Techninėse apžiūrose deginami dyzeliniai varikliai – vairuotojų problemos?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Paramotoras 2012-08-23 09:47
Kazkoks penkiamecio straipsnis. Siaip pagrindine beda tai tepalas patekes is turbino i intecooleri. ten jis kaupiasi ir gerai pagazavus (kartais ir to nereikia) variklis tuo tepalu ir dirba. neu uzgesinsi nei ka padarysi. ir gerai jei tai atsitiko atliekant apziura o ne mieste masina pradejo lekti kaip isprotejus.
Anonymous 2012-08-23 10:44
Aha, girdėjo, kad kalba, bet nežino kur Cha, senelį auto variau technikinę, tai siurblio tarpinę išpūtė Užspaudė ant raudono Bet labai mandagiai NUTYLĖJO, kad dyzelinio kuro pribėgo bala Liuks vyrai, kiti tai dar baudą uždėtų, už gamtos teršimą Šiaip tai dzin tokie dalykai - siurblys šimtas litų ir grįžtamo vožtuvas pakeistas paprastu štuceriu - antrą kartą nebesugebėjo siurblio perplėšt O jei taip naujai mašinai? Kiek kainuotų? Sakot, naujos mėgsta max sūkius laisva eiga?
sigitas69s 2012-08-23 11:08
Tu čia visai ne į temą, arba ištaisyk klaidas, kad suprastume. Dėl panašiu problemu ir nepirkau Diesel. Nedaug važiuojančiam ir pigiau negaunančiam kuro dizelis perbrangus, ne kuras, o pats automobilio ekspluotavimas/remontas.
Arthuras 2012-08-23 11:15
Pačiam varyt dyzelinio auto į patikrinimą neteko, tačiau iš delfi.lt komentarų susidariau nuomonę, kad tikrai ne 1s suka tą variklį. Kiti teigė, kad kelis kart užsuko iki redline, nes matai jų prietaisai kažko nefiksavo. Šiaip realiai turėtų kelt automobilį ant volų, kurie suteiktų normalų pasipriešinimą ir tada sukt iki galo. Ir apskritai, nemanau, kad yra prasmės sukt iki redline'o... Nėra ten jokių problemų. Jei 1.9 TDI ima 5-6 litrus, tai panašios galios benzininis 8 litrus. Plius dar benzinas kainuoja 30-40ct daugiau.
Simplicity 2012-08-23 11:22
Dyzelio 100 km reikia apie 5 litrus, benzino — 7+. Galima važinėt dujom, bet gera įranga kainuoja kaip pusė automobilio. Žinoma, jei per metus nuvažiuoji tūkstantį kilometrų, tai kiek brangiau sumokėt už dyzelį tikrai neverta. Pasakos apie brangią dyzelio eksploataciją yra tikrų tikriausiai mitas. Nėra ten kam sugest (tik aukšto slėgio siurbliui), tad laiku keičiami tepalai, filtrai ir reikalui esant pakaitinimo žvakės. Benzininiam prasideda visokie žvaklaidžiai, žvakės, babinos, siurbliukai kuro padavimui, aibė sensorių.
wolas 2012-08-23 11:49
Čia tas pats kas kokiai močiutei sveikatos apžiūros metu liept 100m olimpiniu greičiu prabėgt, kad širdis neatlaikė ir ji dar galėjo 10 metų gyvent lygiai px
blizzard 2012-08-23 12:03
Šis variklių prabandymas yra eilinis būdas pasipinigaut. kiekvienas penktokas žino kad dyzelinio automobilio išmetimo sistemoje kaupiasi labai daug suodžių, lygiai taip kiekvienas penktokas žino kad katalizatorius tarnauja 150tūkst. 200tūkst kilometrų ir po to jis jau nieko nebevalo. Bet technikinės apžiūros specialistai žino mažiau nei penktokai.. Tėvas varė technikinį, specialistas pragazavo gal 5 kartus ir še kad nori, netilpom į ribą buvo jei gerai pamenu 3,12 o riba 2,80. Specialisto komentaras po bandymų - Pravažiuokit autostrada 90km/h antru bėgiu kad prasivalytų išmetimo sistema, nes joje suodžių prisikaupia, todėl nepraėjot technikinio. klausimas: jeigu jau tu žinai kad čia viskas dėl suodžių, kokio velnio nepraleidai? juk tai net ne gedimas.. Turbina, ypač senesniems auto aktuali problema, turbinos restauracija kainuoja apie 500lt, bet aišku apsibilietuoji ir toliau gali važiuot kelis šimtus tūkstančių km..
Karvė 2012-08-23 12:20
Jei mašina techniškai netvarkinga, tai ir nepraeina. Tėvų visos mašinos dyzelinai, du jau senoki grabai (vieną kaip tik ruošiasi į šiukšlyną varyt), bet kadangi tėvas mašinomis rūpinasi, tai visos praeina technikinę ir be jokių kyšių. Prastam šokėjui ir kiaušiniai trukdo.
lizunas 2012-08-23 12:26
Taip, dyzeliams mažiau gedimų, bet kai jie pasitaiko, tai brangiai atsieina, vien kiek purkštukai kainuoja... turbina... Beje, ir naujesnėse dyzelinėse mašinose tai pat pilna sensorių.
mental1ty 2012-08-23 13:07
Ne max sūkius, o tik tiek iki kada suveikia ribotuvas. O daugumoje automobilių laisva eiga ribotuvas suveikia dar toli iki max sūkių. Net mano senutėje, kurioje kaip ir daugumoje dyzelių raudonai žymimos apsūkos nuo 4.5k, tačiau stovint vietoj, daugiau kaip 3k sūkių nepasiektum.
blizzard 2012-08-23 13:13
Nežinau kuo jūs tą ribotuvą atrandant? pas mane tokio daikto nėra..
