Lietuvoje sugaunama per mažai greičio mėgėjų?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Anonymous 2012-08-24 22:50
Yra ir dar nepaminėta priežastis: kaip manot, tarp tos pusės milijono emigravusių darbingų žmonių yra bent keli vairuotojai?
kionig 2012-08-24 22:56
Nu nu, dar dešiniavairius paminėk iki pilnos laimės..
blizzard 2012-08-24 23:03
Nežinau kai vairuoju man prioritetas išlieka kuo greičiau grįžt namo, tai jeigu atkarpa tuščią ją įveikiu greičiau, jeigu ne tada važiuoji kaip visi, negi ten draskysies per ištisines ar lenksi po vieną.. tiesiog nėra taip kad važiuoji kaip trasoj vidutiniu greičiu 90km/h per miestą, ten kur tuščia ten važiuoji greičiau, ten kur yra automobilių ten važiuoji kaip visi nežinau aš bent jau taip važinėju, bet gal yra tokių kurie vidutinį greitį palaiko, tokių dar nesutikau atvirai pasakius na tokie ir ilgai nevažiuoja.. beje pastaruoju metu bižkį užpykau ant autobusų, atkarpa kur yra ištisinė juosta, na vingiuota truputį kalnuota, greitis 50km/h, pro ten žmonės važiuoja į darbus rytais ir grįžta iš jų vakarais, na ir ką, ogi autobusai taip sakant BBD važiuoja pagal grafikus ant 30-40km/h (tikrai neperdedu) sudaro neįsivaizduojamo ilgio kolonas, (10 automobilių +), stotelės padarytos be išsukimo iš kelio, tai yra autobusas sustoja viduryje kelio ir nėra ką daryt, arba ištisinė, arba pavojinga vieta lenkimui. Taigi jeigu autobusų nelenki, tenka vilktis maždaug 5km važiuojant 30-40km/h, nepaisant to kad sudaromos milžiniškos kolonos. Taigi tenka lenkti autobusus nors ir ištisinė juosta eina.. Beje o nėra eismo taisykle nurodyta kad jeigu transporto priemonė važiuoja lėčiau nei 40km/h ją galima lenkti per ištisinę juostą? man atrodo šis punktas galioja traktoriams ir kitaip technikai kuri stabdo eismą.. ar bent jau toks buvo. p.s. Dešiniavairiai tai išvis savižudžiai..
Paberzis 2012-08-24 23:38
Prie šios ilgos ir įdomios diskusijos norisi pridėti keletą akcentų. Pirmiausia, kelių policininkų fiksuoti pažeidimai turėtų tiesiogiai įtakoti jų oficialų atlyginimą. Pasekmės visiems aiškios būtų. Antra - turėtų daugiau pareigūnų važinėti su nežymėtomis mašinomis ir fiksuoti pažeidimus nestabdant mašinų, o tik siunčiant laiškus. Pvz. ne kart matytas atvejis kelyje Trakai-Vilnius - prastas matomumas, viena arba dvi baltos ištisinės juostos ir ne vienas kelių gaidelis beatodairiškai lenkiantis. Trečia - atsisakyti stovėti šalikelėse su žymėtomis mašinomis. Visi puikiai žinome, kad vieni kitus vairuotojai įspėja. Užtenka šalikelėje pastatytos be spec ženklų mašinos ir bauda garantuota. Ketvirta - kaip jau ne vienas minėjo, tvarkyti kelių ženklinimą, nes vietomis sudėti greičio apribojimai tikrai absurdiški. Pats vairuoju mašiną beveik 10m. Greičio viršijimas 10-20km man asmeniškai daugeliu atvejų priimtinas, bet važiavimas lėčiau nei leistinas greitis 10, 15 ar 20km per valandą be pateisinamos priežasties turėtų būti taip pat baudžiamas. Lenkimas neleistinose, prasto matomumo vietose, pavojingas manevravimas arba avarinių situacijų sukėlimas tai veda iš kantrybės. Taip ir norėtųsi pasistatyti filmavimo kamerą priekį ir siųsti info policijai apie pažeidėjus. Darbo dieną atsisėdęs prie vairo ir nuvažiavęs tradicinį maršrutą Vilnius - Marijampolė, kaskart minimum 4-6 pažeidėjus galėčiau fiksuot.
