vaziavom stabiliai 140-145, bet vis tiek atsirado pora tokiu, kurie vaziavo savo 120 ir is kelio nesitraukia, tad visiems teko lenkti per pirma juosta keliu gaideli. Prie Vilniaus pradejo lyti - na zinoma eismas suletejo, kai kas i kelkrascius stojo, bet stebetinai tvarkingai vyko eismas, priesingai, negu, kad butu buve pries 3 metus.
vyckas 2012-07-09 23:32
Abejoju ar jis keliu chuliganais laiko tuos kurie mieste 60 važiuoja Jei visi pradėtų kiekvienam debilui iš kelio trauktis, butu neįmanoma į gatves išeit.
immortallt 2012-07-09 23:37
Autostrada besivelkantis 110-120 ir nepraleidziantis kitu - sukelia avarine situacija. Vercia kitus ji apvaziuoti per pirma juosta, kas yra pavojingiau ir sudetingiau (leistinas greitis autostradoje 130 vasara). Net realiai toks vairuotojas pazeidzia eismo taisykles - laikymosi desines, tai yra, kai laisva pirma juosta, ja ir turi vaziuoti.
Arthuras 2012-07-09 23:48
Jei iš tikrųjų pirma juosta tuščia, o jis važiuoja antra - taip, jis neteisus. Bet dažnai atsiranda erelių skrendančių 150-160, kurie įsivaizduoja, kad visi turi pirmoj juostoj važiuoti 110, o antra juosta - tik jų. Tokie - gaideliai ir tiek.
Shinigami 2012-07-10 07:46
Sakyčiau reiktu pradėti skirti maksimalu leistina greiti nuo minimalaus leistino greičio. 130 - tai maksimalus leistinas greitis, kurio viršyti negalima, todėl pats paprasčiausias būdas jo neviršyti yra važiuoti ant 120. Tada tavo greitis ir svyruos nuo 110 iki 130, bet jo neviršys. Ir kažkaip neteko KET matyti įrašo liepiančio duoti kelią KET pažeidėjams
Nes jis žino, kad važiuojant 120 greičių, visi kurie laikosi KET jo nepasivys, tuo labiau ne aplenks.
Pumper 2012-07-10 08:37
Įdomus požiūris. Kelių gaidelis ne tas, katras viršija greitį, o tas, kuris tam pažeidėjui trukdo važiuodamas normaliai.
andriulis 2012-07-10 08:52
Jei vaziuoji autostrada 110km/h tai ir vaziuok pirma juosta nekeles nepatogumu kitiems, kurie naudojasi autostrados privalumu tuo, kad gali vaziuoti 130km/h, jau net nekalbu, kad iki 140km/h polcija nebaudzia, nes isiskaiciuoja visokios paklaidos.
Tas pats kas mauseliai uzmiesti vaziuoja 65km/h, tai per tuos vezlius dazniausiai ir buna sudaromos avarines situacijos. Kokie tys is eiles mauseliai vaziuodami 65km/h susigruda i vieta, nesilaikydami atstumu tarpusavyje sudaro kliuti tiems kurie juos lenkia, nes reikia aplenkineti kelias masinas is eiles, plius jeigu nespeji, tai tie mauseliai nesupranta, jog turetu padaryti tarpa, kad masina uzleistu jeigu ji nespejo aplenkti.
Arthuras 2012-07-10 09:16
Yra tokia taisyklė liepianti važiuoti dešiniąja juosta, jei ji tuščia - faktas.
marazas 2012-07-10 09:53
Man tai nesuprantamas vairuotojų tipas yra dar toks:
važiuoja užmiestyje ~70 (kai galima 90). Įvažiuoja į miestelį ir greičio nemažina, toliau 70. Tai kas čia per idiotai? Saugumas? Ir tikrai pasitaiko, kai tokius aplenki, o po to miestelyje jau mane patį lenkia, nes aš jau "stabdis" su 50 km/h.
Lenkdamas antrą kartą (nes užmiestyje juk aš jau 90 km/h važiuoju), visada bent jau pypteliu, gal bent tiek susimastys ką išdarinėja, bet čia greičiausiai diagnozė...
O "antraeilininkai", tai yra masinė problema. Kalbu apie tuos, kurie važiuoja ne kuo dešiniau krašto, bet atvirkščiai - kuo kairiau. Ir be abejo dešinėje visada būna laisva.
Jeigu yra leistinas greitis, tai prašom lėtesni bent jau nevažiuoti antra eile, kai pirmoje tuščia. O jeigu jau norisi taupyti kurą (taip, kuras taupomas, bet jeigu tuo pačiu brangus laikas, tai vietoj 130 važiuojant 90, jau nemažai laiko prarandama), tai tam yra regioniniai keliai. Ir vaizdai gražesni ir niekas neatlėks didžiuliu greičiu.
Shinigami 2012-07-10 09:58
Bet tai nesuteikia teisės pažeidinėti įstatymų. Antra, įstatymus ir taisykles kuria šalies piliečiai. Kadangi vairuotojų daug ir dauguma nenori laikytis KET, dėl to spaudžia įstatymų leidimo organus, kad jie išleistu jiems palankius įstatymus ir taisykles. O kai nutinka nelaimė kaltina policija ar kelininkus, kad jie nedirba.
Kaip pav. reikia pranešti iš anksto apie greičio matuoklius ar policija negali stovėti pasaloje ir matuoti greitį. Čia tas pats kas pareigūnams kurie vyksta į vagystės vietą prikabinti sirenas, kad vagys išgirstu ir spėtu laikų pasišalinti
andriulis 2012-07-10 10:30
Policija tai ne verslas, o uztikrinimas saugumo. Radarai statomi tose vietose, kad sumazintu greiti avaringoje vietoje, o ne pririnktu pinigu.
Nagi nagi, kuriais atvejais pilieciai kuria vairavimo taisykles? Nebent gal itakoja kelio zenklinimus, bet ne istatymo leidima. Jei taip butu, tai manau iki siol mieste butu 60km/h greitis, priekiniai tamsinti langai, dienos metu vaziuotumem be sviesu ir mieste vazinetumem be dirzu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kelių chuliganai: mentaliteto ar gyvenimo ritmo bėda?