Staska 2012-08-23 13:14
Variau senukui Passat 91 m TD, technikine siais metais, tai ivare 6 dumingumo vietoj 3 leidziamu. Visi rimti servisai kur uzsiima dyzeliais pradejo man aiskint apie purkstuku valyma, keitima ir t.t., kad issprest sia problema (butu apie 500 Lt iseje). Gerai, kad pazistami paprotino kuro padavima sumazint iki minimumo, kad vos vaziuotu (teko varzta prie variklio viena tik pasukti, kadangi sena masina). Dar patarima gavau oro filtra visai isimt pries pat varant technikinę. Tai kai antra karta technikine variau 1,8 buvo tik . Tuvlita darbuotojas kelis kartusi savo kompa ziurejo netikedamas ir liepe atidaryt parodyt ar oro filtras yra, kurio aisku nebuvo . Pasirodo but uzteke kuro padavima prisukt ir butu tilpus i norma...
Anonymous 2012-08-23 13:31
Kaip vyksta patikra? Tuvlita naudoja Autodata duomenis, kuriuose surašyti max variklio sūkiai pagal gamintoją. Taigi - vienam motorui bus gal 3500, kitam 5250 Ir jei motoras nesisuks iki nurodyto skaičiaus - testas nepraeitas. Galėsi aiškinti apie ribotuvus Aišku, jie gamintojas deklaruoja max 3000 rpm, tad dzin, viskas gerai
andriulis 2012-08-23 15:00
As asmeniskai situom nelabai patenkintas, iki technikines liko pusmetis, tai atliekant TA as tikrai slaptai filmuosiu su mobiliu kaip atliekama technikine. Kodel neisvardinama straipsnyje kokiose ES salyse yra vykdoma tokia tvarka? Tikriausiai bus tik kelios kuriu autoparkas yra gana naujas ir dabar tokia kaip Latvija ir Lietuva, kuri nutare pasipinigauti, o ne tam tikros naudos ispesti. Jeigu mano atveju atsitiktu variklio gedimas, tikrai nepraleisciau progos pasibylineti, nes kodel nesugalvojo ralio trasoje patikrinti masinos valdomumo? Pagal ka jie nustato apsisukimu ribas? Jeigu pagal nauja auto duomenis, tai kodel jie nesivadovauja pagal gamintoja kuris nurodo daleiskim senesniems auto naudoti kitokius tepalus? tai kiek suprantu ir sukiai turetu buti mazesni. Ar cia reikia vaziuoti ir elektroniskai uzsideti ribotuva ties 3,5 k ir mojuoti jiems palei nosi pirstu? Kodel Lietuvoje taip rupinamasi variklio dumingumu, jeigu nera pradziai patikrinamas katalizatorius? O gal cia didziuju autoservisu pastangomis prastumtas automobiliu TA patikrinimo budas?
Arthuras 2012-08-23 15:19
Jei nors kiek suprastum apie techniką, šitaip nekalbėtum.
01 2012-08-23 17:04
Kitą auto jau tikrai pirksiu benzininį, turiu jau 6 dyzelį - isitikinau pagaliau, jei iki 20 k per metus tenuvažiuoji, tik brangiau gaunas nei su benzu, faktas
Anonymous 2012-08-23 17:29
Esi tikras, kad iki to laiko benzininių motorų nepradės tikrinti max apsukomis?!
kurmis 2012-08-23 18:20
Kai dyzeliniam varikliui suges pjezoelektrinis purkštukas, tai apie mitus kitaip kalbėsi. Aplamai dyzelio remontas brangiau kainuoja, bet mažiau taisymo(bet ne visados), nei benzininio. Priklauso labai nuo to kaip pati automobilį eksploatuoji. Kiekvienas skaičiuojasi kas kam apsimoka.
sigun 2012-08-23 18:49
Bent jau benzininiams patikrinamas ir katalizatorius. Ankščiau tikrindavo tik CO ir CO2, dabar ir NOx ir puikiai matosi, kas atliko budulių tiunininininga: "išpjauk katalizatorių ir dar gauk litų" . Dyzeliniams taip pat turėtų būti skirtingi CO ir CO2 kiekiais su ir be katalizatoriaus. Su dyzeline neužilgo važiuosiu į TA, jei dar rasiu temą parašysiu įspūdžius.
blizzard 2012-08-23 18:53
Išpjauni katalyzą, įstatai reznatorių už 50lt priduodi katalyzą, lieka 250lt problem? Šiaip ar taip jeigu tavo auto pravažiavęs 200k kilometrų, katalyzas jau senai yra miręs, jį ar taip ar taip reikia keist.. Kas ten kalba apie benzininius auto, pažiūrėkit kiek 95 benzino kaina kalonkėj kiek žiūrėjau tuoj perkops 5.20Lt..