nofuture 2012-08-25 00:25
Zmogus yra zmogus, ten kur leis galimybes ir atsiras spragu jis visada jomis pasinaudos. Tai gamtos istatymai. Tam, kad visi graziau vazinetu tikriausiai reikia, kad ekonomika iskiltu i aukstumas kaip Sveicarijoje, tuomet ir vairavimo kultura bus kaip tenais. Kita vertus reikia normalios kontroles. Ir ji ilgainiui bus. Irengta automatika sankryzose fiksuos visus ilekencius per geltona / raudona, ar ivaziuojancius i sankryza ir sustojancius joje. Ilgesnese atkarpose kaip kad Vilnius - Klaipeda ir tarpiniai punktai bus irengta vidutinio greicio kontrole ir visi lakstytojai gales papusti i uodega. Kompui kysio nepasiulysi, teks susimoketi baudas, o uz lakstyma per draudziamus sviesoforo signalus teks keleriems menesiams su teisemis atsisveikinti. Va tada suveses kultura Aisku deretu ir kelius normaliai sutvarkyti ir padorius zenklus sustatyti. Nes dabar isvaziuojant i greitkeli isibegejimo / letejimo juostos pakanka arba tik nezymiai numesti greit arba isibegeti tik iki 60km/h., savaime suprantama sukeliant avarines situacijas. Kas blogiausia, kad tai ne tik senuose keliuose, bet ir tarkim naujame Vilniaus aplinkelyje ir vos ne visuose atnaujinamuose keliuose. Apie zenklu dydi ir ju statymo ipatumus apskritai patylesiu. Niekaip nesuprasiu, kodel negalima pasiremti daug labiau patyrusiu saliu patirtimi keliu statyboje ir zenklodaroje, tarkim UK, Prancuzijos, Vokietijos ar PAR... kur zenklai dideli ir informatyvus, nuvaziavimai kilometriniai ir t.t. - ten tikrai daug maloniau vazineti.
vyckas 2012-08-25 00:48
Na neaišku kiek tų profų mūsų Lietuvelės keliais važinėja, bet faktas tas, kad šitam forume profesionalų nėra.
rwc 2012-08-25 01:00
dalyviui. Įskaičiuojant klevus, pensininkus, daltonikus, epileptikus, seimūnus ir taip toliau. Naivu būtų manyti, kad tokioje kompanijoje nuvažiuosi greičiau nei signalas užkims.
bahuriux 2012-08-25 09:56
Del pesciuju teisus, panasiai rasoma ir KET. Del gulinciu policininku grybauji. Pas mus KLP kelios atkarpos buvo padarytos 80, po to numazino iki 60 ir dar gulinciu mentu prigulde, nu ir kas is to? Nebuvo ten avariju, nei anksciau, nei dabar. Del eismo greicio irgi abejoju. Senai zinoma, kad maziausiai kamsciu mieste susidaro kai greitis yra 80km/h, nei daugiau, nei maziau, zinoma nevisur tiek galima leisti vaziuoti, bet jei yra keleta km tiesaus kelio kodel gi ne. Kai miestuose buvo 60 leistinas greitis zymiai maziau budavo kamsciu, kiek atsimenu masinu skaicius panasus buvo ir anksciau kaip dabar, juo labiau kad kuras nekainavo sitiek, tai ir vazinejo visi daugiau.
Swift RR 2012-08-25 12:34
Visu pirma reikia gaudyti tuos veikėjus, kurie netgi važiuojant leistinu greičiu nesugeba saugiai vairuoti, žodžiu, chamus reikia gaudyt. Jei esi patyręs vairuotojas, gali viršyti greitį- ir kelyje atitinkmai išbūsi mažiau laiko, mažiau pasitaikys durnių. Farams gi reikia atlyginimo prisidurt, tokie visuomet bus traktuojami kaip dideli pažeidėjai, nors pati liaudis dėl to kalta, tiksliau tie kalti, kurie neturėdami kiaušų laksto... Yra tokių kurie mieste ant 40 velkasi, jie lėtina srautą, pirmiau reikėtu juos susistabdyti, patikrinti ar ne girti vairuoja, ar taip apsinešę. Jei didelį stažą turintis vairuotojas jaučia kad gali važiuoti greičiau, tai neįsižeiskite kad tokie jus lenkia kaip stovinčius. Manau kad blogiausia kas tik gali būti- tai chamai. Pasitaiko tokių jauniklių kurie specialiai sukelinėja avarines cituacijas, kaip ir mano tėvui buvo- velkasi bmw'as sau, bandai jį aplenkti, o jis tada pradeda gazuot, tikras chuliganas Bet 170 ag turbo dyzelio pakanka kad padėt visokius lietuviškus triperius į vietą.
