Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2012-07-10 11:00
Taigi galima konkrečiau, apie ką tu?..
Otto 2012-07-10 12:04
Pabandysiu išsireikšti paprasčiau; tik policijos reikalas, jei kas viršija greitį, ar kitaip pažeidžia KET, o mūsų reikalu tampa, kai mums tiesiog trukdo važiuoti maksimaliu leistinu greičiu, verčia važiuoti žemesne pavara, sudeginti daugiau kuro ir eikvoja mūsų brangų laiką. JOKS savivaldžiavimas keliuose nepateisinamas, ir jei jūs bandote 'drausminti' viršijusį greitį veikėją, blokuodami jam kelią, tai jus patį reikia bausti už kelių chuliganizmą. 'Skraiduoliai' anksčiau, ar vėliau įklius pareigūnams ir bus nubausti be jūsų 'pagalbos'.
Kur kas geriau vadovautis principu 'netrukdyk'. Tada ir santykiai kelyje tampa draugiški.
immortallt 2012-07-10 13:25
Kas tave igalino keliuose sukelineti avarines situacijas ir nesilaikyti KET, vardan to, kad kazka stabdyti ? Tu supranti, kad tai TU sukeli avarine situacija.
Beje, palyginkim tavo tranta ir tik ka is salono Hyundai, Toyota, BMW, Mercedes ar kita masina ? Kas saugesnis vaziuojant ant 130 ?
Tie kas lekia is tiestu greitai - nusauti vis tiek fotikai speja. O mentai stovintys patys sukelineja avarines situacijas, nes zmones vieni issigasta ir kerta ant stabdziu, nors nevirsija greicio, kiti spoksot sustoja, patys mentai prisistabdo po 2 masinas (ka draudzia KET) ir susiaurina stipriai kelia.
Esme ta, kad ne tie sukelia daugiausia avariniu situaciju, kurie vaziuoja 140-150 autostrada, o tie, kurie teisuoliais jauciasi ir tycia nesitraukia is kelio, nes jie vaziuoja leistinu greiciu. Tu nesi igaliotas teisingumo vykdytojas, tad ir buk eismo dalyviu, o ne uzsiiminek teisingumo vykdymu ir avariju sukelinejimu. Kaip bebutu keista, tokie teisuoliai, paskui labiausiai ir megsta statyti invalidu vietose, listi be eiles, is ramentu metosi, nepraleidzia kas antros masinos prie kelio susiaurejimo (ka liepia KET) ir t.t. ir t.t.
Greitis nera vienintelis saugumo faktorius.
Arthuras 2012-07-10 13:51
Nu blin, iš tavo pasakojimų atrodo taip, kad tokių būtų begalės. Bet taip nėra. Vos vienas kitas važiuoja antra juosta, jei pirmoje yra vietos ir ji tinkama važiavimui. Jau esu sakęs, kad dažnai būna paprasta situacija - pirmoje juostoje važiuoja 110-120, antroje 120-140, ir atsiranda erelių kurie važiuoja 150-300 ir nori kad kelias būtų laisvas. Sorry, bet taip nebus. Srauto greitis yra srauto greitis, važiuojantis antrąja juosta leistinu greičiu NEPRIVALO skubėti pasitraukti kažkokiam skrendančiam - tai jau jo bėdos. Atsiranda vietos ir 99proc. vairuotojų pasitraukia.
Galų gale, jei jau pirma juosta tikrai TUŠČIA, kame bėdos iš tolo persirikiuoti į pirmą juostą ir važiuoti toliau? Čia normalus apvažiavimas, ne lenkimas. Ar tu iš tų, kurie daro manevrus likus 10 m iki kito automobilio?..
immortallt 2012-07-10 14:34
Apvaziavimo manevras per desine visada rizikingesnis - persirikiavimas is vienos juostos i kita vykdomas 2 kartus, plius desines veidrodeli daug reciau zmones tikrina.
O del nepraleidimo, tai zinok ir ant 100 vaziuojanciu antra juosta pasitaiko autostradoje ir ne is vietos - jis teisus. O visi kiti, kad ir iki 130 vaziuojantys, turi vilktis paskui.
O del greicio virsijimo, tai mane tegul nubaudzia mentai. As bent jau nesukeliu avariniu situaciju ir nesielgiu kelyje kaip chamas.
Otto 2012-07-10 20:43
Būtent jie ir yra tikrieji chuliganai, o tiksliau- chamai. Jie negerbia kitų eismo dalyvių, jiems trukdo, gaišina svetimą laiką, bei gadina normaliems žmonėms nuotaiką, kenkia eismo saugumui.
cave_dweller 2012-07-10 20:52
Taip galima, bet kur garantijos, kad tas lėtapėdis nesugalvos prieš nosį persirikiuoti į pirmą juostą, o tokių atvejų yra tekia matyti ne viena ir ne du. Mūsų vairuotojų mentalitetas oi kaip dar žemam lygyje, lyginant su vakarų Europos vairuotojais. Vokietijoje, kur vairuotojai pasižymi aukšta vairavimo kultūra ir yra neabejingi tam, kas vyksta aplinkui, tokių prikolų, kaip lenkimas dešineja puse vargiai pamatysi. Jie kantriai važiuos iš paskos, bet būtinai praneš policijai, kuri neilgai trukus "sudrausmina" tokį pažeidėją. Taip taip, pažeidėja, nes tai yra laikoma KET pažeidimu, trukdymas eismui. Tad tiek Lietuvos vairuotojams, tiek policijai dar yra kur tobulėti.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kelių chuliganai: mentaliteto ar gyvenimo ritmo bėda?