moo 2012-08-25 14:23
Va dėl to tamsta klysti. Dažniausiai, važiuojant didžiausiu leistinu greičiu, pavojingai manevruodami per juostas "lenkia" ar "užkišinėja" jaunuoliai pacukai (arba taksi jei skuba). Pasirodo, į rekomenduojamą distanciją 30m. kai yra 60km/h gali sutilpti dar bent keli automobiliai. Tenka stabdyti, kartais staigiai. O jei už manęs toks pats jaunuolis-pacukas-"ekspertas"-gaidelis koks ką tik manevravo priekyje, dar burbantis mongolišku "matu" ir prilipęs per 10 metrų? Dar galima atrasti ir automobilių markių ar tipo tendencijas, bet čia jau subjektyvu gal
blizzard 2012-08-25 15:40
Gal kiek negražiai parašysiu, bet važiuot paskui moterį - mirtis Neina suprast jos veiksmų, būna kad normaliai važiuoja, bet kitą kartą važiuoja taip kad nesuprasi logiškai kokią velnią ji ten daro ir kam to reikėjo.. Nekalbu jau apie parkavimą, tenka dažnai stebėti kaip bando moterys ir merginos prisparkuoti stovėjimo aikštelėse, na tiesiog gaila žiūrėt . Gal čia tik man vienam taip užkliūna..? O kas liečia automobilių markes, jau baigėsi tie laikai kaip bmw vienintelis galėjo pasiūlyti galingiausius agregatus seniau juk BMW buvo kelių erelių etalonas nes šios markės automobiliai rinkoje buvo galingiausi populiariausias variklis buvo 2,5i 141kw galios gamykliškai, nežymiai modifikavus ko gero išeidavo kokie 170kw, na o kai bmw 325 svoris yra tik 980kg, tai su tiek galios jau tikrai galima važiuot trasoj.. Dabar situacija kiek pasikeitė, jau ir dyzeliniai automobiliai turi tokius galingumus ir nei tiek nereikia kad automobilis smagiai važiuotų, va nusipirk bet kokį dyzelinį automobilį su elektroniniais purkštukais, kad ir 77kw modelį ir jis jau turės jėgos pakankamai, kiekvieną kartą nuspaudus pedalą nusišypsosi . Nors "plytos" niekur nedingo, bet dabar jau jas nubaust prie šviesoforo ne taip sunku, tai neliko prasmės su jom lakstyt o dar kuro kainos sukilo.. beje sakykit ką norit, bet turbūt saugiau tuos 140kw turėt tokiam bmw nei kad automobilyje kurio priekis varomas
sz520qm 2012-08-25 16:39
, na negražiai atrodo, bet tebūnie.
nulis0 2012-08-25 17:47
Na čia ir durnelių, atsiprašant, susirinkę... Aiškina, kad viršyti greitį yra saugu... Fiziką mokėtės nors kiek mokykloje? Jeigu mokėtės tai turėtų dašiliti jūsų neandartaliečių smegenyse, kad 1500kg judėdami 50 ar 60 km/h greičiu sugebės atlikti skirtingą kiekį žalos...O tas skirtumas yra labai paprastas... Žmogus partrenktas 50km/h greičiu judančio automobilio dar turi šansų išgyventi, partrenktas automobilio, kuris juda 60km/h greičiu jau praktiškai jokių šansų neturi. Būtent dėl šios priežasties miestuose ir buvo sumažintas maksimalus leistinas greitis... O ne dėl to, kad taip šiaip kažkas sumąstė... Va puikus video iliustruojantis skirtingo greičio skirtingą žalą, atkreipkite dėmesį, kaip manikenui galvą NUPLEŠIA... http://www.youtube.com/watch?v=OoJqCsHAak8 Kaune pavyzdžiui netgi važiuodamas lėčiau, bet apgalvodamas veiksmą ar du į priekį daug automobilių gali aplenkti... Savanoriais tarkim važiuojant, jeigu važiuoji 40km/h greičiu gali VISĄ Savanorių prospektą nesustojus pervažiuoti... Išmėginta ne kartą, nuo Muravos sankryžos iki pat apačios Savanorių. Ir aplenki galybę lekiančių, kurie turi stoti prie kiekvienos raudonos, nes įsibėgėja durneliai ir tiesiog turi sustoti tom 3-5s... Taip pats taip pat šiektiek viršijų greitį, bet tik ten kur gerai žinau kelią, kur nėra šviesoforų ir geras matomumas, bei nėra daug automobilių... Kažkas ten aiškino, kad jeigu greičiau važiuos tai daugiau automobilių pravažiuos sankryžą.... Nežinau, tegul mažiau GTA jis žaidžia... Daugiau pravažiuos jeigu mažesni atstumai bus ir visi pajudės greičiau nuo sankryžos užsidegus žaliam signalui. Juk šviesoforas ir yra šviesoforas, nes jis kartais spalvas keičia ir automobiliai STOJA, tai koks tau tolkas iki kitos šviesoforo už 300m lėkti akis išdegus, svarbu nežiopsok ir laiku pajudėk tada pravažiuos daugiau automobilių, o ne lėk, nes poto visvien turėsi stabdyti. Jeigu jau jaučiatės tokie profesionalai tai kodėl jums neišbandžius savęs, kad ir Nemuno žiede? Arba apleistam aerodrome kokiam? prisistatykite kliučių ir bandykite apvažiuoti skirtingais greičiais, galėsite patikrinti savo reakciją, nes jeigu niekad net neesate buve realioj situacijoj tai tik tuščiai čia šnekat apie savo sugebėjimus... Man pavyzdžiui užteko ~3s situacijos įvertinimui ir teisingo sprendimo priėmimui, lenkiau mikriuką rajoniniam kely ~70km/h greičiu, buvo žiema ir kaiptik tam ruože buvo ant kelio išsiliejęs šaltinis, iš priekio išlindo automobilis, kuris taipogi buvo ant to paties ledo, taigi irgi nieko negalėjo padaryti. Automobilis nei pirmyn nei atgal nei atgal į savo pusę negalėju grįžti, nes ten buvo mikriukas... Mečiausi į šalikelę (gerai, kad sniegas buvo nukastas), tai taip ir prasilenkėm su ta kita mašina. Nebūčiau sureagavęs- dabar čia nerašinėčiau komentarų. Arba jeigu greitis būtų buvęs ne 70, o 100 tai vėlgi komentarų čia nerašinėčiau... Eilinė situacija, kuri man vos nesibaigė tragedija. Taip neaiškinkite kaip jūs sugebate lėkti 100 ir daugiau ir jaučiatės saugiai, nes užteks vieno iš šalutinio kelio išlindusio automobilio, kad pakeistumėte savo nuomonę. Man užteko to įvykio, kad suprasčiau kad gali būti DAUGYBĖ skirtingų aplinkybių, kurių galiu nenumatyti lėkdamas, nuo šiol tikrai kartais verčiau pasivelku už mikriuko ar ko kito, o ne lenkiu. Ką jūs žinot, gal iš priekio toks pats Šumacheris kaip jūs atlekia... Niekam nelinkiu patirti to jausmo, kurį patyriau per tas 3s, mokykitės iš kitų klaidų, nes iš savų, lekiant 120km/h, kaimo keliuku, atsitrenkus į medį jau nebepasimokysite....
rwc 2012-08-25 17:59
atrodo, kad svietas sukasi tokiu greičiu, kuriuo važiuoji. O pagalvoji, kad stulpas, netyčia pasimaišęs kelyje, tau voš anksčiau nei spėsi jį pamatyti? Ne, man nesvetima palakstyt autobahnuose ir 140, ir 160. Net, sakyčiau, ne nuotykis - kur kas smagiau pašokinėti su bandžiu ar nusileisti nuo kalno šalia trasos. Važiuoji kreiseriniu greičiu paskui "sponsorių", ir tiek. Bet tai - autobahnas. Susimoki kokius 10 EUR ir žinai, kad pakely nesutiksi nei bobutės, nei stirnos. Kad "klevai" važiuoja kitu keliu ar bent pirma juosta. Kad įjungęs autopilotą gali ramiai nusnūst (na jo, ranką ant vairo laikyti reikia - bet jis pats pasisuka). Miestas ir magistraliniai keliai - visai kas kita. Per daug teko palaidoti artimų žmonių, į savaitę sukardavusių ne vieną 1000 km, dalyvavusių raliuose ir taip toliau, kad galėčiau nesibjaurėti ereliais. Štai, pavyzdžiui, prieš keletą metų kažkokiam fūristui pasivaideno zuikis netoli Kėdainių. Rezultatas - užmuštas iš Rygos grįžtantis tarptautinės firmos vadovas, niekad neviršydavęs greičio, bei sužalota jo dukters grupiokė. Ieškinio suma - 1300 000 EUR. Ir dėl ko? Paprasčiausias neatsargumas. Taip, esu ir stogu slydęs, ir prie -20 išdaužtais langais parvairavęs. Bet tik žinodamas, kad rizikuoju vien savimi ir keleiviais. Na, nebent koks girtas kaimietis būtų iš krūmų išlindęs. Rizikos yra visada. Mūsų, kaip eismo dalyvių, pareiga - ją minimizuoti, ar bent minimizuoti jos pasekmes. Turiu pripažinti, kad kartais riziką galima sumažinti pažeidžiant KET. Bet juk tai - dažniausiai išimtis! O kokia mintis paslėpta šiame straipsnyje/komentaruose? Kad pažeidinėti taisykles - visuotinai priimtina taisyklė? Jei atsakytum nuoširdžiai: jei fėjai mostelėjus burtų lazdele vienąryt visų greičio ženklų skaičiai padidėtų dešimčia, jei dingtų visi gulintys mentai, ir visos dirbtinės kliūtys, inkilai ir salelės būtų pakeisti mirksinčiomis lempomis... Jei į kelius tąryt neišvažiuotų nė vienas klevas, pensininkas, narkašius, ubagas - staiga pradėtum laikytis įstatymo raidės? Aišku, man nepatinka, kai viena greičiausių, plačiausių, tiesiausių, tvarkingiausių, mažiausiai kliūčių eismui turinčių Kauno gatvių apribojama iki 50km/h. Be problemų lėtai riedėčiau 70-80, bet neriedu. Nebent dviračiu, nuokalnėse pastebiu, kad pradedu lenkti automobilius. Neturiu tikslo mieste lenktyniauti - man tereikia nuvykti iš taško A į tašką B, ir jei noriu sutaupyti kelias sekundes, tiesiog išsiruošiu anksčiau. Tegu koks paspirgėlis pypina, lenkia, varo per geltoną - man dzin, nes paprasčiausiai nenoriu su juo dalintis rizika.
Swift RR 2012-08-25 19:20
Miestuose laksto tik nevispročiai, Lietuvai trūksta mokamos autostrados be mentų, kaip yra kitose šalyse. Kam nepatinka tegu išsirikiuoja dešinėje, ir neknisa proto.
rwc 2012-08-25 19:42
Būtent! Deja, Lietuvoje joms sąlygos atsirastų tik labai specifiniuose ruožuose. Gaila, bet labiau realistiškas sprendimas būtų tinkamai sutvarkyti pagrindinius magistralinius kelius, o jų kairiausiose juostose apskritai panaikinti greičio apribojimus (ar bent jau nustatyti protingesnius). Gal juose išvis reiktų riboti ne greitį, o kitokius parametrus - automobilio amžių, vairuotojo stažą. Gal po 20 metų... kai įgysim nors kiek mentaliteto.
blizzard 2012-08-25 20:05
Ir vėl dramatizuoji? kas sakė kad tokiu greičiu reikia lėkt kaimo keliuku?
Arthuras 2012-08-25 21:19
Na aš ir taip dažniausiai laikausi, nes dažnai tie įstatymai būna protingi. Bet ne visada.
Domas1 2012-08-25 22:40
Paprasta kodel labai daug virsyjanciu greiti, nes automobiliai Lietuvos keliuose vis naujesni rieda, o naujesni tai reiskia patikimesni, saugesni ir zinoma greitesni. Stai kur problema. Na dar zinoma Lietuviskas suvokimas greiti jei kiti virsyja ir man reikia ta daryti, o kodel nes kitaip pradeda mirkcioti is galo jog per letai vaziuoji, kaip kad vaziuodamas Vilniuje, nesuprantu ten kur 60km/h leistinas greitis ir 2 juostos, vaziuok antra jog persirikiuoti ir sukti i kaire tai mirkcioja jog trukdai vaziuoti ir per letai nes vos 65-70km/h, o mirkcioja ne koks lengvasis o Fura cia tai virsune, kai uzpakalyje prilipe sunkvezimiai bando dar paspausti. Manau policija tiesiog jau taip priprato jog nebegaudo kas virsyja bent 10-20km/h nes tai daro kone kas 3 vairuotojas.
GM 2012-08-25 23:44
Oho kokios diskusijos užvirė. Neskaičiau visų komentarų tikrai. Bet atsakau tiems, kurie komentavo mano postą (MindaugasV85, Arthuras ir galimai kitiems). Išvadino mane lėtapėdžiu ir pan. Juokinga, net labai. Nes tokie patys žmonės taip pat niršta ir ant tų, kurie: pasistato mašiną kur negalima, važiuoja per ištisines, nesąmoningai žiedus pravažiuoja ir t.t. - taigi pyksta ant KET pažeidėjų. Taip išeina, kad turėtų pykt ir ant savęs, nes viršydamas greitį pats tampa KET pažeidėju... Prieinu prie išvados, kad pykstama tiesiog ant tų, kurie trukdo jiems važiuoti taip, kaip nori... Tai yra, būti kelių ereliais.